X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סניפי שופרסל ותחנות הדלת פז ימכרו אטלס מפות, כאשר ההכנסות מהמכירה יהיו תרומה לנכים בארץ; המהלך ילווה בקמפיין שסיסמתו: "מקסימום עצמאות" בהשקעה של 300,000 דולר
▪  ▪  ▪

רשת שופרסל וחברת הדלק פז, נרתמות לפעילות גיוס כספים למען הנכים בארץ - בכל סניפי שופרסל, היפרנטו, קוסמוס, מחסני מזון, בתחנות הדלק של פז ובחנויות Yellow, יימכר באופן בלעדי אטלס של ישראל במחיר של 9.99 ש"ח, כאשר ההכנסות ממכירת האטלס יהיו תרומה לעמותת "נגישות ישראל".
האטלס יכלול מפות, אתרי גנים לאומיים וקק"ל נגישים לנכים וכן מידע אודות מיקומי רשתות שופרסל ומיקומי תחנות פז וחנויות Yellow וכו'.
פרויקט זה מתבצע בהמשך למחויבות שלקחו על עצמן שופרסל ופז לקידום הנגישות והשתלבותם בחברה של אנשים עם מוגבלויות במסגרת תרומה לקהילה.
הפרויקט ילווה בקמפיין פרסומי שסיסמתו: "מקסימום עצמאות" בהשקעה של 300,000 דולר. הקמפיין כולל סרטון פרסומת שיעלה בערוצי המדיה השונים, מודעות בעיתונות, פרסום באינטרנט וכו'.
הפרויקט והקמפיין יחלו בחודש אפריל כחלק מפרויקט קהילתי לקידום עצמאות של אוכלוסיית האנשים עם מוגבלות בחברה של עמותת "נגישות ישראל".
חגית קמין, מנהלת מחלקת השיווק בפז, מסרה: "חברת פז גאה להשתתף בפרויקטים חשובים אלו. אנו רואים חשיבות מרובה בתרומה למען הקהילה כחלק ממדיניות הדוגלת במתן שירותים העונים על צרכי כלל האוכלוסייה בארץ".
עדי כהן, מנהל השיווק של שופרסל, אמר: "רשת שופרסל רואה חשיבות רבה בתרומה לקהילה. זהו חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה של החברה להשתלב ולסייע לסביבה בה היא פועלת".
לדברי יובל וגנר, יו"ר עמותת נגישות ישראל, מדובר בשיתוף פעולה אסטרטגי בו שתי חברות מובילות, פועלות לשיפור הנגישות לנכים, ובנוסף מסייעות לעמותה לקדם את הנגישות ל-500,000 הנכים החיים בישראל"
עמותת נגישות ישראל הוקמה בשנת 1999 על-מנת לאפשר את השתלבותם בחברה, בשיוויון, בזכות, במקסימום עצמאות ובכבוד של אנשים עם מוגבלות החיים בישראל. העמותה פועלת בכל הכלים שברשותה כדי לקדם את הנגישות הפיזית והחושית בישראל למקומות ולמידע.

תאריך:  31/03/2004   |   עודכן:  31/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
8 מכל 10 כלבים אינם גזעיים ומוגדרים כלבי משפחה; אירועים נוספים: תצוגת כלבי ביטחון - לאיתור חומרי נפץ ומחבלים, תצוגת כלבי נחיה, סדנא לבריאות הכלב - כל אלה באירוע השנתי לכלבי המשפחה, בחסות נוטרו-צ'וייס
רנית נחום-הלוי
כך לדברי נציג משרד הביטחון בוועדת חוקה של הכנסת; נציגי השב"ס: אנו מתירים לו להתפלל במניין 3 פעמים ביום; אלישבע פדרמן: נותנים לו להתפלל מול 'סקס והעיר הגדולה'
מיכאל דבורין
טועם בירות ברזילאי זכה בתביעה שהגיש כנגד חברת בירות שבה עבד, בטענה שהפך להיות אלכוהוליסט עקב צריכה של למעלה מ-8 ליטר בירה ביום
עומר כרמון
דובר שגרירות ארה"ב: אנשי הביטחון שלנו לקחו את האיום לתשומת לבם; החמאס טוען כי הרשות הפלשתינית החלה לאסוף מידע על פעילי הארגון ברמאללה
יואב יצחק
השר לפיד: "שאיש לא יחשוב שמישהו רשאי להשפיע על עמדת היועץ המשפטי לממשלה. לא מלמעלה ולא מלמטה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il