X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך מסיכום תלונות צרכנים ברשת לפברואר 04 של גוב קרטין עיתונות ותקשורת; על-אף הקיטון החודשי נצפית מגמת עלייה מתמדת במספר תלונות הגולשים בפורומים השונים לצרכנות; בשנת 03 עמד ממוצע התלונות החודשי על 200; בפברואר היו 300 תלונות לעומת 360 תלונות בינואר
▪  ▪  ▪

בחודש פברואר 2004 ניכרת מגמת קיטון (15%) במספר תלונות צרכנים ברשת האינטרנט. בחודש פברואר היו 300 תלונות וכ-2,000 תגובות לעומת 360 תלונות ויותר מ-2,500 תגובות לתלונות אלו בחודש ינואר. כך עולה מסריקת הפורומים המובילים שמבצעת מחלקת האינטרנט בחברת יחסי הציבור "גוב קרטין עתונות ותקשורת".
בינואר נרשמה ירידה בשיעור של כ-5% במספר תלונות הגולשים כנגד חברות הכבלים, ירידה של 3% בתלונות כנגד חברות הסלולר ועלייה בשיעור של 3% במספר המתלוננים כנגד אתרי המכירה באינטרנט.
להלן התפלגות תלונות הצרכנים בנושאים השונים:
פורומים: תפוז, נענע, ynet, b.s.h, דוח שירות וכלבוטק לחודש פברואר: שירות לקוי - 25%; קניות באינטרנט - סה"כ: 16%, מתוכן: 3% תלונות כלליות, 2% נגד נטאקשן, 2% נגד אולסייל, 2% נגד סקאל, 2% נגד וואלה שופס, 2% נגד פרסי, 1% נגד iwin, 1% נגד קופידון ו-1% נגד Oyes.
מוצר פגום - 15%; הטעיית צרכנים - 11%; חברות סלולר - סה"כ: 6%. מתוכן: 4% נגד סלקום, 1% נגד פלאפון ו-1% תלונות כלליות. הפקעות מחירים - 5%. בנקים - 4%. חברות כבלים - סה"כ: 3%.
מתוכן: 2% נגד YES, 0.5% נגד תבל ו-0.5% נגד מת"ב. חברות ביטוח - 3%. כרטיסי אשראי - 2%. בזק - 2%. ספקיות אינטרנט - סה"כ: 2%. מתוכן: 1% נגד בזק בינלאומי, 0.5% נגד ברק ו-0.5% נגד נטוויז'ן. פרסומות - 2%. עיריות - 2%. חברות תעופה - 1%.

תאריך:  01/03/2004   |   עודכן:  01/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
מבצע איסוף מזון רחב היקף יתבצע על-ידי הנהגת צופי תל אביב-יפו וסניף אגודת "מזון לחיים" בת"א, בחג הפורים
הדר פרבר
על פי דרוג דנס-100 חמת גדר הוא עדיין אתר התיירות המוביל בישראל; הגנים הבהאיים - במקום השלישי מבחינת מספר המבקרים
הדר פרבר
עורך חדשות החוץ ניסח מכתב למועצת המנהלים של החברה בו הוא מוקיע את החקירה המשמעתית הפנימית ודורש כי BBC תפסיק להתנצל על פרשת דיוויד קלי
הדר פרבר
היריד ייפתח ביום ו'; מספר המבקרים הצפוי להיות ביריד עומד על כ-120,000 איש
ענבל אביב
הסדרה כוללת 7 מוצרים - 4 מוצרים לניקוי עור הפנים ו-3 מוצרים לטיפוח העור; ההשקה תלווה בקמפיין פרסום תחת הסיסמה:
" DOVE Face למראה עור בריא ורענן"; הצפי: תפיסת נתח של 10% משוק מוצרי הטיפוח לפנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il