X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
טירפוד כניסתם - בעקבות פניית ח"כ צבי הנדל, שביקש למנוע מהם לקדם תוכניתם המדינית; משרד החינוך הוא שאסר את כניסתם למתן הרצאות; השניים ביקשו לקדם בבתי הספר את 'הסכם ז'נבה'; ביילין: שרת החינוך לימור לבנת "מביאה את ישראל לשנים חשוכות"
▪  ▪  ▪

משרד החינוך הורה לאסור כניסת חברי הכנסת לשעבר - יוסי ביילין ואמנון ליפקין-שחק, לבית ספר התיכון אורט מקיף בערד, אליו ביקשו להיכנס כדי להרצות בפני תלמידים. ביילין וליפקין-שחק מבקשים לקדם את תוכניתם המדינית, שעיקרה "הסכם ז'נבה". להסכם זה מתנגדת הממשלה בתוקף.
האיסור הוצא כדי למנוע מהשניים "לעשות פוליטיקה" בתוך חצרי בית ספר. ח"כ צבי הנדל (האיחוד הלאומי) הוא שהביא לביטול השתתפותם, וזאת בעקבות פנייה שקיבל. ביילין וליפקין-שחק הביעו מכך מורת רוח, שכן דבר האיסור נאמר להם ברגע האחרון.
הנדל, המשמש סגן שרת החינוך והתרבות, פנה אל הנוגעים בדבר במשרד החינוך, וביקש לבדוק: מי נתן היתר לביילין ולליפקין-שחק לעשות פוליטיקה, כלשונו, בבתי ספר.
בבדיקה שנערכה התברר, כי הזמנתם של השניים נעשתה בלא תיאום ובלא הרשאה ממשרד החינוך. אי לכך, ניתנה הוראה לבית הספר בערד - על-ידי משרד החינוך, לבטל את הזימון, שהיה אמור להתקיים הבוקר (יום ד').
עוזרו של ח"כ הנדל אמר בתגובה, כי הנדל אומנם העלה נושא זה במשרד החינוך, אך ההחלטה התקבלה על-ידי הנוגעים בדבר. הפנייה נעשתה אל אמירה חיים, מנהלת המחוז. זו נשאלה האם הגעה של אנשי המשלחת נעשתה בתיאום או באישור של משרד החינוך. "היא שמעה את זה לראשונה ובדקה. ואכן, הדבר נעשה שלא בתיאום ולא באישור, ולכן נאסרה כניסתם לבתי הספר".
ביילין אמר בתגובה (ציטוט):
זוהי חרפה שמשרד החינוך מעז למנוע מיוזמי ז'נבה להציג את תוכניתם המדינית בפני תלמידי ביה"ס בערד, בעוד שאחד המאפיינים של חברה דמוקרטית ופתוחה הוא רב-שיח ציבורי שבו באות לידי ביטוי מגוון דעות בנושאים מדיניים, חברתיים ותרבותיים שונים.
שרת החינוך לבנת, מביאה את ישראל לשנים חשוכות, אולם עליה ועל קיצוניים אחרים כמו סגנה צבי הנדל להפנים, כי לא יצליחו לסתום פיותינו.

תאריך:  10/03/2004   |   עודכן:  10/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
יום לאחר קריאת השייח' יאסין לפלגים הפלשתיניים להגיע להסכמה על אופן השליטה ברצועה - מפרסמת הרשות תוכנית ביטחונית חדשה ל"יום שאחרי"; התוכנית תיושם תחילה בעזה ולאחר מכן יועתק המודל לשטחי הגדה; גורמים פלשתינים ל-Nfc: לא ידוע לנו אם דחלאן מונה להוביל את המהלך
אלונה קורן
רק אם תיכשל הידברות זו - יימשכו ההליכים בבג"צ; לפני כחודש וחצי עתר קליין לבג"צ בשאלת סמכותו של רכלבסקי להתערב בתנאי השכר של עובדי הבנק
הדר פרבר
הכנס יתקיים במסגרת פורום שנקר לתרבות וחברה; יתמקד השנה בנושא העיר הישראלית וינסה לדון בעבר, בבעיות ההווה ובעתיד העיר העברית תוך מקומה בפרספקטיבה עולמית, בנושאי תרבות, אדריכלות, ספרות ועוד
יפעת גדות
עלייה של למעלה מ-30% בשנת 2004 בהיקף הייצוא; עיקר ההזמנות נתקבלו על-ידי מדינות כמו פורטוגל, ספרד, גרמניה, הולנד ובלגיה
גלית יצחק
ד"ר דורון רוזן נותן מספר עצות ועובדות לגבי הפירסינג; המכשירים המשמשים לביצוע הפירסינג עשויים להעביר מחלות כמו איידס, דלקת הכבד, הרפס ועוד; הבורג הסוגר את העגיל עלול להשתחרר ולגרום לחנק; העגיל בלשון עשוי לגרום לסדקים בשיניים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il