X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חוקרי ימ"ר תל אביב טוענים כי מצאו את טביעות אצבעותיו של האיש החשוד כי תיווך בין מזמין החיסולים לבין שכירי החרב מבלארוס בפרשיה שנחשפה אתמול - על אחת הראיות החשובות בפרשה; המטען הוטמן ברכב גנוב שהוחנה סמוך לפתח ביתו של אלפרון
▪  ▪  ▪

התפתחות בפרשת שכירי החרב בעולם התחתון: חוקרי ימ"ר תל אביב מגלים היום, כי טביעות אצבעותיו של צ'רלי שטרית, אחד העצורים המרכזיים בפרשה, נמצאו על מטען החבלה שנועד לחסל את יעקב אלפרון בנובמבר אשתקד.
המשטרה מייחסת לשטרית את תפקיד המתווך בין ארבעת שכירי החרב מבלארוס, שהסתננו בנובמבר האחרון לישראל דרך גבול מצרים, לבין הגורם שהזמין את ההתנקשויות (שנכשלו) בחייהם של האחים יעקב וניסים אלפרון ואיש העסקים שוני גבריאלי, אביה של חברת הכנסת ענבל גבריאלי.
כזכור, מייחסת המשטרה לארבעת שכירי החרב, שהשתכנו בדירה בכפר סבא ששימשה גם כמחסן נשק ומעבדת נפץ, מספר ניסיונות חיסול: ניסיון לחסל את יעקב אלפרון, ב-6.11.03, סמוך לביתו ברעננה על-ידי הטמנת מטען חבלה ברכב גנוב שהוחנה ליד פתח ביתו; ניסיון לחסל את אחיו, ניסים אלפרון, ב-1.12.03, באמצעות ירי מן המארב בעת שיצא מביתו ברמת גן; ניסיון לחסל את שוני גבריאלי, אביה של ח"כ ענבל גבריאלי, באמצעות הצמדת מטען חבלה לרכבו ב-28.1.04.
המטען ניתק, לטענת המשטרה, מרכבו של גבריאלי בחניון מגדלי עזריאלי ונוטרל בידי המשטרה - גבריאלי מכחיש נמרצות כי היה קורבן לניסיון חיסול; וכן ניסיון נוסף לחסל את ניסים אלפרון באמצעות ירי, ניסיון שמהלכו נעצרו שניים משכירי החרב.
שכירי החרב התכוונו לרצוח בכירים נוספים בפשע המאורגן
במשטרה נשמעו היום הערכות לפיהן ארבעת שכירי החרב מבלארוס התכוונו לרצוח בכירים נוספים בעולם התחתון, ולא רק את האנשים ששמם פורסם אתמול. את ההנחה מבססים במשטרה על הכמויות הגדולות של אמצעי לחימה, שנמצאו בדירת המסתור של שכירי החרב בכפר סבא.
בראיון לגלי צה"ל אמר הבוקר מפכ"ל המשטרה, רב ניצב שלמה אהרונישקי: "החקירה נמשכת. אני מניח שנגיע גם למקומות נוספים. אבל אין ספק שמי שהביא אותם לכאן, לא התכוון להביא אותם לפרק של חודש-חודשיים ובזה לסיים את הפרשה".
אהרונישקי אמר עוד, כי אם תקבל המשטרה את המשאבים המתאימים, תוכל לפרק את תשתיות הפשע המאורגן בישראל תוך 3 שנים. "אם נקבל את האמצעים והמשאבים הנדרשים, נוכל לתת את מקסימום הכוח שיש לנו לטובת העניין. אנחנו מעריכים שתוך 3 שנים נוכל לפרק את תשתיות הפשע המרכזיות במדינת ישראל", אמר.

תאריך:  10/03/2004   |   עודכן:  10/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
טירפוד כניסתם - בעקבות פניית ח"כ צבי הנדל, שביקש למנוע מהם לקדם תוכניתם המדינית; משרד החינוך הוא שאסר את כניסתם למתן הרצאות; השניים ביקשו לקדם בבתי הספר את 'הסכם ז'נבה'; ביילין: שרת החינוך לימור לבנת "מביאה את ישראל לשנים חשוכות"
גל ברגר
יום לאחר קריאת השייח' יאסין לפלגים הפלשתיניים להגיע להסכמה על אופן השליטה ברצועה - מפרסמת הרשות תוכנית ביטחונית חדשה ל"יום שאחרי"; התוכנית תיושם תחילה בעזה ולאחר מכן יועתק המודל לשטחי הגדה; גורמים פלשתינים ל-Nfc: לא ידוע לנו אם דחלאן מונה להוביל את המהלך
אלונה קורן
רק אם תיכשל הידברות זו - יימשכו ההליכים בבג"צ; לפני כחודש וחצי עתר קליין לבג"צ בשאלת סמכותו של רכלבסקי להתערב בתנאי השכר של עובדי הבנק
הדר פרבר
הכנס יתקיים במסגרת פורום שנקר לתרבות וחברה; יתמקד השנה בנושא העיר הישראלית וינסה לדון בעבר, בבעיות ההווה ובעתיד העיר העברית תוך מקומה בפרספקטיבה עולמית, בנושאי תרבות, אדריכלות, ספרות ועוד
יפעת גדות
עלייה של למעלה מ-30% בשנת 2004 בהיקף הייצוא; עיקר ההזמנות נתקבלו על-ידי מדינות כמו פורטוגל, ספרד, גרמניה, הולנד ובלגיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il