X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כפי שחשפנו כאן (יום ג') - אין מדובר בעסקת טיעון, כפי שפורסם בחלק מכלי התקשורת, אלא בהבנות לפיהן ימסור טננבאום עדות מלאה תמורת אי העמדתו לדין
▪  ▪  ▪
מזוז, 'אור ירוק'

יואב יצחק
עדות מלאה ואמיתית תמורת אי העמדה לדין

היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, קיים דיון נוסף בנוגע לחקירת אלחנן טננבאום, בהשתתפות פרקליטת המדינה, עדנה ארבל, ונציגי הפרקליטות, צה"ל, השב"כ והמשטרה העוסקים בעניין. הדיון זומן בעקבות המידע שנחשף באשר לעסקה/הבנות עם טננבאום; וכן נוכח ההתנגדות העזה שהועלתה מצד גורמים פוליטיים, לרבות כמה מחברי ועדת החוץ וביטחון, הדורשים למצות את הדין הפלילי עם טננבאום.
כפי שחשפנו כאן (ראו קישור) - אין מדובר בעסקת טיעון, כפי שפורסם בחלק מכלי התקשורת, אלא בהבנות לפיהן ימסור טננבאום עדות מלאה תמורת אי העמדתו לדין.
מטרת גופי החקירה היא להגיע לחקר האמת מוקדם ככל האפשר, כדי למזער את הנזק הביטחוני שנגרם ו/או עלול להיגרם למדינת ישראל. בשל זאת, מוכנים גופי החקירה והתביעה ללכת לקראת טננבאום, ולהימנע מהגשת כתב אישום נגדו, ובלבד שיימסור, ובהקדם, את כל המידע אודותיו יישאל.
במהלך הדיון בלשכת היועמ"ש נמסר עידכון באשר למצב החקירה עד כה, ולמהלכי חקירה עתידיים אפשריים. ממשרד המשפטים נמסר, כי נציגי כל גופי הביטחון העוסקים בחקירה, שב"כ, צה"ל והמשטרה, המליצו - על-דעת ראשי הגופים - ללכת למהלך של ניסיון להגיע להסכמות עם באי כוחו של טננבאום, באשר לשיתוף פעולה מצידו שיהיה בו כדי לקדם את המשך החקירה".
במקביל נמסר, כי "לאחר בחינת האופציות השונות, העומדות על הפרק ושמיעת עמדת הגופים השונים ונימוקיהם, החליט היועץ המשפטי לממשלה להיענות לבקשת ראשי גופי הביטחון ולתת 'אור ירוק' לניסיונות להגיע להסדר עם באי כוחו של טננבאום בנוגע לשיתוף פעולה כאמור".
היועמ"ש מדגיש, כי אין מדובר באישור להסדר טיעון, שכן אין כיום כל תיק תלוי ועומד בבית המשפט בעניינו של טננבאום, אלא במתן אישור לניסיון להגיע להבנות כאמור, מתוך מטרה לקדם את החקירה. "מטבעם של דברים ומתוקף צו איסור הפרסום הקיים בפרשה, לא ניתן להידרש פומבית לשיקולים השונים הנוגעים לעניין, ולפרטי החקירה, אך למותר לציין, כי שיקולים של שמירה על האינטרסים החיוניים של מדינת ישראל עומדים לנגד עיניהם של היועץ המשפטי לממשלה וגופי הביטחון השונים והם שעמדו בבסיס ההחלטה".

תאריך:  25/02/2004   |   עודכן:  25/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
המערכת מאפשרת להאזין דרך כל סוג של טלפון, בכל מקום, לפקסים ולדואר אלקטרוני כאשר קול ממוחשב מקריא למשתמש את הפקסים והדוא"ל שהוא מקבל
יואב יצחק, ענבל אביב
המשטרה פרסמה בקשה לקבלת הצעות ל"תחמושת קינטית בקטלניות מופחתת לפזור הפגנות בקוטר 40 ו-37 מ"מ"; המטרה: הקטנת הסיכון להריגת מפגינים
יפעת גדות
התערוכה - מחווה לאמנית שושה טליק; "אומרים כיום שאין גבולות וחוקיות לאמנות, אך לדעתי האמן הוא שקובע את הכללים לעצמו..."
רנית נחום-הלוי
יו"ר הוועדה, קולט אביטל, אומרת בעקבות ההחלטה של צוות ארץ נהדרת לא להגיע לוועדת הקליטה: אני מאוכזבת, אולי הם עוד ישנו את דעתם; נעשו פניות לוועדה מקופאיות שטענו שהן לא יכולות לעבוד יותר בסופרים כי צוחקים עליהן
ענבל אביב
בהודעה שפירסם היום המכון נאמר, כי פרופ' אדלשטיין היה בעבר פרופסור-חבר במכון ויצמן אך פרש לפנסיה; רמדיה בתגובה: "יש גבול לרדיפה ולחוצפה בניסיון להכפיש כל מעשה שרמדיה עושה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il