X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הסדרה כוללת 7 מוצרים - 4 מוצרים לניקוי עור הפנים ו-3 מוצרים לטיפוח העור; ההשקה תלווה בקמפיין פרסום תחת הסיסמה:
" DOVE Face למראה עור בריא ורענן"; הצפי: תפיסת נתח של 10% משוק מוצרי הטיפוח לפנים
▪  ▪  ▪

יוניליוור ישראל, המשווקת את מותג דאב, נכנסת לראשונה לתחום הקוסמטיקה ומשיקה סדרה חדשה לטיפוח הפנים DOVE Face בהשקעה של כ-1 מיליון דולר. הסדרה לטיפוח הפנים כוללת 7 מוצרים חדשים בהם 4 מוצרים לניקוי עור הפנים ו-3 מוצרים לטיפוח עור הפנים.
יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: "כניסת יוניליוור לתחום הקוסמטיקה הינה התפתחות טבעית למותג דאב... אנו צופים לתפוס נתח של 10% משוק מוצרי הטיפוח לפנים בקטגוריית ה-MASS MARKET תוך שנה מההשקה".
יוניליוור העולמית השיקה לראשונה את סדרת DOVE Face בארה"ב באוגוסט 2003 ותוך שלושה חודשים הגיעה למקום החמישי בתחום מכירות מוצרי הטיפוח עם נתח שוק של 5% מהקטגוריה.
תחום הטיפוח בישראל מגלגל כ-175 מיליון ש"ח בשנה. 36% מהמוצרים מיועדים לניקוי פנים ו-64% הינם קרמים לפנים. מבדיקות שערכה יוניליוור ישראל עלה, כי 52% ממכירות מוצרי טיפוח הפנים בישראל הינן ממותגי Mass Market. כמו כן 42% נכללים בקטגוריית מותגי היוקרה, וכל השאר (6%) נמכרים באופן ישיר על-ידי קוסמטיקאיות.
מסקר שערכה חברת יוניליוור ישראל לקראת השקת סדרת DOVE Face עלה, כי 81% מהנשים בישראל בגילאי 18+ מצהירות כי הן משתמשות בתכשירים לטיפוח הפנים. 71% משתמשות בתכשירים אלו על בסיס יומיומי ו-28% משתמשות בתכשירי טיפוח יותר מפעם אחת ביום.
המהלך השיווקי של יוניליוור ייתמך בקמפיין פרסום שיעלה בתחילת מרס תחת הסיסמה: "DOVE Face למראה עור בריא ורענן".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פוגל לוין, כולל 3 סרטונים שיעלו בערוץ 2 ובערוץ 10, מודעות עיתונות ופעילות שיווקית ממוקדת בנקודות המכירה, דיול, חלוקת דוגמיות והצבת סטנדים מיוחדים.
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, שהיקף פעילותו כ-47 מיליארד אירו בשנה, בכ-150 מדינות ברחבי העולם. היקף הפעילות של יוניליוור ישראל מסתכם בכ-1.5 מיליארד ש"ח בשנה. יוניליוור פועלת בעיקר בשני תחומים: מוצרי מזון ומוצרי טיפוח אישי וביתי והמותגים המובילים שלהם הם: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, ורד הגליל, סיף פנטסטיק, בדין, פינוק, דאב, ואחרים. כמו כן יוניליוור הינה בעלת 51% מגלידות שטראוס. יו"ר יוניליוור ישראל הוא רון גוטמן.

תאריך:  01/03/2004   |   עודכן:  01/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
מחקר שערכה קצינת משטרה במסגרת שלוחת אוניברסיטת דרבי מלמד שמרבית (70%) הקצינים והשוטרים ביחידתה סבורים, כי רמת השירות שניתנת לאזרח בנושאי פשיעה נמוכה ולעיתים אף פוגעת; מדובר ביחידת משטרה גדולה באזור מרכז הארץ
ענבל אביב
את התחרות עורכים משתלות גבעת-ברנר ו"צער בעלי חיים רחובות"; התחרות תתקיים ביום שבת, 27 במרס, במסגרת יום פתוח שיכלול אימוץ כלבים וחתולים ויריד מתנות לקראת חג הפסח
מיכאל דבורין
הכבוד ללבוש את השמלה היוקרתית נפל בחלקה של מנחת טלויזיה מריה מנואנוס, שהנחתה את השידור המוקדם של האוסקר על השטיח האדום
יואב יצחק
ח"כ הנדל הקריא בראיון לרשת ב' חלקים ממסמך שהוכן במשרד ראש הממשלה; הנייר כולל תוכנית לשיבוש מערכות הסלולר והרדיו באזורים שיפונו, וכן תוכנית פינוי של המתנחלים תוך הפעלת כוח
הדר פרבר
הסניף החמישי של אספרסו בר מציג כעת קונספט חדשני כהמשך טבעי להליך המיתוג מחדש של הרשת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il