X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בני 18 ומעלה - הניזוקים ביותר מדוא"ל זבל; יחד עם זאת, בני 18 ומעלה הינם אלה שהכי פחות סביר שינקטו בצעדים לא ראויים כאשר הם נתקלים בדואר זבל
▪  ▪  ▪

חברת אבטחת המידע סימנטק פרסמה את תוצאותיו של סקר שמצא, כי מבוגרים בני 18 ומעלה הם קבוצת הגיל שניזוקה הכי הרבה מדואר זבל. יחד עם זאת, בני 18 ומעלה הינם אלה שהכי פחות סביר שינקטו בצעדים לא ראויים כאשר הם נתקלים בדואר זבל. משמעה של התנהגות זהירה זו, שמבוגרים הם בסיכון קטן יותר ליפול כקורבנות לתרמיות ברשת.
הסקר נערך עבור סימנטק על-די חברת המחקר אפלייד בקרב אלף משתמשי אינטרנט בני 18 ומעלה, ובדק את היכרותם והמגע שלהם עם דואר אלקטרוני לא רצוי. נמצא, כי 18% מהמבוגרים המשתמשים במייל היו קורבנות להונאה, דבר המדגיש את הצורך בחינוך לגלישה בטוחה יותר באינטרנט ואת חשיבות ההתגוננות ברשת.
"קבוצת משתמשים זאת גדולה יותר מאשר כל קבוצה אחרת ובכך היא מהווה מטרה ממשית לשולחי דואר הזבל", אומר אריה דנון, מנכ"ל סימנטק ישראל. "אמני ההונאות ברשת פעמים רבות מטעים קורבנות אשר אינם חושדים בכך, על-ידי שימוש בכתובת אי מייל מוסווית המופיעה ככתובת לגיטימית. בכך הם מוליכים שולל את המשתמשים ומגלים את המידע הסודי שלהם כמו כרטיסי אשראי, פרטי חשבונות בנק, מספר ביטוח לאומי וסיסמאות שונות. בכדי להגן על עצמם צריכים כלל משתמשי הרשת להיות ערניים ולדעת אודות דואר הזבל".
תוצאות הסקר מצביעות על כך, שבעזרת ידע בנושא יוכל המשתמש להגן על עצמו בצורה טובה יותר. להלן טיפים מאת אריה דנון, באמצעותם ניתן יהיה להתגונן מהונאות המגיעות באמצעות דואר הזבל:
- אל תגיבו לאי מיילים החשודים כדואר זבל. תגובה רק תאשר לשולח כי זאת אכן כתובת המייל המדויקת שלכם וכתוצאה מכך יותר ויותר הודעות כאלה ימלאו את תיבת הדואר שלכם.
- אל תלחצו על כפתור "ביטול ההרשמה" (unsubscribe) אשר מבטיח כי שמכם יורד מרשימת התפוצה. שולחי דואר הזבל לעיתים קרובות משתמשים בשיטה זו כתכסיס בכדי לאשר את נכונות הכתובת, דבר אשר יכול להוביל גם הוא, לקבלת הודעות רבות יותר.
- בחרו כתובת אי מייל לא שגרתית. שולחי דואר הזבל משתמשים בתוכנות המפיקות מיליוני כתובות אי מייל פוטנציאליות. תוכנות אלו מחברות צירופים של שמות משתמשים עם כתובות של ספק אינטרנט, למשל: xxx@hotmail.com, בכדי להגיע למספר המקסימלי האפשרי של כתובות מייל פעילות.
- השתמשו בתוכנת אנטי ספאם כדוגמת תוכנת Norton AntiSpam 2004, בכדי להפחית קבלתן של הודעות לא רצויות.
- ניתן למלא טופס תלונה לוועדת הסחר הפדרלית (FTC), על כתובת אי מייל ממנה הגיעה הודעת דואר זבל.
סימנטק
סימנטק (www.symantec.com) הנה חברת תוכנת אבטחת מידע. החברה מספקת מגוון פתרונות אבטחת תוכן ואבטחת רשתות לשוק הפרטי, הארגוני וספקי שירותים. סימנטק מתמחה בפתרונות אבטחה בכל רמות הרשת - שערי הכניסה (gateway), שרתים ותחנות עבודה - ומספקת פתרונות אבטחה מפני וירוסים, טכנולוגיות פיירוול ו-VPN, פתרונות הערכת פגיעות (Vulnerability Management), פתרונות למניעת פרצות (Intrusion Detection), סינון תוכני אינטרנט ודואר אלקטרוני, טכנולוגיות ניהול מרחוק ושירותי אבטחה לארגונים וספקי שירות. קו מוצרי האבטחה "נורטון" של סימנטק לשוק הצרכני מוביל במכירות לשוק הפרטי ובקבלת פרסים מתעשיית אבטחת המידע.

תאריך:  31/03/2004   |   עודכן:  31/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
זאת על-פי הדירוג של מגזין העסקים TheMarker; זו השנה השנייה ברציפות שמשפחת ורטהיימר שומרת על המקום הראשון בדירוג; הונם המשותף של 5 המיליארדרים ברשימה נאמד ב-10.3 מיליארד ש"ח; הונו של הבדרן דודו טופז נאמד ב-10-20 מיליון דולר
הדר פרבר
קו זה מכיל את הדמויות הידיעות משלגיה, פוקהונטס ועוד
גלית יצחק
הנרצח, עולה ממדינות חבר העמים, נרצח בחדר מדרגות בבניין מגורים במרינה באשקלון; מהמשטרה נמסר, כי הנרצח אינו מוכר למשטרה
הדר פרבר
דרור גולדשמיד ימונה ליו"ר פעיל של החברה; אלון צור מונה למנכ"ל; יוסי גז מונה למשנה למנכ"ל
אלונה קורן
ההפרשה לחובות המסופקים ב-2003 ירדה ב-27%; הבנק הציג תשואה של 10.4% על הונו העצמי; יחס הלימות ההון של ההבנק עלה ל-10.4%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il