X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מדובר בסדרת קומדיית מצבים מתוחכמת לצעירים, הפונה אליהם בגובה עיניים בסיטואציות מוכרות מחיי היומיום עם המון הומור; הסדרה תעלה לאוויר ב-13.4.04
▪  ▪  ▪


סדרת אנימציה מצחיקה "מה איתך מימי" עושה את דרכה מקנדה ל"זאפ לראשון" בערוץ 1 החל מה-13.4.04 בימים א'-ה' בשעה 16:20. ניתן לראות את הסדרה כקומדיית מצבים מתוחכמת לצעירים, הפונה אליהם בגובה העיניים בסיטואציות מוכרות מחיי היומיום עם המון הומור.
הסדרה מספרת על מימי, בת 12, ג'ינג'ית אמיתית, שדמיונה הרב מסבך אותה בצרות שונות ומשונות, שלמרבה המזל נפתרות בדרכים משעשעות.
עבור מימי, העולם נמצא בבעיה: יש לו פוטנציאל ענק, אך הוא מנוהל גרוע. אם כך, אין ברירה, מישהו חייב להתערב ולסדר את העניינים, ואין מתאים למשימה יותר ממנה.
עם המון הומור וקסם אישי, מימי מנסה להגשים את החזון שלה לשנות את העולם, ולהופכו למה שהיא חושבת לנכון - כי מימי לא רואה את הדברים כפי שהם, אלא כפי שעליהם להיות, עם קצת מאמץ והרבה דמיון.
"יש לי תוכנית" הוא משפט המפתח שלה כשהיא מריחה בעיה, אך למעשה היא אינה ערה כלל וכלל לעובדה, שרוב הבעיות שהיא נתקלת בהן לא היו צצות כלל לולא הדחף שלה "לעזור" לאחרים, שמסבך אותה בצרות: בבית הספר, בשכונה, בחיק המשפחה ועם החברים - מימי תמיד חייבת להתערב, ומה שמתחיל מכוונה טובה, כמעט תמיד מתפתל ומסתבך, אך בזכות התושייה שלה ושל שני חבריה, איליין וראסל, לרוב הכל בא על פתרונו בשלום, בדרך מקורית.

תאריך:  17/03/2004   |   עודכן:  17/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
כל דקה 20 של שיחה בבזק תיתרם לטובת הנושא; התרומה נעשית במסגרת פרויקט לציון 20 שנה לבזק; ככל שיגדל סך כל סכום דקות השיחה, כך יגדל גם סכום התרומה שבזק מעניקה
נועם שרביט
"אין די בהחלטות ממשלה" - הודיע מנכ"ל משרד המשפטים לחברי ועדת החוקה, בכנסת; 6 צוותים במשרד מגבשים את ההיערכות המשפטית לתוכנית; שרון כינס דיון ביטחוני בתוכנית, לקראת יציאתו לוושינגטון
עומר כרמון
ארגון החיזבאללה קרא לפני ימים אחדים לתושבי דרום לבנון להעביר אליו מידע לגבי מקומות קבורה סודיים - "בניסיון לפתור את חידת רון ארד"
גלית יצחק
כך עפ"י מחקר של אוניברסיטת דרבי; הלקוח מחויב בעלות שיחה סלולרית ואולם חברות הסלולר מעבירות לספק התוכן 35% עד 50% מעלות השיחה; לקוחות שאינם חוסמים את המספר הסלולרי מותקפים ע"י ספק התוכן במטרה להגדיל את הכנסות הספק
הדר פרבר
ההשתלמות תהווה יריית פתיחה לנישה חדשה שתוצע במסגרת שירותי התקשורת בשתי"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il