X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך סוכם בישיבה שהתקיימה לבקשת ח"כ איתן כבל; בעניין התוכנית "אחד על אחד" החליטה הוועדה כי לנוכח העובדה שמשחקי הכדורסל משודרים כעת בגלי צה"ל, הרי שמבחינת המאזינים ניתן מענה בנושא זה
▪  ▪  ▪

ועדת הכלכלה של הכנסת תובעת מהתאחדות לכדורגל, רשות השידור ומרדיו ללא הפסקה, המחזיקים בזכויות השידור של משחקי הכדורגל, לחדש את שידור התוכנית "שירים ושערים" החל מהשבת הבאה.
כך סוכם בישיבה שהתקיימה (יום ב', 1.3.04) לבקשת ח"כ איתן כבל. בעניין התוכנית "אחד על אחד" החליטה הוועדה כי לנוכח העובדה שמשחקי הכדורסל משודרים כעת בגלי צה"ל, הרי שמבחינת המאזינים ניתן מענה בנושא משחקי הכדורסל, לפחות עד תום העונה.
הוועדה קראה לגורמים שלעיל להיפגש במהלך השבוע ולהגיע להסכם שיאפשר שידור התוכנית עד תום העונה בעוד חודשיים וחצי. בנוסף קוראת הוועדה להתאחדות הכדורגל, לאיגוד הכדורסל ולגופי השידור לדווח לוועדה במהלך חודש יולי מהם ההליכים המתקיימים בכדי להבטיח את שידור משחקי הכדורגל והכדורסל בעונה הבאה.
ח"כ אבשלום (אבו) וילן שניהל את הישיבה (בהיעדרו של יו"ר הוועדה שלום שמחון), הזהיר את הגורמים המעורבים כי מוטב שיזכרו כיצד לימדה הוועדה לקח גופים רבים במשק בחודשים האחרונים. "מי שלא יקיים את הסיכום אליו הגענו יפגוש אותנו בשביעיות", אמר.
חברי הכנסת שהשתתפו בדיון ציינו את חשיבות התוכנית. ח"כ כבל ציין כי קיבל פניות רבות מחיילים ומעיוורים המוחים על הורדת התוכנית. ח"כ משה כחלון אמר כי יש להתחשב בהיבט החברתי ולהשאיר את הספורט עממי והמוני. "אסור שיהיה ספורט לעשירים בלבד שיכולים לשלם עבור צפייה במשחקים", אמר כחלון.
איצ'ה מנחם, מנכ"ל התאחדות לכדורגל אמר כי ההתאחדות מעוניינת להביא את בשורת הכדורגל לכל מקום בארץ ולפיכך רואה חשיבות רבה בתוכנית "שירים ושערים". על-כן ביטלה ההתאחדות את המשחקים ביום שישי ובנוסף התחייבה לרשות השידור כי המשחקים יערכו במתכונת שדרשה הרשות. אף על פי כן, אמר, לא חודש השידור.
יו"ר הנהלת רשות השידור, אברהם נתן, אמר כי קול ישראל מספק תשובה הולמת למאזינים בכך שמתאפשרת פריצה בשידור חי עם כל אירועי משמעותי שמתרחש במגרשים. עם זאת, טען מנהל הרדיו בקול ישראל, יוני מנחם, כי אין באפשרותם להחזיר את התכנית לא רק בשל הסכום הדרוש לכך אלא גם בשל עלות ההפסקה הנאמדת בסך של 40 אלף ש"ח בחודש.

תאריך:  01/03/2004   |   עודכן:  01/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
החומרים המזהמים שבעשן הטבק, המסתתרים באבק הבית יכולים לחשוף ילדים לרמות השוות למספר שעות של עישון פעיל
רנית נחום-הלוי
לדברי יו"ר הכנסת הדבר ישקל בעוד כשנה; ח"כ טיבי: חדר התפילה צר ולא מאווור; ח"כ דהמשה: אני תומך בהרחבת המסגד אך כרגע אני מוכן להסתפק במועט
אלונה קורן
נתניהו מאשים את בנק ישראל בסחבת שנגרמת כתוצאה מעודף בירוקרטיה; בבנק המרכזי דוחים על הסף את הטענות
עמוס באר
כל מכונית רביעית - עדיין מבית דלק מוטורס, שניה - יונדאי, שלישית - UMI תודות לחטיבת שברולט המתחדשת
רנית נחום-הלוי
חברי הכנסת המורדים מהליכוד ביקשו להימנע בהצבעת אי אמון; ח"כ גמליאל הצליחה להשיג להם הבטחה מהשר שטרית והללו חזרו בהם; עם זאת ח"כ דוד לוי ויחיאל חזן נעדרו; במפד"ל הוחלט על חופש הצבעה ובנושא הגדר חברי הכנסת ימנעו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il