X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יו"ר הוועדה, קולט אביטל, אומרת בעקבות ההחלטה של צוות ארץ נהדרת לא להגיע לוועדת הקליטה: אני מאוכזבת, אולי הם עוד ישנו את דעתם; נעשו פניות לוועדה מקופאיות שטענו שהן לא יכולות לעבוד יותר בסופרים כי צוחקים עליהן
▪  ▪  ▪
ח"כ אביטל

בוועדת הקליטה של הכנסת מאוכזבים על שחגיגת פורים שהיתה אמורה להתקיים באופן ייחודי ובהזמנת כל באי הבית בשבוע הבא, לא תצא אל הפועל.
לובה (טל פרידמן המשחק את הדמות ב"ארץ נהדרת") וצוות ההפקה של התוכנית הודיעו, כי לא יגיעו להתארח בוועדה עקב החשיפה התקשורתית שנעשתה. הדיעה הרווחת, היא כי עם היוודע כי צוות גדול של אורחים אמור להגיע (מומחים, אקדמאים, קופאיות ואנשי מדע ורוח), החליט צוות ההפקה שלא להשתתף "במשחק" מחשש ש"ישטפו" אותם.
בכנסת מכהנים תשעה חברי כנסת ממוצא רוסי, החלק הארי שבהם היה אמור להשתתף בוועדה. מלבד זאת, רבים מבאי הבית החלו "לרכוש כרטיסים" למופע היוצא דופן, וביקשו אישורי כניסה להם ולילדיהם. יו"ר הוועדה, ח"כ קולט אביטל, אומרת ל-Nfc, "אני מאוכזבת", אך מעודדת - "יוקרנו קטעים מהסדרה".
"אני מאד מאוכזבת ומצטערת על ההחלטה שלהם לא להגיע. בסך הכל אני מכבדת אותם ואת העבודה שהם עושים ואני יכולה להבין שברגע שהחלה חגיגה תקשורתית אז הם נסוגו. אנחנו נמשיך בשלנו והישיבה תתקיים במתכונתה הנוכחית. הכל יכול להיות, אולי הם עוד ישנו את דעתם. אנחנו מאד נשמח. במקום זאת, נקרין קטעים מהתוכנית".
בהזמנה שהועברה ללובה ביקשה ועדת הקליטה להעלות לדיון את נושא העלייה הרוסית, הצגתם בתקשורת הישראלית, הפער התרבותי וסטריאוטיפים. מהוועדה נמסר, כי הגיעו פניות רבות בעיקר מקופאיות שטענו כי הן נפגעות בצורה קשה מהתוכנית ומהצגתן על-ידי הדמות הקרויה לובה.
"לובה" הצליחה לשבות את לב הקהל הישראלי. בקרב הקהל הרוסי, לעומת זאת, שוררת תרעומת, אולם מרוצים מדבר אחד - על שלובה "עומדת על שלה". "יש גל של כתבות וסטנדפיסטים שפוגעים ומלבים שנאה בין העדות ועושים זאת ללא אזהרה ופיקוח. מה שהכעיס את החברה הרוסית במיוחד, הוא שהתוכנית הציגה תמונת מצב כאילו הרוסים מתחברים רק עם ערבים".
"הרוסים לא אוהבים שיורדים עליהם, אולי יש עדות אחרות שכן אוהבות את זה. התקשורת מלאה סטיגמות על רוסים ותמיד מציגים פן אחד בלבד, פשע וזנות. אין כתבות על תרומת העליה. הקופאיות, שהן הנפגעות העיקריות מהתוכנית פנו אלינו בטענה, כי צוחקים עליהם ושהן לא יכולות יותר לעבוד בסופרים. לרוב הן אקדמאיות, בעלות תואר ראשון ומשתדלות ללמוד עברית. התוכנית מקרבת יותר את הישראלים זה לזה אך מתרחקת מהקהל הרוסי", נמסר.

תאריך:  25/02/2004   |   עודכן:  25/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
בהודעה שפירסם היום המכון נאמר, כי פרופ' אדלשטיין היה בעבר פרופסור-חבר במכון ויצמן אך פרש לפנסיה; רמדיה בתגובה: "יש גבול לרדיפה ולחוצפה בניסיון להכפיש כל מעשה שרמדיה עושה"
ענבל אביב
המטרה: לחסוך קרוב למיליארד ש"ח; פנה בנושא לשר האוצר; חוקרי היחידה חקרו בשנת 2003 כ-4,470 מקרים, שמתוכם נחשפו בכ-65% מהמקרים הונאות וניסיונות להוציא כספים במרמה מהמוסד
גלית יצחק
ד"ר נמרוד שיינמן ממליץ להכין אוזני המן
מופחתי קלוריות ועשירים בערכים תזונתיים מפרג, תמרים ואגוזים
רנית נחום-הלוי
יו"ר הקואליציה העביר את חוות הדעת של היועץ המשפטי של הליכוד למשפטנים בממשלה, בכנסת ובוועדת הבחירות המרכזית
גלית יצחק
המרפאה תייעץ לרופאים המטפלים כיצד לאתר סיכוני זיהום העומדים בפני מטופליהם, ואיזה טיפול אופטימלי עדיף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il