X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האיומים על חיי פוליטיקאים ישראלים הופכים יורת ויותר מוחשיים: חברי הכנסת נקראו בימים האחרונים להיזהר ממעטפות וחבילות חשודות, לשבור שגרה, לתאם ביקורים מעבר לקו הירוק עם קצין הכנסת ולקבל ממנו עידכונים לפני כל נסיעה לחו"ל
▪  ▪  ▪

על-פי הערכת גורמי הביטחון, המוטיבציה בקרב ארגוני הטרור הפלשתינים לפגיעה באישי ציבור ישראלים בכלל, ובחברי כנסת בפרט, הנה גבוהה מאוד. כך עולה מהנחיות ל"התנהגות ביטחונית מונעת" שהוציא היום (יום ב', 15.3.04) קצין הכנסת יצחק (יצ'קו) שד"ר לכל 120 חברי הבית. ארגוני הטרור, כותב שד"ר, רואים בפגיעה באישי ציבור בכירים מהמגזרים השונים "פעולה איכותית", שיש בה משום נקמה הולמת על פעולות צה"ל בגדה וברצועה.
"נודע", כותב שד"ר לחברי הכנסת, "כי קיימת כוונה לפגוע באישיות ציבורית באמצעות משלוחים (דואר שליחים) לבתי האישים. אני מוצא לנכון להפנות תשומת ליבך להגברת הערנות לדברי הדואר והמשלוחים המגיעים אליך, בדגש על אלו המחולקים לביתך או ללשכתך שמחוץ לכנסת. אני ממליץ להביא דברי דואר ומשלוחים חשודים אלה למשמר הכנסת או לחבל המשטרה".
לדברי שד"ר, סימנים המעידים על דברי דואר חשודים כוללים העדר כתובת השולח על-גבי המעטפה; היות השולח בלתי מוכר לנמען; כתב יד לא מוכר על המעטפה; כתמי שמן על המעטפה; ביול משונה או לא מתאים. "בכל מקרה של ספק", כותב שד"ר לחברי הכנסת, "יש להחמיר ולא להקל".
שבירת שגרה, קבלת תדריך ביטחוני
"הקפידו, ככל הניתן, על שבירת שגרת פעילותכם", כותב שד"ר לחברי הכנסת. שבירת השגרה כוללת, בין השאר, "שינוי שעות יציאה והגעה לביתכם ומשרדכם, שינוי צירי הגעה ויציאה ביום ובלילה והחלפת מקומות פגישה קבועים", וכן "הגברת הערנות ותשומת הלב לכל אירוע או תופעה חריגה סביב ביתכם, משרדכם ורכבכם". חברי הכנסת מתבקשים לדווח לקצין הכנסת על כל חשד, תופעה או אירוע חריג.
שד"ר מציין, כי אחת הדרכים האפשריות לפיגוע נגד חברי הכנסת היא הצמדת מטעני חבלה לרכביהם. לכן הוא ממליץ לחברי הכנסת להקפיד על שבירת שגרת חניית הרכב בלילה; בדיקה בעין של תכולת הרכב וסביבתו ובמיוחד לאחר חניה ארוכה; נעילת הרכב בכל חניה והפעלת האזעקה; וכן דיווח למשטרה או למשמר הכנסת על כל חשד.
המלצה נוספת של קצין הכנסת היא לגוון ולשנות את בתי המלון בהם מתגוררים חברי הכנסת בזמן ישיבות הכנסת. כזכור, שר התיירות רחבעם זאבי ז"ל נרצח במלון "הייאט" בירושלים, בו נהג להתאכסן בעת שהותו בירושלים. לאחר הרצח נטען כי העובדה שזאבי חזר והתגורר באותו מלון לאורך זמן סייעה לאנשי החזית העממית בתכנון הרצח.
שד"ר קורא לחברי הכנסת לתאם כל סיור ונסיעה מעבר לקו הירוק מבעוד מועד עם לשכת קצין הכנסת, כולל ציון יעד הסיור ומקום תחילתו וסופו. כמו כן מתבקשים חברי הכנסת לקבל דיווח ועדכון ביטחוני בלשכת קצין הכנסת לפני כל נסיעה פרטית לחו"ל.

תאריך:  15/03/2004   |   עודכן:  15/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
חברת אביב: השנה נראה עלייה משמעותית ביצוא - אך עדיין אין זה משקף את מלוא הפוטנציאל שלנו
נועם שרביט
הפרקליטות הגישה תגובתה לבג"צ, בעקבות עתירת האגודה לזכויות האזרח ותושבים מהכפר נעלין; טוענת: העתירה מוקדמת ודינה להידחות, התושבים לא הגישו השגות בתקופה שהוקצבה לכך; הצהירה: עד לתום הבחינה המחודשת - יופסקו העבודות
רועי כוכבי
הדוח פורסם היום בנוכחות נציגים מ-15 שגרירויות זרות; קורא למעורבות הקהיליה הבינלאומית במטרה לשפר את מצבם של ערביי ישראל, להפעלת תוכניות פיתוח במגזר הערבי ול"הנגשת נשים וילדים למערך הסיוע הכלכלי, משפטי ופוליטי"; אף מילה על חובות האזרחים הערבים
גלית יצחק
מכבי שירותי בריאות מציעה למטופליה את תרופת ה'אימיטרקס' בתרסיס-אף לטיפול במיגרנות בתוך רבע שעה; התרופה קיבלה התויה ממשרד הבריאות לטיפול במיגרנות; התרופה ניתנת גם בזריקה תת עורית ופועלת תוך 10 דקות
אלונה קורן
אולמרט הינחה את אנשי משרדו להכין רשימה של חברות ישראליות שלהן פוטנציאל לשת"פ עסקי עם פייזר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il