X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ילדים בשירות הטרור, ושוב במחסום חווארה ביציאה משכם:

בן 14 נשא חגורת נפץ "כדי לקיים יחסי מין עם הבתולות"

"התנזים הבטיח להעביר 100 ש"ח לאימי החולה", סיפר הילד לחיילים; המטען נוטרל תוך שימוש ברובוט; כתר הוטל על שכם וכל הכניסות לעיר נחסמו; רק לפני 10 ימים נעצר ילד עם חגורת נפץ באותו מחסום
▪  ▪  ▪
הילד עם חגורת הנפץ מוסתרת במעיל הדובון

הפיצוץ המבוקר של המטען

אין גבול לציניות, הילד חוסני עבדו

הפעם צה"ל ניצל את הסיפור גם בפן התקשורתי

גל ברגר
שימוש בילדי תופת - לא דבר חדש

גל ברגר
ילד בן 12 אמור היה להתפוצץ במחסום צה"ל בשכם

שוב הפלשתינים שולחים ילדים בשירות הטרור: ילד ערבי כבן 14 נעצר במחסום חווארה, הסמוך לשכם, על-ידי חיילי גדוד 202 של הצנחנים כשעל גופו חגורת נפץ. החגורה היתה מוכנה להפעלה. "אני נמוך וכולם צוחקים עליי. פעילי התנזים הסבירו לי שהסיכוי היחיד שלי לקיים יחסי מין הוא להתאבד ואז לקבל 72 בתולות בגן עדן", סיפר הילד לחוקריו ההמומים.
חבלני צה"ל ומג"ב פרקו את חגורת הנפץ מגופו של הילד באמצעות רובוט, וניטרלו אותה בשלום. הילד נלקח לחקירה והאזור כולו נחסם.
בשעות הצהריים, התקבלה התרעה על מחבל שאמור לצאת מכיוון שכם. משכך, הגביר צה"ל את עירנות הכוחות במחסומים וביצע בידוק קפדני. סמוך לשעה 16:00, זיהו החיילים במחסום חאוורה, ביציאה הדרומית של שכם, ילד המנסה לעקוף את המחסום, כשהוא לובש מעיל דובון הגדול עליו בכמה מידות, באופן מחשיד למדיי.
החיילים, שהיו מודעים להתרעות ולאפשרות שהמחבלים ממשיכים לעשות שימוש בילדים כדי להעביר מטעני חבלה, לא לקחו סיכונים, נעמדו מאחורי מחסות, כיוונו לעבר הנער את הנשק וצעקו לו לעצור. ככל הנראה, הילד נבהל והרים את ידיו עקב תקיפותם של החיילים.
החיילים הורו לילד להרים את חולצתו, אז גילו עליו את חגורת הנפץ. החגורה, שהיתה במשקל של כ-7 ק"ג, פוצצה באופן מבוקר, כאמור, על-ידי רובוט.
הילד, חוסאם מוחמד בילאל חוסני עבדו, משכונת מחסיה בשכם, סיפר לחיילים במחסום כי שולחיו הבטיחו להעביר 100 ש"ח לאימו החולה, בתמורה לביצוע הפיגוע.
לחוקריו ההמומים סיפר הנער את הסיפור המדהים הבא: "אני נמוך וכולם צוחקים עליי. פעילי התנזים הסבירו לי שהסיכוי היחיד שלי לקיים יחסי מין הוא להתאבד ואז לקבל 72 בתולות בגן עדן".
מחסום חווארה הינו מחסום שגרתי של צה"ל הממוקם דרומית לעיר שכם. צה"ל הטיל כתר על העיר שכם וכל הכניסות לעיר נחסמו.
לפני 10 ימים: תסריט זהה במחסום חווארה
רק לפני כשבוע וחצי (15.3.04), נתפס ילד פלשתיני בן 12 כשברשותו מטען במשקל 7 ק"ג, גם כן במחסום חווארה. על-פי ההערכות, המחבלים ששילחו אותו למחסום ניסו לפוצצו בלא ידיעתו עם הגיעו למחסום באמצעות הפעלה מרחוק. האירוע הסתיים בשלום, כששוטרת במחסום זיהתה את המטען והמחבלים לא הצליחו לפוצצו מרחוק.
אין אלו הפעמים הראשונות בהן עושים ארגוני הטרור הפלשתיניים שימוש בילדים. ראו סקירה מלאה בקישור המצורף. ברחובות הפלשתינים קיימת ביקורת על שליחת ילדים לפיגועים, אך הביקורת אינה מוחצנת. יש לציין שבפיגוע הזה לעומת קודמו, ידע הילד שהוא הולך להתאבד, כלומר מדובר במחבל מתאבד בן 14.
תגובות במערכת הפוליטית
יו"ר האופוזיציה ח"כ שמעון פרס אומר בתגובה למעורבות ילדים פלשתינים בביצוע פיגועי טרור, "בואו נשמור את הילדים מחוץ לחיבור הנורא הזה של טרור ללא הבחנה. שימרו על הילדים אל תפקידו את העתיד על–ידי אנשים חסרי מצפון", כך לדבריו.
השר דני נוה אומר בתגובה, "זוהי מציאות שבה הפלשתינים איבדו מזמן את הערך בחיי אדם, רואים זאת בטרור הרצחני, אך הם ממשיכים לשבור שיאים. שימוש בילדים זה דבר שצריך להוקיע אותו, כל העולם צריך. נראה איך יעמוד האו"ם בדבר כזה מזוויע".

תאריך:  24/03/2004   |   עודכן:  25/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
התרופה מיועדת לטיפול אוראלי בחולי טרשת נפוצה; במהלך הניסויים התרופה הביאה להפחתה דרמטית של נגעים במוח
נועם שרביט
סגן-ניצב אהרון גוטסדינר חשוד כי סייע לשוטרים לקבל הסמכה לרבנות ממכללות ליהדות, בתמורה לשוחד שקיבל מהן לכאורה; בקרוב צפויה עליה לרגל של שוטרים לחדרי החקירות
יואב יצחק
על-פי החשד, שולם שוחד למצנתרים ששלחו חולים לניתוחי לב באיכילוב
גלית יצחק
הכנס ייערך בכפר המכביה בר"ג בהשתתפותם של מומחים ישראלים ובינלאומיים; יו"ר הכנס: "ההדמיות החדישות של המוח מאפשרות אבחנות מדויקות ולא פולשניות של מחלות כגון: פרקינסון, דמנציה, אפילפסיה וכדו'
נועם שרביט
את התביעה הגיש צעיר שהתגפף והתחבק עם בן-זוגו בחוף מוסדר בכנרת, ונדרש לחדול מכך; ככל הידוע, זו הפעם הראשונה שמוגשת תביעה על הפליה מינית, המסתמכת על חוק זה, שנכנס לתוקפו בשנת 2000; סכום התביעה: 40 אלף ש"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il