X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החברה כבר פועלת לקידומה של תוכנית עמוס-3 המתוכננת לצאת לפועל בשנת 2007
▪  ▪  ▪

חברת חלל תקשורת (Spacecom) משיקה את פעילות לוויין התקשורת עמוס-2. הלוויין, שפותח ויוצר על ידי התעשייה האווירית, השלים בהצלחה סדרת בדיקות קפדניות, שתוצאותיהן מראות כי ביצועיו עולים על התכנון. חלל תקשורת קיבלה את עמוס-2 לבעלותה מידי התעשייה האווירית, ושילמה עבורו 130 מיליון דולר.
מנכ"ל חלל-תקשורת, דוד פולק, אמר כי עמוס-2 מאפשר את הרחבת הכיסוי הגיאוגרפי של שירותי חלל-תקשורת במערב אירופה ולארצות הברית, ואספקת שירותי תקשורת לוויינית לאזורים נרחבים יותר.
לדבריו, החברה פועלת כבר היום לקידומה של תכנית עמוס-3 המתוכננת לצאת לפועל בשנת 2007. מעבר לכך שוקדת החברה על תוכנית עמוס-4, שמהותה הרחבה ניכרת של פעילות חלל-תקשורת לשווקים חדשים במזרח.
מנכ"ל התעשייה האווירית, משה קרת, אמר כי לוויין התקשורת עמוס 2, פועל ללא דופי בגובה של 36,000 ק"מ מעל כדור הארץ. סמנכ"ל התע"א, יצחק ניסן, אמר כי ההישג של הצלחת השיגור, והתחלת מתן השירות מעמוס 2 בארץ ובחו"ל, מצטרף להישגי מפעל מבת בתחום החלל: לווייני התצפית ממשפחת ארוס ואופק, ולווייני התקשורת עמוס 1 ועמוס 2. "במסירתו הפורמלית ללקוח של עמוס 2, נרשם למבת הישג מירבי בתחום זה", הוא אומר.
חלל-תקשורת חתמה לאחרונה על הסכם משמעותי עם טלנור שירותי לוויין (Telenor), חברת-בת של חברת הבזק הנורבגית ואחת הספקיות החשובות ביותר לתקשורת גלובלית באמצעות לוויינים.
לטלנור פעילות עניפה רצינית בשוק הצפון אמריקאי. טלנור חתמה עם חלל-תקשורת על הסכם רב-שנתי לתקשורת לוויינית בארה"ב באמצעות הלוויין עמוס-2.
ההסכם כולל שימוש בתחנת הקרקע של טלנור בסאות'ברי (Southbury), קונטיקט, שבארה"ב. השירותים שתספק טלנור באמצעות עמוס2 כוללים שירותי רשת תקשורת נתונים לוויינית (VSAT) חסכונית ושירותי פס רחב עבור ספקי שירותי אינטרנט וספקי תכנים.
הזדמנויות עתידיות נוספות שיתאפשרו באמצעות עמוס-2 יכללו שידורי וידאו מקודדים למפעילי שירותי כבלים ולוויין.
התעשייה האווירית לישראל (תע"א), שהוקמה בשנת 1953, הינה החברה התעשייתית הגדולה בישראל ונמנית עם החברות המובילות בצמרת עולם העסקים בישראל.
התע"א מספקת לצה"ל ולקוחותיה הזרים פתרונות טכנולוגיים ייחודיים, איכותיים ותחרותיים כמענה למגוון צרכים ביבשה, בים, באוויר, בחלל וב"הגנת המולדת".
לחברה מגוון טכנולוגיות מתקדמות הכוללות פיתוח, ייצור, שיפוץ, שידרוג, תיקון ותחזוקה של מטוסים, טילים, משגרים, לוויינים ושירותי קרקע, מערכות אלקטרוניות, מערכות אויוניקה, מכ"מים מתקדמים, חימוש מונה מדוייק וכלי-טייס לא מאויישים.
מכירות החברה בסוף 2003 הסתכמו בכ-2.2 מיליארד דולר, וצבר ההזמנות עומד כיום על 5.6 מיליארד דולר. מספר העובדים בחברה מונה כ-14,500 איש, מהם כ-30% אקדמאים (בעיקר מהנדסים ומדענים). בנוסף מספקת החברה לעשרות אלפי בתי-אב בישראל, בקבלנות ישירה ועקיפה.
חברת חלל-תקשורת מספקת שירותי תקשורת לוויינית באמצעות רשת הלוויינים "עמוס", המספקת שירותי שידור ותקשורת לאירופה, המזה"ת וארה"ב.
חלל נמצאת בבעלות התעשייה האווירית לישראל, קבוצת יורוקום, GSSC וקבוצת מר. חלל-תקשורת מספקת שירותי הפצה לטלוויזיה בלוויין (DBS) בשידור דיגיטלי בין אירופה והמזה"ת והחוף המזרחי בארה"ב.

תאריך:  24/03/2004   |   עודכן:  24/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
הצעת החוק שהגיש ח"כ יחיאל חזן נפלה על חודו של קול - 44 מתנגדים מול 43 תומכים; לקואליציה ניתן חופש הצבעה; ראש הממשלה הצביע בעד הצעת החוק
אלונה קורן
שיעורי העלייה הגבוהים ביותר ארעו ביצוא המוצרים המתוחכמים, להם יש עדיין יתרון תחרותי מול מוצרים דומים מסין והודו
ענבל אביב
אלדר: "לא יתכן שעשרות אלפי עובדים, המשרתים נאמנה את הציבור בישראל, ישמשו כלי במשחקי הכוח בין משרדי הפנים והאוצר, ויהיו בני ערובה של המאבקים הקואליציוניים"
רנית נחום-הלוי
כך עולה מהדיון בוועדה לזכויות הילד בראשות ח"כ מיכאל מלכיאור; ח"כ מלכיאור האשים: שר המשפטים נושא באחריות ישירה להפקרת ילדים שנפגעו על-ידי פדופילים משוחררים
נועם שרביט
על-פי החלטת הממשלה, עורך הדין בוועדה ימונה על-ידי היועמ"ש, בהתייעצות עם נציב שירות המדינה ומנכ"ל משרד המשפטים; בלשכה טוענים: רמזו לנו כי ההחלטה נובעת מקיום משוב השופטים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il