X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בוועידה שנערכה לאחרונה בבומביי השתתפו מאות משלחות זרות לבחון את ההזדמנויות העסקיות בתעשיית הבידור ההודית
▪  ▪  ▪

תעשיית הסרטים וסדרות הטלוויזיה ההודית מקבלת בימים אלה תשומת לב עולמית בתוך שהיא צומחת לתעשייה של מולטי-מיליארדי דולרים. כך מדווח אתר קול אמריקה (יום ב', 22.3.04).
בוועידה שנערכה לאחרונה בבומביי, השתתפו מאות משלחות זרות לבחון את ההזדמנויות העסקיות בתעשיית הבידור ההודית.
תעשיית הקולנוע ההודית, הידועה בשם בוליווד, מפיקה כ-1,000 סרטים בשנה - המספר הגבוה ביותר בעולם. למעלה מ-40 מיליון בתי אב בהודו הם בעלי גישה לטלוויזיה בכבלים, כולל תחנות זרות.
מפיקי סרטים וטלוויזיה ובמאים מכ-20 מדינות, ונציגים מחברות כגון וולט דיסני, הגיעו לבומביי כדי לבדוק את הפוטנציאל הגלום בתעשיית הבידור שלה. כמה מהם, מנסים להביא את הפקת הסרטים ההודית לבריטניה - סרטי בוליווד לעתים קרובות מצולמים מעבר לים, מה שהופך אותם למכניסים יותר, לחלק מהמדינות.
נציגים אחרים מעוניינים לחקור את האפשרות לעשות יותר עסקים בהודו. באתר קול אמריקה דווח, כי אנדי בירד, נשיא וולט דיסני הבינ"ל, רואה הזדמנות גדולה להפקות אנימציה בהודו, בגלל כוח העבודה דובר האנגלית במדינה, המשולב במיומנות טכנולוגית מפותחת. בירד אמר, כי דיסני מעוניינת להרחיב את פעילותה בהודו, בה כשליש מהאוכלוסיה (למעלה ממיליארד) היא מתחת לגיל 15, קהל אשר רואה בסרטי דיסני פופולריים וצופה בהם.
כמה במאי סרטים זרים חושבים, כי בוליווד היא בעלת פוטנציאל גדול להפיק סרטים אשר ימשכו קהל בינ"ל רחב יותר. מרק ביירס, נשיא חברת סרטי לוס אנג'לס, משתף פעולה בימים אלה עם במאי סרטים בבומביי כדי להפיק סרט אודות אישה הודית רווקה. את ההשראה לפרויקט קיבל מההצלחה של סרטים הודים דומים, כגון חתונת מונסון, אשר הצליחו בקרב הקהל המערבי.
עוד דווח, כי מפיקים פקיסטנים ובמאים גם הם השתתפו בוועידה, זאת למרות האיסור על סרטים הודיים בפקיסטן. לטענתם, פקיסטן מציעה שוק עצום לסרטי בוליווד, וכי הזמן בשל לנצל את הפוטנציאל העצום הזה לטובת שתי המדינות. גרסאות פיראטיות של סרטים הודיים נמכרים בפקיסטן, מה שגורם להפסדים רבים למפיקים ומפיצים של סרטים בשתי המדינות.

תאריך:  22/03/2004   |   עודכן:  23/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
רייטינג ממוצע לפרק ה-4 בסדרה 11.9% (שיא 13.4%)
נועם שרביט
ראש הממשלה ושר הביטחון נשאו דברים קצרים בישיבת סיעת הליכוד שהתקיימה בכנסת, בעקבות חיסולו של מנהיגה הרוחני של תנועת החמאס, השייח' אחמד יאסין; מופז: יאסין הוא הבן-לאדן הפלשתיני
ענבל אביב
גיורא בר דעה ייכנס לתפקידו החל ממחר כמנכ"ל שטראוס-עלית; בעלי המניות של עלית הצביעו הבוקר בעד המיזוג ובכך הושלם המהלך באופן סופי
גלית יצחק
כך מסר אברהם נתן במכתב ששלח למנכ"ל רשות השידור; העובדים יפוטרו על-פי תרומתם לעבודה, יעילותם, צמצום וסגירת יחידות, גיל וכו'
גל ברגר
אתרי האינטרנט של ארגוני הטרור הפלשתיניים הקדישו היום כר נרחב לסיקור חיסולו של מנהיג תנועת החמאס; בסוכנות הידיעות הפלשתינית הרשמית ניכרו, עם זאת, הרגשות המעורבים ביחס למותו של היריב מספר 1 של ערפאת - ויצאו ידי חובה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il