X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"בטווח הארוך ייתכן מצב שבו גורמים מתונים ימנעו את היווסדה של 'חמאס-לנד' ברצועה", אמר הרמטכ"ל בכנס בינלאומי בנושא העימות המוגבל; "תגובות החיזבאללה מצביעה על ההתקרבות בין הארגון לחמאס"
▪  ▪  ▪

הרמטכ"ל, רב אלוף משה יעלון, אמר הבוקר (ג', 23.3.04) כי חיסולו של השייח' יאסין מהווה פגיעה קשה בתנועת החמאס. "זוהי אחת הדרכים להילחם בטרור". יעלון אמר את הדברים בכנס בינלאומי בנושא העימות המוגבל.
גם אם בטווח הקצר תחזק ההתנקשות את המוטיבציה לפיגועים, בטווח הארוך ייתכן מצב שבו גורמים מתונים ימנעו את היווסדה של 'חמאס-לנד' ברצועה", הוסיף. בישראל מדברים היום על "עודף מוטיביציה" בקרב ארגוני הטרור להוציא לפועל פיגועים איכותיים בנקמה על חיסולו של יאסין, שהיווה דמות פופולרית ביותר בקרב הפלשתינים והעולם האיסלמי.
"השייח' יאסין לא היה מנהיג פוליטי או דתי", הבהיר הרמטכ"ל והדגיש: "הוא היה טרוריסט שהיה אחראי ישירות על פעולות טרור נגד חיילים ואזרחים. הוא עמד בראש ארגון טרור שפעל נגד מדינת ישראל. הוא הסית ושימש מקור השראה לפיגועי טרור רצחניים".
הוא ציין כי תגובת ארגון החיזבאללה בצפון כמה שעות לאחר חיסולו של השייח' יאסין מעידה על ההתקרבות בין הארגון לבין תנועת החמאס. במערכת הביטחון מתריעים זה זמן רב על הגברת מעורבות החיזבאללה בשטחים, לרבות הזרמת כספים לארגוני הטרור הפלשתיניים.
בעקבות הפיגוע בנמל אשדוד בתחילת השבוע שעבר, אושרה שורה של החלטות על-ידי הדרג המדיני-ביטחוני, שתכליתן: הגברת המאמץ ההתקפי כנגד ארגוני הטרור הפלשתיניים, ובראשם החמאס. במערכת הביטחון מעריכים כי הדיבורים על נסיגה אפשרית מרצועת עזה, הפיחו "רוח גבית" בארגוני הטרור שהחלו להרים ראש.
ראש הממשלה שרון הגדיר אתמול את יאסין בישיבת סיעת הליכוד, "ראש וראשון המרצחים בצד הפלשתיני". שר הביטחון, שאול מופז, כינה אותו "בן לאדן הפלשתיני". עם זאת, היה מי שהטיל ספק בכדאיות הפעולה לאור התגובה הצפויה מראש.
מאז אתמול נמצאת ישראל בכוננות שיא. המשטרה תגברה את כוחותיה בצירים הראשיים ובכניסות לערים ובמרכזן. כמו כן תוגברה האבטחה סביב אישים ויעדים ישראליים ויהודיים. בחמאס מבטיחים תגובה "אחרת" ממה שהיה עד כה. ההערכה: התנועה תנסה להעתיק את מודל פיגועי הטרור החוצה - כנגד יעדים ישראליים ויהודיים בחו"ל.

תאריך:  23/03/2004   |   עודכן:  23/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
סדרת האנימציה הסאטירית שודרה אתמול לראשונה בערוץ ביפ בכבלים; הצנזורה טרם הגיעה לכאן
רנית נחום-הלוי
ועדת הכנסת קיבלה את עמדתו שהועלתה במקביל על-ידי גורמים נוספים; היועמ"ש מני מזוז: התערבות בתי המשפט בהחלטות הכנסת אינן מוצדקות; אנה שניידר: גם נושא שכר ותשלומים לחברי כנסת צריך להישאר בכנסת
גלית יצחק
בעקבות כך הופסקו הליכי אימוץ ילדים מרומניה לעשרות משפחות ישראליות אשר החלו את תהליך האימוץ לפני שנה וחצי
הדר פרבר
הכומר שכר אולם קולנוע שלם עבור הקהילה של הכנסייה בראשה הוא עמד; במהלך ההקרנה הבחינה אשתו כי הוא אינו נושם; רופא שהיה במקום קבע את מותו
מחלקה ראשונה
התוכניות בהיקף השקעה כולל בסך של כ-10.2 מיליון דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il