X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במכתב שהעביר ח"כ ישי (יום ד') לשרת החינוך והתרבות הוא כותב כי מדובר בסרט שערורייתי וקורא למנוע הקרנתו; שוקל לפנות בעניין זה לראשי ענף הקולנוע בארץ
▪  ▪  ▪

יו"ר סיעת ש"ס, ח"כ אלי ישי, העביר מכתב לשרת החינוך והתרבות, לימור לבנת, בו הוא קורא להפעיל את כל השפעתה ולמנוע את הקרנת הסרט השערורייתי "הפסיון של ישו". ח"כ ישי שוקל לפנות בעניין זה לראשי ענף הקולנוע בארץ.
לדבריו מדובר בסרט שערורייתי העוסק באויב היהדות - ישו. "לא יעלה על הדעת שבמדינת ישראל יוקרן סרט שבו תועקר הלגיטימיות הקיומית של העם והמדינה, אנו נמצאים בעת בה ראוי לצמצם קונפליקטים והקרנת סרט שכזה, תהווה מתן במה לרעיונות תעתועים זדוניים".
ח"כ גילה פינקלשטיין, חברה בוועדת החינוך של הכנסת יוזמת דיון דחוף בוועדה שיעסוק באפשרות שהסרט "הפסיון של ישו", יוקרן בקרוב בישראל. לדבריה, "מדובר בגרסא אנטישמית מודרנית מהזן הנחות ביותר. זו בושה לאמריקנים שמעלים יצירה נפסדת ושקרית כזו. האנטישמיות היא השנאה העתיקה בעולם שכבר הובילה לאסונות נוראיים ומסרבת לגווע. יש לתת את הדעת להתמודדות עם הגעתו האפשרית לארץ ואם הסברה נאותה בארץ ובעולם".
ח"כ איוב קרא (ליכוד) מתכוון להעלות בשבוע הבא דיון דחוף במליאה. קרא: "צריך לאסור את הקרנת הסרט בעולם ובישראל בשל ההסתה הפראית המוקרנת בו נגד העם היהודי. אני, שאיני יהודי יכול לומר שהעם היהודי הוא עם דמוקרטי וליברלי שיודע לשמוע על זכויות הפרט ללא דופי. הקרנת הסרט תגרום למיליונים של אנשים בעולם לקבל רושם שגוי ומוטעה על היהודים ואסור שזה יקרה".
הסרט מגולל את 12 השעות האחרונות בחייו של ישו. ארגונים יהודים הטיחו ביקורת חסרת תקדים על הסרט שטענו, כי הסרט המטיל את האחריות על צליבתו של ישו במלואה על העם היהודי, עשוי להצית גל חדש של שנאת יהודים על רקע דתי.
האמונים על הפקת הסרט אישרו בראשית החודש (3.2.04), כי הבמאי, מל גיבסון החליט לצנזר את אחד הקטעים הבעייתיים בסרט, בו אומרים היהודים שהסגירו את ישו לידי הנציב הרומי פונטיוס פילאטוס. הקטע לקוח מהספר מתי 25:27, ובו מודיע הכהן הגדול לאחר צליבתו של ישו, כי "דמו יהיה עלינו ועל ילדינו" [ראו קישור].

תאריך:  25/02/2004   |   עודכן:  25/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
יהיה אחראי על תהליכי איתור, פיתוח ואינטגרציה של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים; בעל תואר ראשון במדעי המחשב מהאוניברסיטה העברית בירושלים
אלונה קורן
מספר המובטלים במדינה עלה ברבעון האחרון של 2003 לכ-287 אלף איש; עלייה גדולה נרשמה בעיקר בקרב הנשים - משיעור אבטלה של 10.6% ב-2002 ל-11.3% בשנת 2003; אצל הגברים חלה עלייה מ-10.1% ב-2002 ל- 10.2% ב-2003
יפעת גדות
עשן משריפות לבֵּרוּא היערות באמזונס מעכב את ההמטרה מן העננים ומונע בכך את ריקונם ממים בעת גידולם; זיהום אוויר משנה מהותית את אופי המשקעים
ענבל אביב
"בתקופה בה בתי עסק ומפעלים נסגרים מידי יום ואלפי עובדים מצטרפים למעגל האבטלה, עלינו לסייע בכל דרך להחזיר את המשק לתנופה ולהניע את גלגלי הצמיחה"
רועי כוכבי
מערכת שוה"ם - "שירות ותשתית התשלומים הממשלתיים" - השיקה אתמול שירותי תשלום חדשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il