X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חשיווקית 2004 הינו פרויקט לפיתוח חשיבה יצירתית בו השתתפו 800 תלמידים מרחבי הארץ; הטקס נערך בקרב 200 תלמידים שעבודותיהם עלו לשלב הגמר
▪  ▪  ▪

פרטנר תקשורת והעמותה לקשרי התעשיה, מיסודה של התאחדות התעשיינים, ערכו אתמול (יום א', 28.3.04) טקס לציון סיומו של פרויקט 'חשיווקית 2004'.
פרויקט 'חשיווקית 2004' הינו פרויקט לפיתוח חשיבה יצירתית שניתן ל-800 תלמידים מרחבי הארץ. כמו-כן, הפרויקט נמשך כשישה חודשים ובמסגרתו למדו התלמידים את עקרונות השיווק והפרסום.
הטקס נערך בקרב 200 תלמידים שעבודותיהם עלו לשלב הגמר. השיפוט הסופי נעשה בתערוכה, בה הציגו הצוותים שעלו לגמר את מוצריהם, הכוללים מצגות, דוכנים, אביזרי קד"מ וכדומה.
- במקום הראשון זכתה קבוצה ממרכז למחוננים ע"ש רון ורדי בראשון לציון, על פרויקט שיווק של עולם המוסיקה בשם
"music is in the air". כל אחת משלוש הבנות בקבוצה תקבל מכשיר טלפון סלולרי ברשת orange;
- במקום השני זכתה קבוצה מבית-ספר אמית-רננים (שש שנתי בנים) בכפר בתיה, על פרויקט "obox music - ללא מילים", תחרות קריוקי בה המשתתפים ממציאים את מילות השירים. כל אחד מארבעת הבנים הזוכים יקבל כרטיס כניסה להופעה של המורדים ותלושים;
- במקום השלישי זכתה קבוצה מחטיבת הביניים בטביב, על פרויקט שיווקי על עולם המשחקים של obox. כל אחד משבעת הזוכים יקבל ערכת orange של המורדים.
איריס בק, סמנכ"ל השיווק והתוכן בפרטנר תקשורת, ציינה כי פרויקט חשיווקית הינו פרי שיתוף פעולה בין שני גופים גדולים אשר מטרתם להקנות לתלמידים ידע נוסף ועשיר בתחום השיווק.
"'חשיווקית' הינו פרויקט תרומה ארוך טווח של פרטנר לקהילה. כל הקורסים נערכים בתמיכה משמעותית של פרטנר, מעבר לתרומה של אנשי חטיבת השיווק של פרטנר, שנפגשו עם התלמידים, אירחו אותם במתקני החברה, והרחיבו את אופקיהם בכל הקשור לטכנולוגיה הסלולרית ולהשלכותיה על עולמנו", הוסיפה.
זאת השנה השלישית שבה חברה העמותה לקשרי התעשיה מיסודה של התאחדות התעשיינים, לחברת פרטנר ויחד מפעילות פרויקט לפיתוח חשיבה שיווקית.

תאריך:  29/03/2004   |   עודכן:  29/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
ח"כ ד"ר לאה נס: "חוק בא להגן על ילדים מפני חשיפה למפגעים סביבתיים אליהם הם חשופים בסביבת הלימודים שלהם, במשך שעות רבות ולאורך שנים"
הדר פרבר
שחקן, במאי ותסריטאי ובנוסף - שגריר של רצון טוב מטעם יוניצ"ף
הדר פרבר
במהלך היום ירצו מדריכים בכירים מהמכון למורשת בן-גוריון לכ-700 השוטרים שיועמדו בכוננות לקראת אירועי יום האדמה של הציבור הבדואי בנגב
עומר כרמון
על-פי סקר חדש שנערך בשטחי הרשות הפלשתינית: 53% תומכים בהתקפות טרור בתוך שטח ישראל; 70% תומכים בהודנא; ערפאת עדיין המנהיג הפופולרי ביותר
הדר פרבר
פרופ' קלוג, לשעבר נשיא האקדמיה המלכותית הבריטית למדעים ראש המחלקה למחקר מעבדתי מוליקולארי ביולוגי באוניברסיטת קיימברידג', אנגליה, כיהן כחבר באקדמיה הלאומית האמריקנית ושל האקדמיה הצרפתית למדעים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il