X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
למעלה מ-700 עולים נוספים החלו בהכשרות וקורסים מקצועיים בזכות 14 רכזי תעסוקה שהם עצמם עולים חדשים מאתיופיה
▪  ▪  ▪

כ-1,400 עולי אתיופיה כבר עומדים בפני עתיד מקצועי חדש של עבודה חדשה או קורס מקצועי, בזכות 14 רכזי תעסוקה שהם עצמם עולים חדשים מאתיופיה.
הקרן לידידות ממנה את הכשרתם והעסקתם של רכזי תעסוקה חדשים בני העדה, בשיתוף עם משרד הקליטה ועמותת פידל. הרכזים עובדים בערים בהם יש קהילות גדולות של העדה האתיופית, ויחד עם הרשויות הצליחו למצוא עבודה חדשה לכ-700 עולים חדשים בכל רחבי הארץ.
הצלחה זו מעודדת במיוחד לאור נתוני האבטלה המדאיגים בקרב בני העדה האתיופית, לפיהם לפחות 10,000 איש מקרב עולי אתיופיה בישראל הינם מחוסרי עבודה.
הרכזים פועלים ברחבי הארץ בערים רמלה, חדרה, נתניה, לוד, רחובות, אשדוד, עפולה, קריית מלאכי ועוד. בזכותם, מצאו מאות יוצאי אתיופיה עבודות חדשות במפעלי תעשייה, בחקלאות, בשירותים שונים ועוד.
כמו כן, הרכזים שיבצו מאות עולים אחרים בקורסי הכשרה מקצועית בענפים שונים בהם יש מחסור בכוח אדם כגון נהגים, מטפלות סיעודיות, פחחות, רתכות, בניין ועוד. בנוסף, מופנים העולים החדשים ללימוד השפה העברית ולהשלמת השכלתם כדי לאפשר להם להשתלב בשוק העבודה.
בעקבות ההצלחה, החליטה הקרן לידידות להמשיך ולממן את העסקתם של רכזי התעסוקה. בהמשך להחלטת הקרן אמר הרב אקשטיין, נשיא הקרן לידידות, כי "אני שמח להתבשר על הצלחת הפרויקט הזה, מציאת תעסוקה היא חיונית להתאקלמות בארץ חדשה, ואין לי ספק שפרויקט זה הביא לקליטתן המוצלחת של מאות משפחות בישראל".
הקרן לידידות, מפעל חייו של הרב יחיאל אקשטיין, עוסקת זה יותר משני עשורים בגיוס תמיכה מוסרית, מדינית וחומרית מאוהבי ישראל שאינם יהודים. בשנים האחרונות העבירה הקרן לידידות למעלה מ- 350 מיליוני שקלים חדשים, למימון כ-200 פרויקטים שנועדו לשפר את תנאי הרווחה, העלייה, הקליטה והביטחון במדינת ישראל.

תאריך:  08/03/2004   |   עודכן:  08/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
אם בת 40 מרמת גן נתנה לבנה כדורים ולאחר מכן בלעה גם היא את הכדורים בניסיון להתאבד; הבת הבכורה מצאה את השניים בדירה מחוסרי הכרה; הפעוט הועבר לבית החולים שיבא במצב קל
יפעת גדות
ביצע התאמות מירביות מעבר לנדרש בחוק עבור גישה נוחה לציבור הלקוחות הנכים ומשפחותיהם; בין הפעולות שבוצעו: התאמת המעליות לליקויי ראיה ועיוורים על-ידי מערכת התראה קולית וכתב ברייל
יפעת גדות
מועד החתימה על החוקה עוכב פעמיים; בהתאם ללוח הזמנים האמריקני, ממשלה עירקית תקבל את הריבונות ב-30 ביוני, והבחירות למועצה הזמנית יערכו בסוף חודש ינואר בשנה הבאה
הדר פרבר
17% רייטינג ממוצע ל"הדרן לטוביה צפיר" (חלק א') (שיא של 19%); 14.5% ל"מבט" (שיא של 17%)
עומר כרמון
הסוכנות לאנרגיה אטומית החלה בדיון המכריע, בסופו יוחלט אם להעביר למועצת הביטחון את נושא הטלת הסנקציות על אירן; ראש פרויקט הגרעין האירני: הגיע הזמן שהקהילה הבינ"ל תכיר באירן כחברה במועדון המדינות המחזיקות באנרגיה גרעינית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il