X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יפקח על פעילויות צ'יפ אקספרס ישראל בע"מ, חברת הבת למחקר ופיתוח של החברה
▪  ▪  ▪

צ'יפ אקספרס, מוביל ASIC מובנה, בישר היום (ד', 17.3.04) כי אליוט כהן מונה לתפקיד מנהל מחקר ופיתוח. כהן אחראי להמשך פיתוח טכנולוגיית ה-ASIC המובנה של החברה, והוא יפקח על פעילויות צ'יפ אקספרס ישראל בע"מ, חברת הבת למחקר ופיתוח של החברה.
"שמירה על היתרון הנוכחי שלנו בטכנולוגיית ASIC מובנה חיונית להצלחת החברה בטווח הארוך", אמר אמנון פישר, נשיא ומנכ"ל צ'יפ אקספרס. "מינוי אליוט כהן לתפקיד מנהל מחקר ופיתוח יחזק את היכולת שלנו ליצור טכנולוגיות חדשניות חדשות שעונות על צורכי הלקוחות שלנו לקבל אב-טיפוס מהר יותר ולקצר את זמן ההגעה לשוק".
אליוט כהן הוא מנהל הנדסה מוכח בתחום קבוצות גדולות לפיתוח שבבים, עם ניסיון בתכנון ASIC, RISC, DSP ו-VLSI. לפני הצטרפותו לצ'יפ אקספרס היה סגן נשיא מחקר ופיתוח ב-MemCall, חברה ישראלית המפתחת מעבדי חיפוש מסוג VLSI לשוק 4-7 שכבות. כהן גם ייסד והפעיל מתכן תכנון שבבים באיי-סי-קום (מאוחר יותר אינפינאון).
כהן בילה כמעט 10 שנים עם נשיונל סמיקונדקטור בישראל, והחל את הקריירה שלנו באדריכלות מעבדים זעירים במעבדות בל בניו ג'רזי. לכהן תואר מוסמך ובוגר בהצטיינות בהנדסת אלקטרוניקה מאוניברסיטת קולומביה ותואר בניהול בכיר בהצטיינות מאוניברסיטת תל אביב.
אודות צ'יפ אקספרס
צ'יפ אקספרס היא יצרנית של שבבים המותאמים במיוחד לשימוש ביישום ספציפי לשלב מאוחר הניתנים לתכנות, או בקיצור ASIC מובנה. הטכנולוגיה החדשנית עם פטנט של החברה מאחדת כלים לייצור פרוסות, מקצרת את זמן ההגעה לשוק וממזערת את עלות הייצור הראשונית.
טכנולוגיית ה-ASIC המובנה של צ'יפ אקספרס נמצאת בשימוש נרחב בטלמטיקה של רכבים, מחשוב מערכות היקפיות, תקשורת, אלקטרוניקת צרכנים מתקדמת, בקרה תעשייתית, ציוד רפואי ומערכות צבאיות ואוויר-חלל. החברה מבוססת בסנטה-קלרה, קליפורניה, צ'יפ אקספרס היא חברה בבעלות פרטית שנוסדה בארה"ב ב-1989. חברת בת, צ'יפ אקספרס (ישראל) בע"מ מבצעת מחקר ופיתוח.

תאריך:  17/03/2004   |   עודכן:  17/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
המכולה הגיעה לנמל ביום הפיגוע הכפול באשדוד; הרימונים הוסתרו בדופן כפולה של המכולה שהגיעה מעזה, ולא התגלו במסוף קרני; היעד הסופי: חיפה; צו איסור פרסום הוצא בפרשה
רועי כוכבי
בנאום הניצחון שנשא אמש מנהיגה הנבחר של "יחד" פנה ביילין לשמעון פרס: "רבי ומורי, אם העבודה תצטרף לממשלת שרון, נאבק בה יותר מאשר בליכוד. זו תהיה טעות נוראה"; קרא להקמת הנהלת אופוזיציה משותפת כדי "לקצר את ימי הממשלה הרעה ביותר אי פעם"
גלית יצחק
המרכז הוקם בשיתוף המרכזים הרפואיים רבין ושניידר; המרכז יאפשר מעקב אחר ספקטרום מחלת הסוכרת מגיל הלידה ועד זיקנה; המטרה לקדם את מחקר מחלת הסוכרת ע"י שיתוף פעולה בין קבוצות שונות
עמוס באר
בחול המועד פסח מסע שעשועי ניווט במדבר לכל המשפחה
הדר פרבר
בסוף השבוע החליט בית המשפט כי למרות הדמיון בין פיירו, דג הליצן, לבין הדג נמו: "קשה לדמיין כי... היו מבלבלים בין נמו לבין פיירו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il