X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יחד עם זאת: "על ישראל לשקול היטב את תוצאות פעולותיה", אמר הנשיא האמריקני, בהתייחסות ראשונה להתנקשות בחיי מנהיג תנועת החמאס, השייח' אחמד יאסין; הערב: מועצת הביטחון של האו"ם תחליט על תגובה לחיסול
▪  ▪  ▪

נשיא ארצות הברית, ג'ורג' בוש, הגיב היום (ג', 23.304) לראשונה על ההתנקשות בחייו של מנהיג תנועת החמאס, השייח' אחמד יאסין, ואמר: "לישראל יש זכות להגן על עצמה, אך עליה לשקול היטב את תוצאות פעולותיה".
"המזרח התיכון הוא אזור בעייתי", הוסיף בוש במסיבת עיתונאים שערך. "צריך מאמץ מרוכז על-ידי כל הצדדים להילחם בטרור".
"לכל מדינה הזכות להגן על עצמה מול הטרור. לישראל הזכות להגן על עצמה מול הטרור. כשהיא עושה זאת, אני מקווה שהיא תשקול את ההשלכות, כדי לוודא שנישאר במסלול לשלום. הממשל הזה מחוייב להגיע לפתרון של שתי מדינות לשני העמים. זה טוב לישראל וזה טוב לעם הפלשתיני. אם הנסיבות בשטח יאפשרו זאת, אשלח צוות למזרח התיכון בשבוע הבא".
בוש הודף טענות על ה-11 בספטמבר
בוש התייחס היום גם לטענות נגדו, כי לא לקח ברצינות מספקת את איומי הטרור של בן לאדן, ואמר כי הוא היה פועל ביתר מהירות נגד ארגון אל-קאעידה, לו ידע לפני מתקפת הטרור ב-11 בספטמבר, כי הסכנה לעיר ניו יורק היא מיידית.
"ג'ורג' טנט תדרך אותי באופן שוטף, על איומי הטרור נגד ארה"ב. לו הממשל שלי ידע שטרוריסטים עומדים לתקוף את ניו יורק ב-11 בספטמבר, היינו נוקטים בפעולה", דברי בוש.
"אני דואג לגבי קבוצות הטרור המאיימות על ארה"ב. קיימים עדיין איומים רציניים... יש עדיין אנשים הרוצים לפגוע במדינתנו. בין אם זה יהיה החמאס או אל-קאעידה, אנו לוקחים אותם בשיא הרצינות", דברי בוש.
הערב: מועצת הביטחון של האו"ם תחליט על תגובה לחיסול
מועצת הביטחון של האו"ם מתכנסת הערב, על-מנת לדון בהתנקשות ישראל בשייח' יאסין. בדיון יחליטו החברות במועצה על תגובת האו"ם לפעולה הישראלית.
עצרת מחאה בנצרת
מאות השתתפו היום בעצרת המחאה בנצרת בעקבות ההתנקשות בחייו של שייח' יאסין. במגזר הערבי הוכרז יום אבל. מאות הפגינו והניפו דגלים שחורים, דגלי התנועה האיסלמית ודגלי פלשתין. המפגינים שרו שירים בשבחי יאסין ונושאים שלטים בגנות ראש הממשלה, אריאל שרון [ראו קישור לידיעה המלאה].

תאריך:  23/03/2004   |   עודכן:  23/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אחמד יאסין
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
המטרה: להציע לוועדת הכנסת הליך פשוט שיאפשר כניסה חלקה של חברי כנסת לשטח A, כדי שאלה יוכלו לבצע את תפקידם; ח"כ יתום: אלוף הפיקוד נוטה לאסור כניסה לשטחי A מסיבות שלא ממין העניין
נועם שרביט
למרות ששוחרר מהצבא לאחרונה, היום ייפתח שלב הטיעונים לעונש במשפטו של הסרבן, שהורשע בסירוב פקודה להתגייס; הורי הסרבנים: זהו פרדוקס מוחלט, זו עבירה צבאית מובהקת שאין לה שום משמעות מחוץ לתחומי הצבא; ההערכה: לא ייגזר עליו מאסר בפועל
ענבל אביב
עבור אנשים בדיאטה והמבקשים לשמור על משקלם, תקופת חג הפסח עשויה להיות קריטית; מומחי "דיאטה קלאב" מעניקים מספר עצות שיעזרו לנו לעבור את תקופת החג "בשלום" - לחגוג את הפסח מבלי לעלות במשקל
נועם שרביט
חוגלה-קימברלי, משווקת קוטקס בישראל, פנתה לרשות השנייה ולבית המשפט, בדרישה להסיר את סרטון הפרסומת החדש של אולווייס, בטענה להונאת הצרכניות; עורכי הדין כהן-להט: "במוצר החדש אין כל חדש, למעט שכבת דיו כחולה במרכז המוצר"
גל ברגר
רנטיסי, חבר הלשכה המדינית של החמאס,נבחר להחליף את השייח' יאסין בבחירות חשאיות; מבטיח: הפיגועים יוגברו; קצין בכיר (במיל.): החמאס תפנה לקו רדיקלי יותר; אל"מ (במיל.) שלום הררי: ימיו קצרים - הוא יכול להכין את חלקת הקבר שלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il