X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חברת SunGard Business Integration הישראלית, חברת בת של SunGard העולמית, מספקת פתרונות אינטגרציה מקיפים לשוק הפיננסי ופועלת באופן עצמאי, כמו שאר החברות בקבוצה
▪  ▪  ▪

חברת SunGard Business Integration הישראלית, חברת בת של SunGard העולמית (NYSE: SDS), מספקת פתרונות אינטגרציה מקיפים לשוק הפיננסי, הודיעה היום כי בנק ישראל בחר בפתרונות MINT SWIFTNet, על-מנת להחליף את אפליקציות מערכות המחשב המסורתיות שלו, במערכות אינטגרציה חדשות. היקפו הכספי של הפרויקט לא הותר לפרסום.
עם החתימה על הסכם זה, מחוייב בנק ישראל להשתמש במערכות MINT כפלטפורמה בסיסית לביצוע אינטגרציה בין המערכות הישנות לחדשות ועל-מנת לתמוך בדרישות השירות של הרשת הבנקאית. המשמעות היא כי מערכת MINT תחליף את המערכת הקיימת ותנהל את תעבורת הנתונים של הבנק כולו.
אברהם יעקב (ימבי), מנהל מחלקת מערכות המידע של בנק ישראל אמר: "בחרנו לעבוד עם סאנגארד בשל הגישה המקצועית להטמעה המורכבת והכוללת. המעבר ממערכת המיינפריים הקיימת, לסביבת MINT חדשה היתה בהתאם ללוח הזמנים המתוכנן וללא כל בעיות. בחרנו בפתרונות MINT SWIFTNet, שכן הם מספקים זמינות ואחידות מלאה לכל רוחב האפליקציות הקיימות".
פתרונות MINT של סאנגארד מציעים אחידות על פלטפורמה אחת שכבר הוכחה כמוצלחת. פלטפורמה זו תסייע לבנק ישראל להשיג קיטון משמעותי בעלויות, כמו גם שיפור בתפעולה הכולל של המערכת, זאת בשל ניהול אוטומטי של תהליכים. פתרונות MINT יחליפו, בסופו של דבר, את מערכת המיינפריים הקיימת ביתר אחידות, תוך זמינות ונגישות למערכת הקיימת.
דני ברסלע, נשיא ומנכ"ל, SunGard Business Integration, אמר: "אנו גאים כי בנק ישראל בחר בפתרונות MINT על-מנת להחליף את מערכת המיינפריים הקיימת במערכת בעלת ארכיטקטורה חדשה ומודרנית. פיתחנו את גישת הקונסולידציה, תוך התאמתה לסביבה העסקית של היום".
אודות בנק ישראל
בנק ישראל נוסד בשנת 1954. בין תפקידיו: ניהול המדיניות המוניטרית, יועץ כלכלי לממשלה, שוק מטבע חוץ וניהול יתרות מטבע חוץ, מעקב וניתוח של פעילות המשק במטבע חוץ, פיקוח על הבנקים, קידום היציבות הפיננסית, הנפקת המטבע, בנקאי של הממשלה והבנקים וייצוג המדינה במוסדות בינלאומיים.
אודות SunGard Business Integration
חברת SunGard Business Integration הישראלית, חברת בת של SunGard העולמית, מספקת פתרונות אינטגרציה מקיפים לשוק הפיננסי. חברת SunGard Business Integration הישראלית פועלת באופן עצמאי, כמו שאר החברות בקבוצה.
החברה עובדת עם ארגונים פיננסים בינלאומיים מובילים, ובכלל זה בנקים, מסלקות, מנהלי תיקים, ברוקרים ורשתות סחר. משפחת מוצרי MINT של SunGard Business Integration מאפשרת לארגונים פיננסים אינטגרציה קלה בין תהליכים עסקיים מבוזרים והיישומים התומכים בתהליכים אלה.
למידע נוסף, בקרו באתר הבית של החברה: www.integration.sungard.com

תאריך:  01/03/2004   |   עודכן:  01/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
בכנסת כבר מתכננים את היום שאחרי: חברי כנסת מהליכוד או מהעבודה יפנו לבג"צ עם מתן חוות דעתה של השופטת דורנר; ח"כ איציק: ח"כים מהליכוד ינסו להלך אימים על החלטת השופטת דורנר
עומר כרמון
כומר פרוטסטנטי בארה"ב: "הושפעתי מהוויכוח סביב סרטו של מל גיבסון 'הפסיון של ישו' ולכן הצבתי את השלט, כדי לעודד אנשים לקרוא את הברית החדשה"
רנית נחום-הלוי, אלונה קורן
בשבוע שעבר אמר נתניהו כי בתוך שנה יוקם באילת פארק שעשועים נוסח דיסנילנד, ליד עמודי המלך שלמה
הדר פרבר
נוטות יותר לפתח בעיות שתייה מאשר נשים אשר מהוות חלק מצוות בכיר פחות
יפעת גדות
עוזי רוזן ימונה למנכ"ל לאומי ארה"ב ויחליף את ד"ר זלמן סגל,·ברוך לדרמן ימונה למנכ"ל לאומי בריטניה, מיכאל בר-חיים ימונה לראש החטיבה המסחרית וחבר הנהלת הבנק, וידווח לד"ר אהוד שפירא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il