X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תקציב המענקים - כ-2.5 מיליון דולר קנדי; המדען הראשי ד"ר אלי אופר: שיתופי הפעולה שנוצרים בסיוע הקרן מהווים כלי מפתח בידי חברות ישראליות לפריצת שווקים חדשים בצפון אמריקה
▪  ▪  ▪

מועצת המנהלים של קרן קנדה-ישראל, בראשות המדען הראשי בתמ"ת ד"ר אלי אופר, אישרה בישיבתה האחרונה מענקים ל-4 פרויקטים בינ"ל חדשים המשותפים לחברות ישראליות וקנדיות, בתקציב כולל של כ-2.5 מיליון דולר קנדי (כ-8.3 מיליון ש"ח).
בישיבה אושרו פרויקטים בתחום עיבוד תמונות לווין, אספקת-מים, תקשורת וקולנוע:
- חברת אלביט מערכות בע"מ הישראלית וחברת מקדונלד, דטוואלייר ושו"ת בע"מ הקנדית ייפתחו וישווקו מערכת יעילה, קלה להפעלה ומהירה יותר של תיכנון קבלת תמונות לוויניות ממסלול רב-משימות.
- חברת מקורות בע"מ הישראלית וחברת זינון איכות סביבה בע"מ הקנדית יפתחו מערכות ממברנות אינטגרליות זולות להתפלת מי-ים והשבחת מים.
- חברת קילולמבדה בע"מ הישראלית וחברת מטקונקס בע"מ הקנדית יפתחו מתקן אופטי אינטגרלי שיווצר על-ידי שילוב המארז הרב כניסתי של קילולמבדה ומוצר מתאם עיבוד גל של מטקונקס הקנדית.
- חברת מונלייט בע"מ הישראלית וחברת דיג'יסקרין בע"מ הקנדית מפתחות את ה-I-Cinema, שהיא מערכת קולנוע דיגיטלית בעלות נמוכה הכוללת מקרן דיגיטלי, תוכן סרט ושרת סרט צילום בעל הגדרה גבוהה.
ד"ר אלי אופר, המדען הראשי במשרד התמ"ת המכהן כיו"ר מועצת המנהלים של הקרן, מסר כי שיתופי הפעולה שנוצרים בסיוע הקרן מהווים כלי מפתח בידי חברות ישראליות לפריצת שווקים חדשים בצפון אמריקה.
עוד הוסיף אופר, כי הקרן החלה לאחרונה לפעול ליצירת שיתופי פעולה לא רק בין חברות בודדות, אלא גם בין מאגדים (קונסורציה) של חברות מישראל ומקנדה. שיתופי פעולה מסוג זה כבר פועלים בתחום התקשורת האופטית, מדעי החיים והפרמלוגיקה.
עדי ריזה, מנהלת CIIRDF בישראל, מסרה כי תפקידה של הקרן אינו מסתכם במתן מענקים כספיים וכי הקרן מסייעת לחברות הישראליות באיתור שותפים טכנולוגים קנדיים, ביצירת הקשר הראשוני עימן ובגישור על פערים של שפה ותרבות עסקית.
קרן CIIRDF הוקמה ב-1994 ואישרה מאז מעל 50 פרויקטים של שת"פ בינ"ל. הקרן תומכת ב-50% מהוצאות הפרויקט המשותף עד לסכום של 800,000 דולר קנדי לפרויקט.
הקרן עם קנדה היא אחת מ-5 קרנות שהקימה ישראל לתמיכה במו"פ. קרנות נוספות פועלות גם מול ארה"ב, בריטניה, קוריאה וסינגפור. כמו-כן, פועלים שיתופי פעולה על בסיס הסכמים בינ"ל לתמיכה מקבילה עם עוד כ-13 מדינות באירופה ובמזרח הרחוק.

תאריך:  29/02/2004   |   עודכן:  29/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
משלוחי מנות שיתרמו מאזיני הרדיו ואוזני המן של בונז'ור יחולקו לילדים חולי סרטן בבתי החולים; מאזין ה-102 שיזהה את אות דלק דרגון וישלח SMS ל-FM 102 רדיו יזכה בכרטיס תדלוק בסך 200 ש"ח
הדר פרבר
תערוכות חדשות במסגרת אשכול של תערוכות אשר יפתח באוניברסיטת בן-גוריון
עומר כרמון
חברתו של זמר הפופ המזדקן, אשר הפסידה חוזה דוגמנות לאישתו לשעבר של הכוכב, לא מצליחה להירגע
הדר פרבר
שני הגופים משתפים פעולה בטיפול בעמותות, עסקים ופיתוח נושאים חברתיים
גלית יצחק
בימים אלה נפתחה ההרשמה לתחרות קמפיינים פרסומיים ושיווקיים בתחום הפיננסי במסגרת פסטיבל ניו-יורק; בין המשתתפים: בנקים, חברות פיננסיות, חברות פרסום ושיווק ועוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il