X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המאגר יופיע באתר של האגודה למלחמה בסרטן; במאגר ירוכזו מחקרים קליניים, טיפול למניעת סרטן וכן מחקרים בתחום העישון
▪  ▪  ▪

האגודה למלחמה בסרטן הודיעה (יום א', 14.3.04) על הקמת מאגר ראשון מסוגו בישראל בו ירוכזו כל המחקרים הקליניים שנערכו בארץ העוסקים בתחום מחלות הסרטן השונות, טיפול למניעת סרטן וכן מחקרים נוספים בתחום העישון. המאגר המיועד בעיקר לחולי הסרטן יופיע באתר האינטרנט של האגודה.
כמו-כן, המאגר פונה לחולי סרטן המעוניינים להשתתף במחקרים בהם ניתנים טיפולים ניסיוניים וכן לאנשים בריאים הנמצאים בקבוצות סיכון כגון: בעלי מטען גנטי או היסטוריה משפחתית של מחלות סרטן, שונות, המעוניינים להשתתף במחקרים מניעתיים בהם ניתנת תרופה ניסיונית למניעת התפתחות המחלה.
יצוין, כי ההשתתפות במחקרים היא ללא תשלום.
בנוסף, המאגר יכיל קישורים למאגר המכון הלאומי לחקר הסרטן בארה"ב ולמאגר הארגון האירופאי לחקר הסרטן, בהם מרוכזים גם כן מידע אודות מחקרים בתחום הסרטן.
מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן, מסרה: "מפניות רבות שהגיעו למרכז המידע באגודה עולה הצורך במאגר מקיף ומעודכן של מחקרים קליניים המתנהלים בארץ. חולים המעוניינים כיום להשתתף במחקר, חייבים ללקט שביבי מידע ממקורות שונים כגון עיתונים, בתי חולים, מרפאות, חברות תרופות ושמועות. המאגר ירכז תחת קורת גג אחת לטובת הציבור את המחקרים הנערכים בארץ על-מנת שיוכלו לשקול במידת הצורך את השתתפותם בניסוי אשר עשוי להפוך לשיטת טיפול מקובלת ולרפא בעתיד חולים רבים".
זיו עוד הוסיפה, כי "לעתים ההשתתפות במחקר קליני היא אפשרות אחרונה לחולים אשר טיפולים מקובלים לא הצליחו להטיב עם מחלתם. בזכות ניסויים קליניים שבוצעו בעבר, אנשים רבים המטופלים כיום חיים שנים ארוכות יותר וזוכים לאיכות חיים טובה יותר. גם אם בפועל תוצאות הטיפול עלולות שלא להשפיע על שיפור במצב החולים, הם מקבלים טיפוליים עדכניים שתוכננו על-ידי מיטב המומחים בתחום הטיפול בסרטן".
לדברי האגודה למלחמה בסרטן, הטיפול החדש הנמצא בשלב הניסוי, עדיין לא הוכח כיעיל יותר, או טוב באותה מידה כמו הטיפול המקובל. במחקר קליני עלולות להיגרם תופעות לוואי שהרופא לא צפה, או חמורות מאלו הנגרמות על-ידי הטיפול המקובל. קיימת אפשרות שהטיפול החדש הוא אכן יעיל במעבדה, אך לא יהיה יעיל אצל בני אדם או אצל חולים המשתתפים בו.
האגודה למלחמה בסרטן, העמותה ההתנדבותית הגדולה ביותר בישראל, הוקמה בשנת 1952 מאז, היא מובילה את המאבק במחלות הסרטן בישראל ופועלת בכל החזיתות במטרה להפחית את התחלואה והתמותה מסרטן בישראל.
היום חיים בישראל כ-120,000 חולי סרטן הנמצאים בטיפול או במעקב. הנתונים מראים שמדי שנה נוספים בארץ כ-23,000 חולי סרטן חדשים, אך הודות לקידום המחקר ושימת דגש על שיפור אמצעי האבחון, הגילוי המוקדם והטיפול, חל גידול משמעותי במספר האנשים הנרפאים מן המחלה ושיפור ניכר באיכות חייהם של המטופלים.
אתר האגודה למלחמה בסרטן: www.cancer.org.il

תאריך:  14/03/2004   |   עודכן:  14/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט, ענבל אביב
תכנון המחבלים היה לבצע מגה-פיגוע; לראשונה: מחבלים-מתאבדים יצאו מרצועת עזה; החמאס והפת"ח נטלו אחריות משותפת; הרש"פ גינתה הפיגוע; צה"ל החליט לאסור כניסת פועלים פלשתינים מעזה לישראל
גל ברגר
חברי האופוזיציה בפרלמנט המצרי מוחים על שיגור המשלחת הפרלמנטרית המצרית לביקור בכנסת ישראל לרגל 25 שנה להסכם השלום; הויכוח החל בגידופים הדדיים והחל בתגרות ידיים
גל ברגר
השלושה היו בדרכם להניח מטען כלימגור במשקל 40 ק"ג; הכוחות פתחו לעברם באש מייד עם איתורם; במהלך הלילה, עצרו כוחות צה"ל 2 מבוקשים פעילי פת"ח באזור העיר שכם
רועי כוכבי
נשיא האיגוד: "הצעת החוק להגבלת זכות השביתה היא המעט שאפשר לעשות בכדי להחזיר המשק לשפיות"; לדבריו, בנה הקודמת הפסיד המשק למעלה מ-4.8 מיליארד ש"ח תוצר, שהם 1.5% מכלל התוצר העסקי, בשל ריבוי השביתות במשק
גלית יצחק
כך עולה מסקר שערכה מותגים; חברת הקונדומים "דורקס" חתמה על עסקה שנתית עם חברת המדיה "לעומק התודעה" לפרסום בחדרי שירותים של מועדונים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il