וועדת הכלכלה של הכנסת דנה (יום ג', 16.3.04) בהצעת חוק ממשלתית להקמת רדיו ארצי ייעודי. יצוין, כי הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו תומכת בפרסום מכרז לתחנת רדיו ביש"ע.
מנהל הרשות השניה, מוטי שקלאר ציין כי יש חשיבות לקיים חשיבה כוללת על כל מפת הרדיו במדינת ישראל. יחד עם זאת, המליץ שקלאר כשלב ביניים להיערך באופן מודולרי לפרסום מכרז ייעודי לתושבי יש"ע. "יש חשיבות שהמדיה הרדיופונית תממש פלורליזם תקשורתי ותאפשר ביטוי הולם לאוכלוסיה הישראלית, על כל גווניה", אמר שקלאר.
לדבריו, ההצעה לפיה יוספו 3 חברים המייצגים את קהל היעד, לוועדת המכרזים - אינה עולה על דעת. "חברי מועצת הרשות משקפים את המגוון החברתי במדינת ישראל, ולכן אין כל הצדקה בתגבור מטעם קהל היעד, לא כל שכן מתן זכות וטו לחברים אלה".
הדרך להסדרת שידורי הרדיו ביש"ע עוד רצופה מכשולים. בחודש אוקטובר 2003 הרשיע בית משפט השלום בירושלים מנהלים ושדרים בערוץ 7, שהואשמו בעבירות על חוקים שונים, חלקם מנדטוריים, הנוגעים כולם לקיום שידורים לא-חוקיים, לאחר משפט שנמשך כ-5 שנים.
בעקבות ההרשעה, החליטו ראשי ערוץ 7 על הפסקת שידורי הערוץ בגלי הרדיו בשעה 17:00. עם זאת, השידורים באינטרנט יימשכו כסדרם.
העבירות העיקריות בהן הואשמו הנאשמים: הפעלת שידור פיראטי על-פי חוקים מנדטוריים וחוקים חדשים של הרשות השנייה. בית המשפט קבע, כי "תחנת הרדיו 'ערוץ 7' ביצעה, בתקופה שבין השנים 95'-98', שידורי רדיו אלחוטיים מתחום המים הטריטוריאליים של המדינה (במרחק שלא עלה על 12 מייל ימי מהחוף), ומאתרי שידור בשטח המדינה ובאזור יהודה ושומרון. מדובר בעבירות על חוקי השידור וחוקי הטלגרף".
מאחר וערוץ 7 רצה לשדר בפריסה ארצית, וכיום מעניק משרד התקשורת רשיונות שידור אזוריים בלבד, וגם זאת רק על-ידי מכרזים שהוא מפרסם לפי קטגוריות מסויימות, המשיך הערוץ לפעול באופן בלתי-מוסדר.