X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הפסטיבל יתקיים בחול המועד פסח, מיום רביעי ה-7.4.04 ויימשך 4 ימים; הפסטיבל כולל עשרות מוקדי פעילות ובהם: ריחוף בכדור פורח אמיתי מעל צמרות עצי הפארק, סדנאות הפעלה כמו ג'נגלינג, הליכה על קביים, טיפוס על קיר ועוד
▪  ▪  ▪

700,000 ש"ח יושקעו בפסטיפארק - פסטיבל צבע רב תחומי לכל המשפחה שיתקיים בפארק גני יהושע - פארק הירקון בתל אביב ליד הגולפיטק בסמוך לאגם הקטן ויכלול מגוון רחב של פעילויות לכל המשפחה.
הפסטיבל יתקיים בחול המועד פסח, מיום רביעי ה-7.4.04 וימשך 4 ימים, עד ה-10.4.04. הפעילות בפסטיבל תחל מידי יום בשעה 10:00 בבוקר ותסתיים בשעה 18:00.
הפסטיבל, המבוסס על מתכונת פסטיבלי טבע בארצות הברית המתקיימים בפארקים השונים, מופק בשיתוף המחלקה למופעים בעיריית תל אביב-יפו וגד אורון הפקות. זוהי הפעם הראשונה בה מופק פסטיבל רב-תחומי לכל המשפחה בפארק הירקון הנחשב לריאה הירוקה הגדולה ביותר של תל אביב-יפו.
הפסטיבל כולל עשרות מוקדי פעילות ובהם: ריחוף בכדור פורח אמיתי מעל צמרות עצי הפארק, סדנאות הפעלה כמו ג'נגלינג, הליכה על קביים, טיפוס על קיר, הליכה על חבל, סדנאות יצירה וצבע, פארק ענק של מתנפחים ועשרות מתקני ג'ימבורי, השטת סירות באגם, מתחם יצירה והטסת עפיפונים, תיאטרון רחוב ואירועי חוצות, פינות ליטוף ואימוץ חיות בשיתוף S.O.S, פינות איפור, קעקועי חינה ושזירת צמות, תהלוכות ומייצגים, ניידת של סוני פליי סטיישן ובית קפה מיוחד לילדים הכולל תפריט ילדים, מאכלי ילדים, מלצרי ילדים וכל זאת לאורך כל שעות הפעילות.
שאבי מזרחי, מנהל המחלקה למופעים בעיריית תל אביב-יפו, מסר כי השנה הוחלט לשים דגש על מערך רחב של פעילויות ופסטיבלים לילדים ולכל המשפחה. "הפסטיבל בגני יהושע - הפסטיפארק, משלב את פינת הטבע הייחודית של העיר תל אביב, פארק גני יהושע, עם מגוון רחב של פעילויות אטרקטיביות לכל המשפחה. זוהי הפעם הראשונה בה אנו מקיימים בטבע פסטיבל צבעוני לילדים ולכל בני המשפחה ואנו מאמינים כי הצלחתו תוביל למערך רחב של פעילויות לכל המשפחה באתרים הירוקים של תל אביב".
מתחם הפסטיפארק יתפרש על שטח של 21 דונם שיוקף גדר אבטחה.
הכניסה תעלה 40 ש"ח לילד ו-20 ש"ח למבוגר. כרטיס הכניסה לילדים יכלול 5 כפתורי "כסף ילדים" המאפשרים שימוש במתקנים השונים (על בסיס דומה למועדוני הים התיכון), כרטיס הכניסה למבוגר יכלול 1 כפתור "כסף ילדים" על-פי אותו עיקרון. בנוסף יוכל כל מבקר בפסטיבל לרכוש כפתורי כסף ילדים נוספים איתם יוכל ליצור, להשיט, להטיס, לטוס, לקפץ, לשתות ולאכול. יצוין כי הכניסה להורים בעלי כרטיס תושב תל אביב / מקסימום תל אביב - חינם.
מנכ"ל גני יהושע, עו"ד עדינה חכם, מסרה כי הפסטיפארק הוא הזדמנות נהדרת לבילוי משפחתי המשלב פעילות יצירתית בסביבה ירוקה - פארק יהושוע המהווה מקום בילוי ונופש לכל בני המשפחה.

תאריך:  21/03/2004   |   עודכן:  21/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
מאז גורשו נציגי תנועת החמאס מירדן באוגוסט 99', נותקו כמעט לחלוטין היחסים בין התנועה לממלכה ההאשמית; כל מאמצי התיווך שהושקעו עד כה ביישוב הסכסוך, עלו בתוהו; כעת ישנם דיווחים על חידוש המגעים להחזרת נציגי החמאס לרבת עמון
נועם שרביט
החשד: בניזרי סיפק לידידו מידע על מכסות עובדים זרים; את התמורה עבור המידע קיבל כשכיהן כשר הבריאות וכשר העבודה; ראש לשכתו דאז ובתו של הרב, מיכל אלבז, נעצרה אף היא; המשטרה: בקרוב נגיש כתבי אישום
מירב לוי
טוען: "ילדי גן יהודים נדרשו לכרוע על ברכיים בהוראת האימאם"; דורש מהשרה לבנת למנות מהם האמצעים שהיא עומדת לנקוט למניעת תופעות אלה
יואב יצחק
העובדים מזהירים: "נאלץ לשקול נקיטת אמצעים חוקיים העומדים לרשותנו, לרבות אמצעים משפטיים וארגוניים ופנייה לגורמים האחראים כגון מבקר המדינה"
גלית יצחק, הדר פרבר
כך הודיעה חברת התקליטים 'הד ארצי'; מדונה תחל את סיבוב ההופעות שלה ב-24.5.04 והיא צפויה להגיע לישראל בספטמבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il