X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך נמסר מבית החולים שניידר אשר פותח בימים הקרובים מחקר לטיפול בהשמנה בילדים; חשוב לטפל בהשמנה כבר בגיל צעיר יותר; כ-75% מבני הנוער השמנים בגיל 12 יהיו גם מבוגרים שמנים
▪  ▪  ▪

מרפאת ההשמנה במכון לאנדוקרינולוגיה וסוכרת במרכז שניידר לרפואת ילדים בישראל הודיע (יום א', 29.2.04) על מחקר חדש שיחל בימים הקרובים לטיפול בהשמנה בילדים.
לדברי מומחים במרפאה, חשוב להתחיל לטפל בהשמנה כבר בגיל הצעיר וזאת מכמה טעמים. קל יותר לשנות הרגלי חיים בגיל צעיר יותר ושינויים הנעשים בגיל הילדות נשמרים בדרך כלל לאורך זמן.
ילדים בגיל צעיר נמצאים בתהליך גדילה ובניית רקמת שריר ועצם, ולכן כל עוד הגדילה נמשכת, ניתן להוריד את שיעור השומן בגוף אפילו ללא ירידה במשקל.
משתתפי המחקר יוכלו ליהנות מגישה משולבת של פעילות גופנית, ייעוץ דיאטנית, מעקב רופא ופסיכולוג. המעוניינים להשתתף יכולים לפנות לטלפון - 03-9253850.
ההשמנה, כידוע, היא המחלה הכרונית השכיחה ביותר בעולם המערבי. בעשורים האחרונים, חלה עליה ניכרת בשכיחות ההשמנה בילדים ובבני נוער וההערכה היא שבשנים הקרובות כמחצית מבני הנוער יהיו שמנים.
לדברי בית החולים שניידר, השמנה בגיל הילדות מהווה גורם סיכון להשמנה בגיל המבוגר. כ-75% מבני הנוער השמנים בגיל 12 יהיו גם מבוגרים שמנים.
הסיבה להתפשטותה של תופעת ההשמנה בילדים עד כדי ממדים של "מגיפה", נעוצה ככל הנראה בכך שסגנון החיים של ימינו אינו מזמן לילדים מספיק שעות של פעילות גופנית.
כיום, הילדים מבלים שעות רבות יותר בישיבה מול הטלוויזיה והמחשב ונחשפים לפרסומות למזון ובמיוחד למזון עתיר שומן ונוטים לאכול תוך כדי צפייה.
ילדים שמנים נתפשים בחברה המודרנית כחסרי כוח רצון, כבלתי מושכים ומסורבלים, מה שלעיתים קרובות הופך אותם למנודים ומבויישים. באופן זה ההשמנה משפיעה על ההישגים החברתיים, הלימודיים ואיכות החיים של הילדים הסובלים ממנה.
כמו-כן, השמנה בילדים קשורה במספר סיבוכים רפואיים כגון: לחץ דם גבוה, עליה בשומני הדם, נחירות עם הפסקות נשימה ממושכות בזמן השינה, אבנים בכיס המרה, בעיות אורטופדיות, סוכרת שאינה תלויה באינסולין והתבגרות מינית מוקדמת. מספר מחקרים אף מראים, שבבני נוער שמנים שיעור התמותה גבוה יותר בגיל המבוגר.
מרכז שניידר לרפואת ילדים הוא אחד מ-14 בתי החולים של קבוצת שירותי בריאות כללית בכל רחבי הארץ. קבוצת שירותי בריאות כללית היא ארגון הבריאות המוביל בישראל והשני בגודלו בעולם המשרת 3.7 מיליון לקוחות.

תאריך:  29/02/2004   |   עודכן:  29/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
המופע מועלה בהצלחה רבה בברודווי, ניו-יורק; משתתפים: מרים זוהר ונתן דטנר
עומר כרמון
מנהיג תנועת השמאל הקיצוני, 'גוש שלום': "התקשורת הישראלית עבדה כאיש אחד בשירות שטיפת המוח של הממשלה"; "זה מפחיד, זה קורה במדינה דמוקרטית - בה אין ק.ג.ב או גסטאפו, אשר מאיים על חיי העיתונאים. הכל נעשה בהתנדבות"
גלית יצחק
האגודה למלחמה בסרטן ומשרד הבריאות יוצרים בקמפיין לרגל חודש המודעות לסרטן המעי הגס; הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה בשם: "הצל" וישודר בערוצים השונים וכן בעיתונות היומית
מירב לוי
קרא לנשיא יורוצ'יימברס לסייע בהורדת חסמי סחר בין ישראל ומדינות אירופה; בפגישה בין השניים עלה נושא הצטרפותה של ישראל לאירגון ה-OECD
רועי כוכבי
במסיבת עיתונאים שקיים הבוקר טען השר במשרד האוצר, מאיר שטרית, כי בביטוח הלאומי קיימים אי סדרים חמורים, בגינם לא נגבה מדי שנה סכום של כ-2 מיליארד ש"ח; שר הרווחה לשעבר, שלמה בניזרי: "שטרית עשק החלשים ועכשיו רוחץ בנקיון כפיו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il