X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מכריזה במסיבת עתונאים כי השנה הקרובה תציג מגוון חסר קדים של דגמים חדשים
▪  ▪  ▪

מי שחשב שב.מ.וו עומדת לשקוט השנה על שמריה, לאחר שבשנה שעברה הציגה מספר שיא של דגמים חדשים, טעה, וטעה בגדול: בסוף השבוע יוצאת החברה הגרמנית בהכרזה רשמית, כי בשנה הבאה אמנם תעשה להגברת הרווחים כפועל יוצא מהשקעות העתק שעשתה בפיתוח דגמי חדשים, אך גם תמשיך במקביל במסורת החידושים, ותציג דגמים חדשים לשווקי הייצוא בעולם.
לסוכנות קמור הישראלית העומדת לערוך מסיבת עיתונאים עוד בטרם תערוכת אוטומוטור הקרובה, יש בכך משום בשורה של ממש.
הלמוט בפנקה, יו"ר מועצת המנהלים של ב.מ.וו, הכריז כי הוא עומד להציג בפני משלמי משכורתו, תוצאות אשר יצדיקו את ההשקעה הנכבדה בכישוריו חסרי התחרות. ב.מ.וו היא אחת מיצרניות הרכב הריווחיות בעולם, ובמסיבת עתונאים שנערכה במינכן השבוע, ב-17 במרץ, נימסר כי החברה עומדת למצב עצמה באופן קבוע כבעלת לא פחות מ-10 קוי מצרים שונים.
ב-2004 עתידה החברה להציג מספר גדול של דגמים חדשים, יותר מכל שעשתה עד כה בהסטוריה המפוארת שלה. השנה הציגה לראשונה את סידרת ה-6 החדשה, את רכב הפנאי שטח מסידרת 3X החדשה לחלוטין, את הב.מ.וו 5 סטיישן, ובעתיד הקרוב תוגשם הציפיה לסדרת ה-1 החדשה וכן יחל ייצור סדרתי של הקבריו על בסיס המיני השובבה.
למרות המשבר בשווקים הבינלאומים, בסיס הייצוא המסיבי של ב.מ.וו לרחבי הועלם, נימסר כי החברה מכרה 1.1 מיליון מוכניות מתוצרת ב.מ.וו, מיני ורולס רויס, גידול של 4.5% לעומת התקופה הקבילה אשתקד.
ישראל היא שוק ייצוא זעיר, אם גם רווחי מאוד לייבואן ב.מ.וו המקומי, כאשר במדינות אחרות חלה עלייה מרשימה בנתח השוק של היצרן: בארה"ב נרשמה עלייה של 8% במכירות, ובכל שווקי אסיה נרשמה עלייה של 18% במכירות.
300 מכוניות רולס רויס נמכרו ברחבי העולם ב-2003, והשנה עומדת החברה לערוך מאמץ מיוחד להתחרות מול המייבך של מרצדס. באוטומוטור שתערך בפסח תוצג המייבך, ועל רולס רויס טרם נודעו פרטים. מאידך צרות של ממש צפויות לקמור מכוונה של הרפורמה לסרת חסמים בייבוא רכב חזקה על מנהלי הסוכנות כי ידעו כיצד להתמודד עם הקשיים הצפויים.
הכנסות ב.מ.וו הגיעו ב-2003 ל-41,525 מיליון אירו, 2.1% פחות מבשנה הקודמת. בהתאמה לירידה בשער הדולר, נרשמת עלייה של 4.2% בהכנסות. מכירות סידרה 7 ש ב.מ.וו שופרו בשעור של 8.2% , העליה הגבוהה ביותר מאז הוצגה הסדרה לראשונה בשנות ה-70'.

תאריך:  19/03/2004   |   עודכן:  19/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
שר המשפטים העביר את ההנחיות החדשות לגורמי הביטחון; שר הפנים יערוך למרגל האטום שימוע בו יבהיר לו, כי אם יתברר שהוא מסכן שוב את האינטרסים הביטחוניים והמדיניים של ישראל - יוטלו עליו מגבלות נוספות
יואב יצחק
הפגישה נועדה להגיע להבנות בנושא תוכנית ההינתקות וגדר ההפרדה; שרון מבקש להפיג את חששו של המלך - כאילו התוכנית והגדר יידחקו פליטים להציף את ירדן; לפני מס' ימים הכחיש עבדאללה פגישה מתוכננת עם שרון; גורם רשמי בבית המלוכה: המלך רוצה נסיגה מלאה
אלונה קורן
חברת נסטלה גלידות תשיק הקיץ 34 מוצרים חדשים
אלונה קורן
חברת נורטל הקנדית נבחרה להקים את הרשת
אלונה קורן
שיעור החדירה של האינטרנט בקרב נשים גבוה מזה של גברים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il