X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יובל סקרלט, ג'יי לרסון ובועז חלמיש מרחיבים את תחומי אחריותם; סקרלט התמנה למנהל כללי וסגן נשיא למוצרים, תפקיד שבמסגרתו יהיה אחראי לארגון המוצרים הגלובליים שהוקם לאחרונה
▪  ▪  ▪

סבב מינויים של מנהלים במרקורי אינטראקטיב למשרות בכירות
יובל סקרלט, ג'יי לרסון ובועז חלמיש מרחיבים את תחומי אחריותם.
מרקורי אינטראקטיב, הכריזה על מינויים של 3 ממנהליה הבכירים למשרות הנהגה חדשות.
יובל סקרלט התמנה למנהל כללי וסגן נשיא למוצרים, תפקיד שבמסגרתו יהיה אחראי לארגון המוצרים הגלובליים שהוקם לאחרונה, לרבות ניהול מוצרים, יחידות עסקיות והשירותים המנוהלים של מרקורי.
ג'יי לרסון מונה לסגן נשיא לפעולות השטח באזור אמריקה ויהיה אחראי למכירות, לתמיכת הלקוחות ולשירותים המקצועיים באזור גיאוגרפי זה.
בועז חלמיש התמנה למנכ"ל מרקורי ישראל וסגן נשיא למחקר ופיתוח, האחראי לכל פעולות המחקר והפיתוח של מרקורי אינטראקטיב.
"כל שלושת המנהלים ניחנו ביכולות מנהיגות מעולות, ואנו שמחים שהם קיבלו על עצמם תחומי אחריות מורחבים", אומר אמנון לנדן, יו"ר ומנכ"ל מרקורי.
יובל סקרלט שימש בעבר כסגן נשיא ומנהל כללי של היחידה העסקית לניפוק יישומים. הוא הצטרף לחברה באוגוסט 1990. במהלך שנותיו בחברת סקרלט פיתח, השיק והוביל את השירותים המנוהלים של מרקורי ומילא משרות רבות, ביניהן סגן נשיא לשירותים טכניים, מנהל התמיכה בלקוחות ומשרות שונות של ניהול מוצרים. לסקרלט תואר ראשון בהנדסת חשמל מהטכניון.
ג'יי לרסון כיהן בעבר כסגן נשיא למכירות באזור אמריקה. הוא הצטרף למרקורי ביולי 2000 לאחר 20 שנות ניסיון במכירות ובניהול מכירות בחברות טכנולוגיה, ביניהן Network Associates, סיבל ואורקל. לרסון מחזיק בתואר ראשון מבית הספר אנדרסן לניהול של אוניברסיטת קליפורניה בלוס אנג'לס (UCLA) ותואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת הרוורד.
בועז חלמיש שימש עד למינויו האחרון כסגן נשיא למו"פ ניהול יישומים, שם מילא תפקיד חשוב בדחיפת הצמיחה של עסקי ניהול היישומים של מרקורי. מאז הצטרפותו למרקורי במרס 1991, החזיק חלמיש במשרות רבות, ביניהן סגן נשיא למו"פ בדיקות פונקציונליות ומשרות שונות בניהול הנדסי. לחלמיש תואר מוסמך במנהל עסקים מבית הספר לניהול קלוג של אוניברסיטת נורת'ווסטרן, ותואר ראשון בהנדסת מחשבים מהטכניון. במינויו החדש מחליף חלמיש את אורי דניאלי אשר החליט לפרוש ממרקורי לאחר למעלה מעשר שנות עבודה בחברה. במהלך תקופת החפיפה ימשיך דניאלי לעבוד עם הצוות הניהולי של מרקורי.
"אורי עבד ללא ליאות והקים צוות מו"פ מהשורה הראשונה ומוצרים שהפכו למובילים בתעשיה", אומר לנדן. "אני רוצה להודות לו אישית על מחוייבותו חסרת התקדים לעובדים, ללקוחות, לשותפים ולבעלי המניות של מרקורי. אורי עוזב את החברה כשהוא מלווה בהערכתנו ובהערצתנו לתרומתו".
אודות מרקורי אינטראקטיב
מרקורי אינטראקטיב, המובילה העולמית בתחום האופטימיזציה של טכנולוגיה לעסקים (BTO), מחוייבת לסייע ללקוחות למטב את הערך העסקי של טכנולוגיית המידע. מרקורי אינטראקטיב הוקמה ב-1989 וכיום פועלת בכל רחבי העולם והינה אחת מחברות התוכנה הארגונית בעלות קצב הצמיחה המהיר בעולם. מרקורי אינטראקטיב מספקת תוכנה ושירותים המאפשרים ניהול קדימויות, כוח אדם ונהלי מחשוב, אספקת וניהול יישומים ושילוב האסטרטגיה והביצועים של טכנולוגיית מידע.
לקוחות ברחבי העולם מסתמכים על היצע הפתרונות של מרקורי אינטראקטיב כדי לשפר את האיכות והביצועים של יישומים, לנהל את עלויות וסיכוני המחשוב ולוודא עמידה בתקנות. טכנולוגיות ושירותים של שותפים עסקיים גלובליים משלימים את מוצרי ה-BTO של מרקורי.
מטה המחקר והפיתוח של החברה ממוקם בישראל. מידע נוסף ניתן למצוא ב: www.mercuryinteractive.com.

תאריך:  01/03/2004   |   עודכן:  01/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן, רועי כוכבי
ועדת שרים לענייני הפרטה אישרה את הסכם ההתקשרות, הכולל תוכנית השקעות של 250 מיליון דולר בכרמל אולפינים; נתניהו: אני מקווה להפריט את בתי הזיקוק תוך זמן קצר
גלית יצחק
המצאה זו ועוד המצאות ישראליות רבות מוצגות בתערוכת מדקס 2004; התקן המונע זיהום בבקבוקים רב פעמיים של תרופות להזרקה
מירב לוי
המידע הגיע לוועדה למפגעי איכות הסביבה; בתקופות בהן מתאמן צה"ל באזור מבוצע ניטור פעמיים ביום; קיים חשש כי בדיקות אלה לא מסייעות בהגנה על החיילים מפני זיהומים
יפעת גדות
טובלי נבחר מבין 9 מועמדים, בהליך מורכב שכלל הופעה בפני ועדת בחירה ומבחנים של שתי חברות יעוץ
מירב לוי
האגרה עומדת כיום על 500 ש"ח לשנה; טוען: משפחות רבות מתקשות לעמוד בתשלום לכן יש לבוא לקראתן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il