X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ארד נשכר על-ידי קורנליו ואדים טודור, שנודע בזכות התבטאויתיו האנשטימיות והכחשתו את שואת יהודי רומניה; ארד: אני מאמין שהשינוי שחל אצל טודור נובע משינוי בהשקפה שלו לגבי העם היהודי
▪  ▪  ▪

יועץ התקשורת והאסטרטגיה, אייל ארד, ינהל את קמפיין הבחירות של הלאומן הרומני, קורנליו ואדים טודור, מנהיג מפגלת האופוזיציה "רומניה מארה". הבחירות לנשיאות ברומניה יתקיימו בחודש נובמבר.
טודור נודע בעיקר בזכות התבטאויותיו האנטישמיות, והיותו מכחיש שואה. הוא תמך בפוליטיקאי האוסטרי, יורג היידר, ובשליט סרביה לשעבר, סלובודן מילושביץ'.
בעקבות הסכמתו של ארד לנהל את הקמפיין, חל שינוי בנוסח דבריו של טודור. לדבריו, לא ידע בדיוק מהי השואה. טודודר הדגיש את שמו של ארד בדבריו, והסביר כי כעת הבין את משמעות המילה 'שואה' - השריפה במחנות ההשמדה. יצוין, כי החברה שבבעלותו של ארד, מנהלת גם את יחסי הציבור של "יד ושם".
עבור עבודתו של טודור, יקבל ארד סכום של 3 מיליון דולרים. סכום אשר אינו מקובל בארץ. לדברי ארד, מדובר בהזדמנות עסקית.
על ארד הופעלו בחודשים האחרונים לחצים כבדים נגד חתימת ההסכם עם טודור. בישראל ובארגונים יהודיים בעולם, רואים את הצטרפותו של ארד לניהול קמפיין הבחירות של טודור מתן לגטימיציה לאדם אשר הפיץ במשך שנים דעות אנטישמיות ופעל להפצת הכחשת השואה.
אחד התנאים שהציב ארד לניהול הקמפיין הוא פרסום מכתב טודור חוזר בו מכל התבטאויותיו האנטישמיות. המכתב פורסם בחודש שעבר בבטאון המפלגה.
עם פרסום המכתב ציין ארד, כי הוא מאמין שהשינוי שחל אצל טודור נובע משינוי בהשקפה שלו לגבי העם היהודי. בעקבות החלטתו של ארד לנהל את הקמפיין, הודיעה הנהלת "יד ושם" כי בכוונתה לנתק את קשריה עם חברת "ארד תקשורת".
"יד ושם רואה בחומרה רבה כל שיתוף פעולה של חברות ישראליות עם מפלגות ימין קיצוני בעלות גוון אנטישמי. "יש להצטער על כך שדמות בולטת בציבוריות הישראלית נותנת יד לתהליך שנראה כה מפוקפק. גם אם טודור רציני בכוונותיו להשתנות, אין זה ראוי שדווקא ישראלים יזדרזו לתת לו יד. יש להמתין כדי להיווכח שלא מדובר בגימיק בחירות", אמר יו"ר הנהלת יד ושם אבנר שלו.
גם משרד החוץ פירסם הודעת גינוי על ההתקשרות בין ארד לטודור. מנהל מרכז ויזנטל בישראל טען, כי התקשורת של ארד לטודור תפגע בקהילה היהודית ברומניה.

תאריך:  14/03/2004   |   עודכן:  14/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
המאהבת של מיכאל פבלוב העידה כי הוא רצח את אשתו בנפרד נונה סוצ'קובה לפני כשנה, אולם סירבה להיחקר בחקירה נגדית ולכן עדותה נמחקה; באין ראיות אחרות, נאלצה הפרקליטות לבקש לזכותו והוא שוחרר ממעצרו
גלית יצחק
כך דווח ברשת ב'; לדברי חוקרים מארה"ב, הגילוי יעזור בפיתוח שיטות חדשות לטיפול בסרטן
מירב לוי
כנס בנושא ייערך מחר באוניברסיטת בר אילן; בכנס תוצג תרומתו של מפעל הצלה ושיקום של רבבות בני נוער בישראל, בתקופת המנדט ובמדינת ישראל
רועי כוכבי
ועדת השרים לענייני חקיקה תדון היום בהצעת שר המשפטים להטיל מגבלות משמעותיות על זכות השביתה - הארכת זמן ההודעה מראש משבועיים כיום לחודשיים, וכן דרישה להצבעה בקרב ציבור העובדים לפני שביתת עובדי שירותים חיוניים; בהסתדרות מבטיחים מאבק
הדר פרבר
התייחס לאדם אשר שוחרר ממעצר על-ידי ממשלת לוב - כאל אישה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il