X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ספר העוסק בשאלות כמו: איך מנצחים במערכה של יחסי הציבור; קטגוריה חדשה בתודעת הציבור; מנסה להתעלות על הפרסום
▪  ▪  ▪

"שקיעת הפרסום ועליית יחסי הציבור", ספרו החדש של אל-ריס, יצא בימים אלה לאור. הספר עוסק בנושא המותג ויחסי הציבור, ומנסה לענות על שאלות כגון כיצד לנצח במערכה של יחסי הציבור, כיצד לבחור במסר הטוב ביותר, שיסב את תשומת ליבם של אמצעי התקשורת ומנסה לפתוח קטגוריה חדשה בתודעת הציבור.
הספר לוקח כדוגמא מספר מקרים, ובהם את סיפורה של אוניברסיטת קוויניפיאק, אשר הצליחה לחדור לדעת הקהל ולהעלות את מספר הנרשמים דרמטית בזכות 44 סקרי דעת קהל שערכה בהשקעה של 430,000 דולר. הסקרים פורסמו בתקשורת.
מתי נכון לעבור מאסטרטגיה של יחסי-ציבור לפרסום? שואל המחבר ומשיב - כאשר כל מותג נתקל בקיר חוסם נכון לעבור מאסטרטגיה של יחסי-ציבור לפרסום. "כל מאמציכם לפתות את המדיה למחזר את סיפור המותג כבר לא הועילו. עכשיו - עוברים לפרסום".
משפטים כגון "הפרסום יקר. יחסי הציבור - לא"; "הפרסום אוהב שמות ישנים. יחסי הציבור אוהבים שמות חדשים"; "הפרסום לא אמין. יחסי ציבור אמינים". הם חלק מהמסרים שחלקם אולי משכנעים וחלקם פחות - וכאן ההתייחסות למשפטים המציבים את אנשי הפרסום במקום סטריאוטיפי - כותב המחבר: "לפרסום יש בעיית אגו; התלוננה האופיינית ביותר על אנשי פרסום היא שהם 'יהירים'. אנשי פרסום פשוט מניחים בטבעיות שהפרסום 'קובע את הטון' של תוכנית השיווק".
רוני רימון, שותף ומנכ"ל רימון-כהן/וובר שנדוויק מסר: "בארה"ב מקובל לחשב את ערך יחסי הציבור כפי 3 מערכו של הפרסום. הוצאת הספר - מחזקת את התפיסה המקופלת בכך".
הספר מנסה לבצע היפוך התפקידים: התפישה לפיה יחסי הציבור צריכים להקדים את הפרסום. התפישה לפיה יחסי הציבור הם "הכלב הדומיננטטי" בזירת השיווק, אשר צריכים לקבוע את האסטרטגיה. "הפרסום צריך ללכת בעקובת האסטרטגי הזאת לאחר שכבר נצרבה בתודעת הלקוח הפוטנציאלי באמצעות התקשורת".
לשיפוטכם.

תאריך:  26/02/2004   |   עודכן:  29/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
השימוש ההולך וגובר במחשבים לא הוליד דור חדש של פושעים ולא המציא פשעים חדשים; רבים מן הפשעים "משומשים", כמו סחיטה, הונאה וגניבה
רנית נחום-הלוי
הסרט גרף בין 15 ל-20 מיליון דולר, יממה בלבד לאחר צאתו לאקרנים; הניו יורק טיימס על הסרט: חציו אימה; כמה צופים קתולים שראו את הסרט טענו שהיתה הגזמה קשה בשתי סצינות
רנית נחום-הלוי, מירב לוי
החייל שנהרג - רס"ל (במיל.) אמיר צימרמן, בן 25 מכפר מונש; גדודי חללי אל-אקצא לקחו אחריות; צה"ל השיב אש והרג את שני המחבלים; כוחות מד"א התעכבו בכניסתם לזירת האירוע; אזור התעשיה נסגר; הפועלים הוחזרו לשטחים; באזור התעשיה מועסקים מעל 4,000 פועלים מהרצועה
רנית נחום-הלוי
ישראל, כך על-פי הדוח, תופסת מקום לא מכובד לצידן של מדינות כמו צפון קוריאה, קובה וסעודיה; חברי הדוח מדגישים גם את חלקם של כוחות הביטחון הפלשתינים בפעולתם נגד ישראל;
אלונה קורן
בנוסף אישר האוצר למשרד הבריאות לעשות שימוש בכספי הרזרבה של המשרד העומדים על כ-80 מיליון שקלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il