X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אתרי האינטרנט של ארגוני הטרור הפלשתיניים הקדישו היום כר נרחב לסיקור חיסולו של מנהיג תנועת החמאס; בסוכנות הידיעות הפלשתינית הרשמית ניכרו, עם זאת, הרגשות המעורבים ביחס למותו של היריב מספר 1 של ערפאת - ויצאו ידי חובה
▪  ▪  ▪
אתר החמאס

גדודי אל-קסאם

א-שורוק, מקורב לחמאס

אתר הג'יהאד

סוכנות וופא, אמביוולנטיות

חיסולו של מנהיג תנועת החמאס, השייח' אחמד יאסין, סוקר היום (ב', 23.3.04) באופן נרחב כמעט בכל אתרי האינטרנט הפלשתיניים. חיסול מנהיג ארגון הטרור מספר אחד בישראל, שכונה היום בפי מערכת הביטחון "בן-לאדן הפלשתיני", העסיק לא מעט גרפיקאים הפועלים בשירות הטרור.
אתר האינטרנט הרשמי של תנועת החמאס הספיד את מנהיגה של התנועה, השייח' יאסין, ופתח פרק מיוחד לזכרו: קורות חיים, עדכונים וחדשות בעקבות חיסולו, הודעות גינוי ומודעות אבל, תמונות מזירת החיסול. זאת, כדרכו של אתר החמאס, המכנה עצמו "מרכז ההסברה הפלשתיני", במקרים של התנקשות באחד מבכיריו.
למעשה, כל המידע שהתפרסם היום באתר החמאס יוחד לזכרו של מנהיג התנועה, אם כי בהשהייה מסויימת, כפי הנראה בעקבות ההלם הראשוני שאחז בתנועה. מייד עם הכניסה לאתר, 'קופץ' חלון ובו תפילה לעילוי נשמתו של השייח', שעל-פי ההודעה לפחות, נמצא בדרכו לגן עדן. לא נאמר דבר באשר למספר הבתולות המחכות לו שם.
באתר 'גדודי עז א-דין אל-קסאם', הזרוע הצבאית של תנועת החמאס [תמונה שניה משמאל], הוצב מאגר תמונות להורדה של השייח' יאסין והופיעה קריאה לגולשים להביע את צערם על-רקע החיסול. תגובות הגולשים תתפרסמנה כפי הנראה בהמשך. כמו כן, צורפה הביוגרפיה של יאסין.
עם זאת, אתר ההסברה של תנועת החמאס לא התעדכן והוא עדיין 'תקוע' במודעה על מותו של רב-המחבלים אבו-עבאס, בכלא האמריקני בעירק. אתר "א-שורוק", המקורב לתנועת החמאס, החליט להשבית את האתר לרגל החיסול והציב מודעת אבל גדולה וסטטית לזכרו של מנהיג התנועה [תמונה שלישית משמאל].
אתר הג'יהאד האיסלמי יוחד אף הוא לזכרו של השייח' יאסין [תמונה רביעית משמאל]. בפרק המיוחד שהוקם באתר לרגל האירוע, הובאו פרטי החיסול, תגובות, בעיקר מצד בכירי ארגון הג'יהאד האיסלמי, וכן הודעות הגינוי.
סוכנות הידיעות הפלשתינית - יצאה ידי חובה
בסוכנות הידיעות הפלשתינית הרשמית "וופא" ניכרו הרגשות המעורבים ביחס למותו של היריב מספר אחד של הרשות, ובראשה ערפאת. הסוכנות הציבה אמנם בראש העמוד את הידיעה בדבר גינוי החיסול על-ידי היו"ר ערפאת, ונתנה במה לתגובות הזעם ברחוב הפלשתיני [תמונה חמישית משמאל]. ואולם, לא היה ניתן להתעלם מכך, שקורות חייו של מנהיג החמאס לא אוזכרו ולו במלה אחת וכי לא היה זכר לאף תמונה של מנהיג ארגון הטרור, בימים בהם גופתו היתה עוד שלמה.

תאריך:  22/03/2004   |   עודכן:  22/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
כיום מגביל החוק ניתוחים רק במכרסמים; האיגוד הבריטי להוצאת ניסויים בבעלי חיים אל מחוץ לחוק תקף את התוכנית
עומר כרמון
אליאס אנטוניו (טוני) סאקה (39), הוא נשיאה החדש של הרפובליקה של אל-סלבדור; אל-סלבדור היא אחת משתי המדינות היחידות בעולם שהותירו את שגרירותן בירושלים
מחלקה ראשונה
ב-2003 טסו כ-1.2 מיליון נוסעים בכ-20 אלף טיסות סדירות פנים ארציות
עומר כרמון
ההודעה מסתמכת על "מידע מהימן"; "אין להוציא מכלל אפשרות שימוש באמצעים ביולוגים או כימיים"
נועם שרביט
השופט העליון (בדימ.) זמיר: "מתכונתו של משוב לשכת עורכי הדין יוצרת נזק חמור להליך השפיטה בישראל"; השופט המחוזי משה גל: "הזילות שבמשוב השופטים מהווה פגיעה בעשיית הצדק"; יו"ר הלשכה: השופטים אינם יודעים כיצד מתנהלים חבריהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il