פרטנר תקשורת והעמותה לקשרי התעשיה, מיסודה של התאחדות התעשיינים, ערכו אתמול (יום א', 28.3.04) טקס לציון סיומו של פרויקט 'חשיווקית 2004'.
פרויקט 'חשיווקית 2004' הינו פרויקט לפיתוח חשיבה יצירתית שניתן ל-800 תלמידים מרחבי הארץ. כמו-כן, הפרויקט נמשך כשישה חודשים ובמסגרתו למדו התלמידים את עקרונות השיווק והפרסום.
הטקס נערך בקרב 200 תלמידים שעבודותיהם עלו לשלב הגמר. השיפוט הסופי נעשה בתערוכה, בה הציגו הצוותים שעלו לגמר את מוצריהם, הכוללים מצגות, דוכנים, אביזרי קד"מ וכדומה.
- במקום הראשון זכתה קבוצה ממרכז למחוננים ע"ש רון ורדי בראשון לציון, על פרויקט שיווק של עולם המוסיקה בשם
"music is in the air". כל אחת משלוש הבנות בקבוצה תקבל מכשיר טלפון סלולרי ברשת orange;
- במקום השני זכתה קבוצה מבית-ספר אמית-רננים (שש שנתי בנים) בכפר בתיה, על פרויקט "obox music - ללא מילים", תחרות קריוקי בה המשתתפים ממציאים את מילות השירים. כל אחד מארבעת הבנים הזוכים יקבל כרטיס כניסה להופעה של המורדים ותלושים;
- במקום השלישי זכתה קבוצה מחטיבת הביניים בטביב, על פרויקט שיווקי על עולם המשחקים של obox. כל אחד משבעת הזוכים יקבל ערכת orange של המורדים.
איריס בק, סמנכ"ל השיווק והתוכן בפרטנר תקשורת, ציינה כי פרויקט חשיווקית הינו פרי שיתוף פעולה בין שני גופים גדולים אשר מטרתם להקנות לתלמידים ידע נוסף ועשיר בתחום השיווק.
"'חשיווקית' הינו פרויקט תרומה ארוך טווח של פרטנר לקהילה. כל הקורסים נערכים בתמיכה משמעותית של פרטנר, מעבר לתרומה של אנשי חטיבת השיווק של פרטנר, שנפגשו עם התלמידים, אירחו אותם במתקני החברה, והרחיבו את אופקיהם בכל הקשור לטכנולוגיה הסלולרית ולהשלכותיה על עולמנו", הוסיפה.
זאת השנה השלישית שבה חברה העמותה לקשרי התעשיה מיסודה של התאחדות התעשיינים, לחברת פרטנר ויחד מפעילות פרויקט לפיתוח חשיבה שיווקית.