X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אולמרט הינחה את אנשי משרדו להכין רשימה של חברות ישראליות שלהן פוטנציאל לשת"פ עסקי עם פייזר
▪  ▪  ▪
אולמרט, פארמה וביוטק

שר התמ"ת, אהוד אולמרט, אירח (ב', 15.3.04) בלשכתו את סגן הנשיא MOHAMAD SIDI SAID, ומנהל אזור המזרח התיכון, OZER BAYSAL, של חברת פייזר, יצרנית הפרמצבטיקה הגדולה בעולם. פייזר התפרסמה בשנים האחרונות בזכות הפיתוח והייצור של תרופת ה"ויאגרה".
לחברת פייזר מחזור מכירות שנתי של 45 מיליארד דולר בלמעלה ממאה מדינות, ומתוכם 40 מיליון דולר בישראל. החברה נכנסה לישראל לראשונה בשנת 1995, והקימה כאן חברה בת, בה מועסקים כיום 100 ישראלים, העוסקים בשיווק מוצרי החברה וביצירת קשרים עסקיים עם חברות וגופי מחקר מקומיים.
סגן הנשיא סעיד אמר לשר אולמרט כי החברה, שמשקיעה כ-8 מיליארד דולר בשנה במחקר ופיתוח, מאמינה שלישראל יש מה להציע לה בתחום זה. לדבריו, לאזור המזרח התיכון יש עתיד מבטיח מבחינתה של החברה, ולישראל יש פוטנציאל לתפוס מקום מכובד במערך שיתופי הפעולה של פייזר עם חברות בכל העולם, בתחומי המחקר של תרופות והביוטכנולוגיה.
סעיד הזמין את אולמרט לבקר במטה החברה בניו יורק, ובשלוחתה בניו ג'רסי, ולהביא עימו משלחת של נציגי חברות ישראליות שיוכלו להציג בפני ראשי פייזר את יכולותיהן בתחומי הפארמה והביוטכנולוגיה. זאת במטרה להגיע להשקעות משותפות בתחומי המחקר, הפיתוח והייצור בינן לבין פייזר.
אולמרט הציע לקיים במפעלי פייזר בניו ג'רסי ארוע בו חברות ישראליות יציגו טכנולוגיות ומוצרים בתחום הפארמה והביוטכנולוגיה - לחברת פייזר ולחברות מקומיות.
אולמרט הינחה את אנשי המינהל לסחר חוץ במשרדו להכין רשימה של חברות שלהן פוטנציאל לשת"פ עסקי עם פייזר, ואשר תוזמנה להגיע למפגש בארה"ב.
במהלך הפגישה העלה האורח בפני השר אולמרט את נושא הקניין הרוחני, וההגנה על תיקי רישום תרופות (DATA EXCLUSIVITY), המטריד את חברות התרופות בעולם.
אולמרט עידכן אותו כי ועדת מומחים שהקים, בה חברים נציגים ממספר משרדי ממשלה ומומחים מתחום התרופות, אמורה לסיים את בדיקת הנושא בתוך מספר שבועות ולהגיש לו את המלצותיה.
אולמרט תיאר לאורחיו את המאמץ שעושה משרדו להגדיל את המעורבות של חברות רב-לאומיות בכלכלה הישראלית, והמליץ בפניהם לבדוק את היתרונות הגלומים עבורם בחוק לעידוד ההשקעות בישראל.
אולמרט הצהיר כי ממשלת ישראל תראה בעין יפה את המשך צמיחתה של השלוחה הישראלית של פייזר, ואת העמקת שיתוף הפעולה של פייזר עם חברות ישראליות. הוא הבטיח את סיועה של ממשלת ישראל לפרויקטים משותפים אלה.

תאריך:  15/03/2004   |   עודכן:  15/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי כוכבי
השר לביטחון פנים אסר על ביקור סגן יו"ר הוועדה לקשרים עם ישראל בפרלמנט האירופי, יאן דיהאן, וח"כ רומן ברונפמן אצל חמשת סרבני הגיוס, המרצים את שנת המאסר שנגזרה עליהם בכלא מעשיהו
אלונה קורן
בשנים 2001-2003 חלה נסיגה מצטברת של 31% בהשקעות בתעשייה
רועי כוכבי
ראובן גבריאלי נעצר הבוקר על-ידי שוטרי היחידה המרכזית של משטרת מחוז תל אביב, בחשד שניהל בית הימורים לא חוקי ברחוב אצ"ל בשכונת התקוה; טוען: השכרתי את המקום למועדון ביליארד, פעילות ההימורים במקום התנהלה שלא בידיעתי
הדר פרבר
במאי הסרט יהיה פראנס רודאם, אשר הקים חברה במטרה לפרסם את הספר
גלית יצחק
בעקבות אישור התקציב, יצומצם מספר תחנות הרדיו של "קול ישראל" ל-7, וכן יצומצמו ערוצי הטלוויזיה של הרשות ל-2
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il