X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ארגון החיזבאללה מזהיר כעת את ישראל לבל תמשיך במדיניות החיסולים נגד ראשי ארגוני הטרור הפלשתיניים: "מידת התגובה תהיה זהה למידת היעד שיחוסל"; הממונה על ההסברה בארגון אומר: "אנו חלק מהסכסוך. נמשיך להעניק תמיכה לעם הפלשתיני במאבקו"
▪  ▪  ▪

משחקים באש: פחות מיממה לאחר הפגזת מוצבי צה"ל בגזרת הר דב, מחריף כעת ארגון החיזבאללה את הטון: "אנו נגיב על כל חיסול של מנהיג פלשתיני. מידת התגובה תהיה כמידת היעד שהותקף. כעת, הכדור נמצא בידיים של ישראל".
אמש נורו כמה מטחים של טילי נ"ט ופצצות מרגמה מכיוון לבנון לעבר המוצבים שעל הגבול. הירי בוצע על-ידי "פלוגות השהיד יאסין". זאת, בתגובה להתנקשות בחייו של מנהיג תנועת החמאס מוקדם יותר באותו היום.
בתגובה ראשונה לחיסול, אמר מזכ"ל החיזבאללה, השייח' חסן נסראללה, כי ישראל תגלה בקרוב כי ביצעה שטות גדולה. "אלו הם ניצני שלב חדש של ההתנגדות והג'יהאד - שלב שתהיינה לו השלכות ותוצאות חמורות יותר, שטרם נראו עד כה".
היום, שוגר לכלי התקשורת הממונה על עניני ההסברה בארגון החיזבאללה, חסן עז א-דין. לדבריו, החיזבאללה יגיב בפעולת תגמול נגד ישראל, אם תמשיך במדיניות החיסולים נגד מנהיגים פלשתינים.
עז א-דין מסביר, כי תגובת החיזבאללה אתמול היתה תגובה טבעית לחיסולו של השייח' אחמד יאסין. "אנו חלק מהסכסוך. לא נתחמק מאחריותנו לתמוך בפלשתינים. זאת חובתנו כאומה".
"הודענו בעבר על תמיכתנו בעם הפלשתיני ובאופציית ההתנגדות בפלשתין. ללא ספק, החיזבאללה יעניק תמיכה לעם הפלשתיני אם זה יותקף". הוא הוסיף, כי מידת התגובה תהיה כמידת היעד שחוסל. "הכדור נמצא כעת במגרשה של ישראל".
הרמטכ"ל: לא כדאי לחיזבאללה לשחק באש
הרמטכ"ל, רב-אלוף משה יעלון, ציין מוקדם יותר היום כי תגובת ארגון החיזבאללה בצפון כמה שעות לאחר חיסולו של השייח' יאסין, מעידה על ההתקרבות בין הארגון לבין תנועת החמאס [ראו קישור]. יעלון אמר את הדברים בכנס בינלאומי בנושא העימות המוגבל שנערך בגני התערוכה בת"א.
יעלון הבטיח היום, כי צה"ל ימשיך לפעול נגד ארגוני הטרור הפלשתיניים והחיזבאללה. "החיזבאללה הוכיח אתמול כי פעילותו אינה נוגעת להתנגדות לבנונית. למיטב ידיעתי אין כיבוש ישראלי בלבנון. החיזבאללה הוא ארגון טרור ואתמול הוא מצא לנכון לחמם שוב את גבול הצפון. אני מציע למתלבטים בשאלה האם הוא ארגון טרור אם לאו, לשים לב לזה. אתמול הגבנו בחריפות לתקיפה בצפון ואני מקווה שהחיזבאללה מבין שלא כדאי לו לשחק באש".

תאריך:  23/03/2004   |   עודכן:  23/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
מדובר בעיבוד ישראלי עדכני של אסף פריינטא לקומדיה אמריקנית מאת מאריי שיסגל; תיאטרון קרוב נפתח מחדש בתחנה המרכזית החדשה - מתחם התרבות והאמנות
רנית נחום-הלוי
רוני בר-און הוציא 8,000 ש"ח על רכישת פרחים; אהוד אולמרט הוציא 30,439 עבור מרכזיית טלפון בבית; דוד לוי הוציא כ-22 אלף ש"ח לצורך רכישת שמשייה, חולצות וכובעים; ח"כ החסכן: אפי איתם עם כ-300 ש"ח לשנה. אחריו: ראש הממשלה עם כ-5,000 ש"ח בשנה
גלית יצחק
על הצעדים הודיעה האגודה למלחמה בסרטן; צעדים אלו נוסחו לנייר שהפך להצהרה בינלאומית - הצהרת המבורג; הוכח הקשר בין אלכוהול וסרטן השד
יואב יצחק
הוועדה לבחירת שופטים בחרה 20 שופטים חדשים; פנינה דבורין נדחתה; חתנה (לשעבר) של האישיות הבכירה לא נבחר; נדחו גם מועמדיו של ברק: יהודית אמסטרדם ועדי אזר
מירב לוי
הפסטיבל יכלול השקת השוקו בר הראשון מסוגו בעולם לילדים, טיולים על בעלי חיים, סדנאות יצירה אומנות מקומית, הפעלות חווייתיות, מכירת חפצי אומנות, חליבת פרות דמה ועוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il