X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בקטיגוריית מזון: סלטי צבר, טרה וטבעול; בקטיגוריית מוצרי צריכה לא-מזון: סופרפארם, חוגלה-קימברלי ופרוקטר אנד גמבל; בקטיגוריית השירותים: פלאפון, פ רטנר ובנק הפועלים
▪  ▪  ▪

12 עבודות עלו לשלב הגמר של תחרות אפי 2004 - “EFFIE AWARDS” - תחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי המשותפת למרכז הישראלי לניהול (המי"ל), איגוד המפרסמים בישראל ואיגוד חברות הפרסום בישראל.
12 העבודות נבחרו מתוך 33 העבודות שהוגשו לתחרות, הנערכת זו הפעם הרביעית ברציפות ומבוססת על תוצאות מדידות. התחרות מתקיימת בחסות תחרות אפי העולמית, שנוסדה ב-1968 על-ידי הסניף הניו-יורקי של איגוד השיווק האמריקני (AMA) ומתקיימת כיום ב-16 מדינות שונות.
בקטיגוריית המזון עלו לשלב הגמר של התחרות: סלטי צבר, טרה (קוטג' טרה 3% בטעם 5%) וטבעול (מעדני ירקות עם נגיעות גבינה). בקטיגוריית מוצרי צריכה לא-מזון עלו לשלב הגמר: רשת סופרפארם, חוגלה קימברלי (חיתולים: האגיס +טיטולים) ופרוקטר אנד גמבל ("טייד" ו"אריאל טייד").
בקטיגוריית מוצרי צריכה לא-מתכלים עלו לשלב הגמר: רשת הביגוד "מתאים לי" (מהלך המיתוג מחדש של הרשת), יבואניות הרכב דלק מוטורס (מאזדה/פורד) וצ'מפיון מוטורס (השקת הטוארג בישראל). בקטיגוריית השירותים עלו לשלב הגמר בתחרות אפי: פרטנר (אורנג' עסקים), פלאפון (אסקייפ) ובנק הפועלים (יתרון מובנה - סיכוי בלי סיכון).
מנכ"ל אל-על, עמוס שפירא, המשמש כיו"ר חבר השופטים והוועדה המארגנת של התחרות, ציין, כי השיפוט לקראת שלב הגמר נעשה על בסיס החומר הכתוב שהוגש לוועדה בלבד, ללא מתן ציון לחומר הקריאטיבי שליווה את המהלך וללא השוואה בין המועמדים מאותה קטיגוריה. לדבריו, רק בשלב השיפוט השני, המתחיל כעת ויימשך במהלך אפריל-מאי, יתייחסו השופטים גם לחומרים הקריאטיביים שליוו את המהלך השיווקי.
עם זאת, השיפוט על הצד היצירתי יינתן בהתאם למידת השגתו את היעדים האסטרטגיים של המהלך השיווקי כולו, כאשר הציון המשוקלל של כל מועמד יחושב לפי יחס של 2:1 לטובת הצד השיווקי. בשלב זה השיפוט ייעשה תוך השוואת מועמדים מאותה קטיגוריה והענקת ציונים נפרדים להשגת היעדים השיווקיים ולצד היצירתי. טקס הענקת הפרסים ובחירת מהלך הפרסום והשיווק האפקטיבי של השנה ייעשה ב-8.6.2004.
עמוס שפירא, המכהן כיו"ר המועדון הבכיר לשיווק במי"ל, הדגיש, כי אפי היא תחרות ייחודית בנוף הישראלי בשל הדגש המושם בה על הישגים שיווקיים-עסקיים מוכחים, אובייקטיביים וברי-מדידה. לדבריו, התבוננות על התפתחות התחרות בארבע השנים האחרונות מלמדת, כי לתחרות היתה השפעה מצטברת על התמקצעות הענף, הן בחיזוק המודעות למימד האפקטיבי של מהלכי הפרסום והשיווק והן בעליה בעשייה השיווקית בישראל. לדבריו, גם המיתון הכלכלי במשק הייתה השפעה על חיזוק העשייה השיווקית.
שפירא הוסיף: "אני סבור שהמסר המרכזי של התחרות נטמע בענף ומיושם יותר ויותר במהלכים שיווקיים-פרסומיים. המסר הוא שהמבחן הסופי של כל מהלך שיווקי הינו יצירת רווח לחברה לאורך זמן, כאשר המימד הקריאטיבי הינו רק אמצעי שנועד לשרת את המהלך ולא המטרה בפני עצמה. אני רואה בכך הישג לתחרות אשר הציבה רף גבוה בתחום השיווק שעיקרו אסטרטגיה מקיפה, מתודולוגיה מובנית והוכחת הישגים ברורים ומדידים".
שפירא הזכיר, כי כל העבודות מתפרסמות בימים אלה באתר האינטרנט של המי"ל www.hamil.org.il וזאת במטרה להגביר את השקיפות ואת זרימת המידע בין גורמי השיווק השונים. לדבריו, מדובר במאגר בלתי-נדלה ומרתק של מתודולוגיה שיווקית שתועיל לענף השיווק כולו.

תאריך:  31/03/2004   |   עודכן:  31/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
צה"ל הכריז על המקום שטח צבאי סגור והחיילים החלו בפינוי בכוח של המתנחלים; המאחז אינו מאוייש ומצוי בו בית כנסת המשרת את תושבי קריית ארבע, שנהרס; המתנחלים מאיימים: נבנה את בית הכנסת מחדש; הפינוי - ב'הכשר' בג"צ
אלונה קורן
דירקטוריון בזק אישר השקעה נוספת בחברת הלוויין Yes בסכום של כ-100 מליון דולר
אלונה קורן
לפי הוראת המפקח על הבנקים, בעלי השליטה לא יכהנו בתפקידים ניהוליים בבנקים; לפיכך התכוון דנקנר לסיים את תפקידו בסוף החודש
ענבל אביב
המטרה: לעורר את ראש הממשלה וממשלת ישראל למצוקת רבני הערים ועובדי המועצות הדתיות בישראל, ששכרם מולן חודשים רבים עד למעלה משנה
עומר כרמון
המיליארדרית, שרי אריסון, פרצה בבכי במהלך עדותה בבית משפט במיאמי; בעלה לשעבר של אריסון תובע להשיב לישראל את בנם המשותף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il