X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כנס: מניעת אלימות במשפחה באמצעות מקומות העבודה
▪  ▪  ▪

כנס "אלימות במשפחה זה בפירוש העסק שלך" בנושא מניעת אלימות במשפחה באמצעות מקומות העובדה יתקיים ביום ד' (17.3.04) ביוזמת "שותפות ת"א-לוס אנג'לס" - פרויקט משותף של הפדרציה היהודית של לוס אנג'לס, עיריית ת"א-יפו ועיריית לוס אנג'לס, יחד עם הסוכנות היהודית.
הכנס מפגיש בין אנשי מקצוע משתי הקהילות ומפעיל פרויקטים שונים. לארגון הכנס חברו גם המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), נעמ"ת וארגון מעלה (מחוייבות עסקים לחברה).
בכנס, בו ישתתף ראש עיריית ת"א-יפו, רון חולדאי, ומרצים-מומחים מחו"ל, יוצג מודל אמריקני למניעת אלימות במשפחה באמצעות מקומות העבודה המיושם בעיריית ת"א-יפו.
הכנס יתקיים במרכז דניאל ללימודי חתירה וימאות, בשד' רוקח 2, תל-אביב, בין השעות 09:00-13:00.
מרכזת הכנס, מרילין פפר, אמרה כי סוגיית האלימות במשפחה הינה בעיה מורכבת החוצה רבדים תרבותיים, אתניים וכלכליים ברחבי העולם, לרבות בישראל. חרף העובדה כי היא נחשבת לבעייתה הפרטית של הנפגעת, אלימות במשפחה הינה בעיה חברתית המשליכה גם על מקום העבודה ועל ניהולו התקין.
השלכות אלה באות לידי ביטוי בהיעדרויות תכופות, הטרדת האישה במהלך שעות העבודה ותוקפנות פיסית מצד בן הזוג האלים כלפי עובדים אחרים ולקוחות. לדברי פפר, מעסיקים אמריקניים פועלים זה מכבר להעלאת המודעות בקרב העובדים לבעיית האלימות במשפחה, גם מתוך דאגה להשלכותיה של האלימות במשפחה על הניהול התקין של העסק ויצירת סביבת עבודה שקטה ובטוחה, אך גם מתוך הכרה גוברת כי מחויבותו של המעסיק כלפי עובדיו קיימת בכל שעות היממה. במסגרת זו ניתנת תמיכה רגשית לעובדת והדרכה כיצד להתמודד עם הבעיה.
לדבריה, על אף ההבדלים בין התרבות הארגונית בארה"ב ובישראל נראה, כי עקרונות המודל האמריקני רלוונטיים גם לארץ. על רקע זה הושקה בעיר ת"א-יפו תוכנית הקרויה "אל-אלימות" המתבססת על המודל האמריקני ואשר הובאה לארץ על-ידי שותפות ת"א-לוס אנג'לס. התוכנית מיושמת בקרב 1,000 עובדים ומנהלים בעירית ת"א-יפו בכל הדרגים. מטרתה של התוכנית - העלאת המודעות לבעיית האלימות במשפחה לצד הקניית מידע וידע כיצד להגביר את היקף הפניות של נשים נפגעות אלימות לעזרה מקצועית בקהילה.
בכנס ישתתפו שלושה מרצים-אורחים מארה"ב אשר יציגו את הניסיון האמריקני במניעת אלימות במשפחה באמצעות מקומות העבודה: קים וולס, מריאן באלין ודניס באטלר.
על המשתתפים ביום העיון נמנים: רון חולדאי - ראש עירית ת"א-יפו, נתן וולוך - מ"מ ראש עיריית ת"א-יפו ויו"ר משותף של "שותפות תל-אביב-לוס אנג'לס", יעל דיין - סגנית ראש עירית ת"א-יפו וראש תחום הרווחה, דב לאוטמן - יו"ר דלתא-גליל תעשיות ויו"ר "שותפות 2000", וחני סרור מעירית ת"א.
את הכנס ינחה ח"כ לשעבר אלי גולדשמידט.

תאריך:  08/03/2004   |   עודכן:  08/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
המפלגה הסוציאליסטית היתה בשלטון 19 שנה, וניתן בהחלט לזקוף לזכותה את כניסתה של יוון לעידן חדש
הדר פרבר
במסגרת ההחמרות יבוצעו מיליוני ניסויים בחומרים כימיים בבעלי חיים; לטענת פוליטיקאים בבריטניה: מדובר בניסויים בחומרים שכבר נמצאים בשוק ובהתעללות בבעלי החיים לשווא
הדר פרבר
במהלך יום העיון יתקיימו הרצאות שונות ויינתן מידע אודות תוכנית הישגים - תוכנית ארצית של המועצה להשכלה גבוהה
הדר פרבר
350 מנהיגים מ-34 מדינות קבעו יעד לגיוס מיליארד ש"ח בחמש השנים הקרובות לטובת פרויקטים שיושקעו ברובם בנגב
ענבל אביב
צה"ל יכשיר סגל מקצועי ויחתום על אמנה המגדירה את התנהגות חיילי המחסום; יוארכו שעות הפעילות במחסומים עד לפעילות מלאה של 24 שעות; כך עולה מדוח שנכתב על-ידי תא"ל ברוך שפיגל ואושר על-ידי שר הביטחון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il