X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הגדודים דוחים את הקריאה שהפנתה קבוצת אינטלקטואלים פלשתינים מבכירי תנועת הפת"ח להימנע מפעולות נקמה אלימות על חיסול יאסין; מדגישים כי הג'יהאד ימשך עד שחרור כל פלשתין ושיבת כל הפליטים
▪  ▪  ▪

גדודי חללי אל-אקצא - הזרוע הצבאית של תנועת הפת"ח, בראשה עומד יאסר ערפאת, דוחים את הקריאה שהפנתה קבוצת אינטלקטואלים פלשתינים, אשר קראו לחזור לדרך ההתנגדות בדרכי שלום.
הגדודים קוראים, במסר מאיים-משתמע לחברי קבוצה זו, שבראשה אישי ציבור פלשתיני- - בהם חנן חשראווי, "לחזור למוטב". הם מדגישים כי הם יוסיפו לדבוק בדרך הג'יהאד ופיגועי ההתאבדות עד שחרורה של כל פלשתין. הם מצדדים בתגובה מרתיעה נגד ישראל "על פשעיה" נגד העם הפלשתיני.
להלן נוסח ההודעה שפרסמו גדודי חללי אל-אקצא (ציטוט):
אתם תגלו כי האנשים בעלי העוינות העזה ביותר למאמינים (המוסלמים) ואלה אשר משתפים אלוהים אחרים באמונתם הם היהודים (פסוק מהקוראן).
אללה אכבר, אללה אכבר, אללה אכבר
הודעה מטעם גדודי חללי אל-אקצא בפלשתין
איתנות, עמידה איתנה, סבלנות, הוי עמנו הפלשתיני האדיר,
על אלה אשר פרסמו הודעה הקוראת להתנגד לאויב בדרכי שלום לזכור את דמו של השייח' הנכה ודמו של העם הפלשתיני אשר נשפך בדם קר.
הוי, המוני עמנו הפלשתיני האדיר.
אינתיפאדת אל-קודס והמקומות הקדושים, אינתיפאדת החללים אשר פרצה כתגובה על התוקפנות הישראלית האכזרית, לא תיפסק, ויתר על כן, תוסיף ותסלים גל אחר גל, עד אשר יעקר ויגורש הכיבוש, יפורקו כל ההתנחלויות ויגורשו עדרי המתנחלים.
האינתיפאדה תמשיך עד אשר ישוחררו האדמות הפלשתיניות הכבושות, הפליטים הפלשתינים ישובו למולדתם ולבתיהם, ותקום מדינה פלשתינית עצמאית אשר בירתה אל-קודס הקדושה.
הוי עמנו באשר הוא, הוי עמנו באדמת פלשתין.
אללה עימכם, בעוד אתם מתמודדים היום עם הכוח הטרוריסטי הרודן הגדול ביותר על פני האדמה, אתם מתעמתים איתו בחזיכם החשוף, בשרכם החי ודמכם הטהור. אתם מכריזים כי אתם מתמרדים נגד הכיליון, ואתם בג'יהאד שלכם, ובסבלנות שלכם והקורבנות שלכם, נותרים קיימים כמו השמים והארץ, אתם שורדים בזכות הצדק וכוח הרצון ובעזרתו של אללה עד הניצחון והשחרור.
הוי, המוני עמנו האדיר, הוי שומרי אל-קודס, אל-אקצא והמקומות הקדושים.
בעוד אנו מנסים לאגור כוח על-מנת להחליש ולהתיש את הצבא הציוני, ולסכל את תוקפנותו, ולמרות הסגר, ההרעבה, הכיבוש והפשעים אשר הוא מבצע וכל הניסיונות אשר ביצע הפושע שרון במסגרת מעשי הטבח בעמנו ובחיי השייח' לוחם הג'יהאד, אחמד יאסין, והחללים הגיבורים אשר הירוו בדמם הטהור את אדמת פלשתין, במקביל לכל אלה, אנו מוצאים כי אחדים מאיתנו אשר העמידו עצמם בשם העם הנאחז באדמתו ומפרסמים הודעה בה הם דורשים להפסיק את האינתיפאדה המזוינת ולאמץ את ההתנגדות בדרכי שלום לאויב הציוני, וזאת בעת בה נשפך דמו של עמנו הפלשתיני ללא כל הגבלה או בושה לעיני ואוזני העולם כולו.
קבוצה זו, שכינתה את עצמה כקבוצת משכילים ופוליטיקאים מתוך העם הפלשתיני, מבקשת שהעם הפלשתיני ישאר שלוב ידיים מול השחצנות הציונית הנאצית. אנו בגדודי חללי אל-אקצא קוראים לאנשים אלה להתייצב לימין עמם הפלשתיני העומד איתן, לשוב לדרך הישר ולחדול מדברי ההבל האלה המשרתים את האינטרס של האויב הציוני, ולקרוא לתקוף את האויב הציוני עד אשר זה ילמד היטב כי העם הפלשתיני חזק בהסתמכו על גדודיו ולוחמיו.
הדרך היחידה להרתעת הכיבוש הזה, ולהכריח אותו לשלם את מחיר פשעיו הברבריים, היא הדרך היחידה אשר בה הולך העם הפלשתיני וזו דרך ההתנגדות, הג'יהאד וההקרבה העצמית למען אללה עד שחרור כל פלשתין ושיבת כל הפליטים.
על בסיס זה, ונוכח כל המזימות, אנו קוראים לאחדות בשטח של כל גדודי ההתנגדות ופלגיה כדי לסכל את כל המזימות הבינלאומיות נגד העם הפלשתיני.
גדודי חללי אל-אקצא
26 במרס 2004

תאריך:  27/03/2004   |   עודכן:  27/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
ה'לוס אנג'לס טיימס': אירן מסתירה מפקחי האו"ם באופן שיטתי את פעילותה הגרעינית בכ-300 מתקנים הפרושים ברחבי המדינה; לאחר חודש של סירוב אירני, חודשו בשבת ביקורות פקחי האו"ם
עומר כרמון
המלחין והזמר האנטישמי, מיקיס תיאודורקיס, נבחר לשיר את שיר האולימיפאדה; 'הפרוטוקלים של זקני ציון' נמכרים בחנויות ספרים באתונה; העיתונים מלאים בהתבטאויות אנטישמיות; ממשלת ישראל אינה תומכת בקמפיין
הדר פרבר, אלונה קורן
הפרק כבר שודר בארה"ב ותוכנו כבר ידוע. לכן, מי שרוצה להישאר במתח - שיעצור כאן
אלונה קורן
זוהי הבדיקה הראשונה לגילוי הוירוס שאינה כרוכה בבדיקת דם; תוצאות הבדיקה נמסרות 20 דקות לאחר ביצועה ומדויקת ב-99% מהמקרים
עומר כרמון
אחד מהמשקיעים הבולטים בחברת הנדל"ן האמריקנית, אשר מימנה במשך עשר שנים פעילות טרוריסטית: סגן ראש הלשכה המדינית בחמאס, ד"ר מוסא אבו-מרזוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il