X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נתניהו: "זהו צעד נוסף שבו מונופול במשק נפתח לתחרות - דבר אשר יביא להוזלת מחירים ושיפור השירות לרווחת כלל תושבי מדינת ישראל"
▪  ▪  ▪

הנהלת חברת מקורות, ארגון העובדים של החברה ומשרד האוצר חתמו לפנות בוקר (ד', 25.2.04) בראשי תיבות, על הסכם לשינוי מבני בחברת מקורות. במסגרת ההסכם תפטר החברה 260 עובדים.
ההסכם התקבל בהמשך להסכם העלויות בין ממשלת ישראל וחברת מקורות ובהמשך להחלטת הממשלה מיום 15.9.03 בנוגע לשינוי מבני בחברת מקורות.
החתימה על ההסכם מאפשרת את יישום השינוי המבני לפיו תעשה הפרדה בין פעילות אספקת מים - המהווה מונופול טבעי - ובין פעילות במקטעים תחרותיים.
במסגרת ההסכם, מתפצלת חברת מקורות לאשכול חברות: בראש האשכול תעמוד חברת "מקורות אחזקות" אשר הנה בבעלות מלאה של הממשלה. חברת האחזקות תשמש כ"חברת אם" לחברת מקורות אשר תהפוך לחברת "מקורות מים" ותעסוק בפעילות אספקת מים בלבד, ולחברת "מקורות ייזום" אשר תעסוק בפעילות במגזרים תחרותיים במשק המים ותצטרך להתחרות עם יזמים אחרים בשוק החופשי.
כמו-כן כולל השינוי הקמת חברת "המוביל הארצי ונכסים", אשר תהיה בבעלות שווה של המדינה וחברת האחזקות. חברת המוביל תהיה הבעלים של כל נכסי המוביל הארצי וכל נכסי הממשלה המיועדים והמשמשים לאספקת מים ומוחזקים על-ידי חברת מקורות מים עבור הממשלה.
בנוסף, מתחייבת החברה לתהליך התייעלות הכולל, בין היתר, ריכוז כל פעילות החברה בתחום פיתוח ושיפור מערכות אספקת מים באגף אחד אשר יהפוך תוך 3 שנים לחברת-בת וכן הוצאת עבודות פיתוח לגורמים חיצוניים וזאת לשם הגברת יעילות החברה, שיפור כושר הביצוע שלה והוזלת עלויות.
במסגרת ההסכם, הושם דגש על שימור תנאי העסקתם של כלל עובדי מקורות לרבות העובדים אשר יועברו לחברת הייזום.
שר האוצר, בנימין נתניהו, ברך על ההסכם וציין כי המו"מ ממשיך את מדיניות הרפורמות והשינויים המבניים. "זהו צעד נוסף שבו מונופול במשק נפתח לתחרות דבר אשר יביא להוזלת מחירים ושיפור השירות לרווחת כלל תושבי מדינת ישראל".
החתימה על ההסכם נעשתה בתום מו"מ מתמשך בין הנהלת החברה והעובדים אשר התאפשר תודות לשיתוף הפעולה של יו"ר ארגון עובדי החברה אשר ראה לנגד עיניו את טובת החברה תוך הקפדה יתרה על שמירת זכויות העובדים. המו"מ לווה על-ידי אגף תקציבים, רשות החברות, אגף החשב הכללי ואגף הממונה על השכר במשרד האוצר.
ההסכם דורש אישור של דירקטוריון החברה ומוסדות ארגון העובדים. יצוין, כי חתימה על ההסכם תבטל את הצורך להסדיר את השינוי המבני באמצעות חקיקה.

תאריך:  25/02/2004   |   עודכן:  26/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
ד"ר אורנה אופיר מעניקה 10 טיפים שימושיים לאישה; כיצד להימנע מעישון, כיצד לשמור על משקל תקין, איזה פעילות גופנית כדי לעשות, האם מותר לשתות אלכוהול, ואם כן באיזה תדירות ועוד
יפעת גדות
הטקס, במימון של תורם אלמוני, שהעביר את הכספים באמצעות הסוכנות היהודית; לאחר הטקס יסיירו הילדים במנהרות הכותל, יסעדו ארוחת צהריים חגיגית ויפגשו עם נשיא המדינה
גלית יצחק
כך עולה מסקר שערך מרכז האירועים "פריים גן אורנים"; 59% ציינו שהמצב הכלכלי השפיע על מתן מתנות באירועים; 32% הצהירו שהם הולכים פחות לאירועים; 7% מביאים לבעלי האירוע כלי בית
משרד האוצר
רנית נחום-הלוי
במכתב שהעביר ח"כ ישי (יום ד') לשרת החינוך והתרבות הוא כותב כי מדובר בסרט שערורייתי וקורא למנוע הקרנתו; שוקל לפנות בעניין זה לראשי ענף הקולנוע בארץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il