X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במהלך התערוכה יתקיימו מספר סמינרים בנושאים שונים כמו - VoIP, Billing and CRM, Satallite Communications, Access Tecnologies ועוד; נציגים של החברות הישראליות ישתתפו בפנלים של סמינרים אלו
▪  ▪  ▪

השבוע (18-20 במרס) תתקיים תערוכת תקשורת Convergence India 2004 בניו דלהי הודו. הנספח המסחרי של משרד התעשיה המסחר והתעסוקה, מוניר אגברייה, מציין כי זוהי הפעם השלישית ברציפות שחברות תקשורת ישראליות ישתתפו בתערוכה זו אך בשונה משנים קודמות, החברות הישראליות יציגו במסגרת ביתן לאומי ישראלי שאורגן על-ידו ובשיתוף עם מחלקת ההיי-טק במכון היצוא הישראלי וחברת GGG.
אגברייה מוסר, כי התערוכה נחשבת לאחת התערוכות המקצועיות בהודו וזאת השנה ה-12 ברציפות שתערוכה זו מתקיימת בה. בתערוכה ישתתפו חברות ממדינות רבות כמו ארה"ב, סין, גרמניה, סינגפור, יפן ואף סעודיה.
במהלך התערוכה יתקיימו מספר סמינרים בנושאים שונים כמו - VoIP, Billing and CRM, Satallite Communications, Access Tecnologies ועוד. נציגים של החברות הישראליות ישתתפו בפנלים של סמינרים אלו.
החברות הישראליות אשר יציגו בתערוכה הן Actelic Networks Alvarion, AudioCodes, Com Match, Compwise, Comverse, Decolink Wireless, Telrad Network, Varaz Network, VocalTec ומכון היצוא שישתתף בביתן מידע.
במנהל סחר חוץ בתמ"ת מציינים, כי שוק התקשורת בהודו הוא החמישי בגודלו בעולם ובעל הצמיחה השניה בגודלה (אחרי סין). כיום יש 47 מיליון מנויים קויים עם צמיחה של 25% ו-30 מיליון מינויי סלולר עם צמיחה של 100% (בכל חודש מצטרפים מיליון מינויים חדשים).
החלוקה בין החברות הממשלתיות והפרטיות בתחום התקשורת מתאפיינת בנתונים הבאים: לחברות הממשלתיות נתח של 27% בסלולר ו-88% בקוי, לחברות הפרטיות 77% בסלולר ו-12% בקווי.
ההערכה היא שעד שנת 2005 יתווספו 75 מיליון קוי טלפון חדשים ועד 2010 יתווספו 175 מיליון קוים חדשים. ההשקעות נאמדות ב-37 מיליאר דולר ו-69 מיליארד דולר בהתאמה. השקעות זרות בשוק הטלקום בהודו אפשריות בתחום השירותים וגם בתחום הייצור.
נתוני סחר:
הייצוא להודו ב-2003 הסתכם ב-698 מיליון דולר לעומת 608 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, עלייה של 15%. עיקר מרכיבי הייצוא: יהלומים ואבנים יקרות (73%), מוצרי תקשורת
(13%), כימיקלים ומוצרי פלסטיק (10%) וציוד רפואי (3%).
הייבוא מהודו ב-2003 הסתכם ב-869 מיליון דולר לעומת 633 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, עלייה של 37%. עיקר מרכיבי היבוא: יהלומים ואבנים יקרות (72%), כימיקלים ומוצרי פלסטיק (14%), טקסטיל ומוצריו (9%).
הסחר ההדדי בין המדינות גדל ב-27% באותה תקופה לסך של 1,567 מיליון דולר. הודו היום הינה שותפה הסחר השלישית בגודלה של ישראל באסיה לאחר הונג- קונג וסין.

תאריך:  16/03/2004   |   עודכן:  16/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
כך עולה מסקר שנערך בבית החולים הדסה; ארגון הדסה ערך פאנל בו השתתפו מומחים בנושא: התמודדות עם טרור בזמן אמת; הארגון תרם מכשיר המחזיר את יכולת ההליכה לנכים ונפגעים
רועי כוכבי
עם זאת, ביטלו השופטים את הצו הקודם שהורה למדינה לקבוע מינימום ל"קיום אנושי בכבוד"; לאחר פרישתה של השופטת דורנר ושינוי ההרכב הדן בתיק, מבקש הנשיא ברק לסיים את הדיון בהקדם - "לפני שגם ההרכב הנוכחי יפרוש"
נועם שרביט, גל ברגר
בפעם שניה ביממה, מצליח צה"ל לסכל פיגוע בשטח ישראל; מטען התגלה בצהריים במשאית שהגיעה למחסום עוותרא בשכם; גורמים בצה"ל ל-Nfc: "היומיים האחרונים מוכיחים מעל לכל צל של ספק, כי המחסומים הפנימיים מצילים חיי אדם"
הדר פרבר
תערוכה חדשה של ייצוג חיילים באמנות העכשווית בישראל
גל ברגר
כך אומר הבוקר דובר מטעם גדודי חללי אל-אקצא של הפת"ח; קצין בכיר (במיל.) בקהילת המודיעין: "ניכרת מגמה של הפרייה הדדית בין ארגוני הטרור הפלשתיניים לארגון אל-קאעידה"; ראש זירת טרור באמ"ן לשעבר: "פיגועים כאלה מהווים קטליזטור לארגונים אחרים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il