X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ירדן והמשלחת הפלשתינית לפסגה הערבית גיבשו הצעה משותפת, הקוראת להוצאת האזרחים הישראלים והפלשתינים ממעגל העימות; ההצעה הוצגה בכינוס שרי החוץ של מדינות ערב; אבו עלא קורא להימנע מפיגועי נקם בישראל, בתגובה על חיסול יאסין
▪  ▪  ▪

ירדן והמשלחת הפלשתינית לפסגה הערבית גיבשו הצעה משותפת הקוראת להוצאת האזרחים הישראלים והפלשתינים ממעגל העימות. כך מסרה (ד', 31.3.04) דוברת ממשלת ירדן, אסמא ח'אדר.
ההצעה הוצגה על-ידי שר החוץ הירדני, מראוון אל-מועשר, בכינוס שרי החוץ של מדינות ערב בשבת (27.3.04) בטוניס - כינוס שנועד להכין את הפסגה הערבית שאמורה היתה להתכנס יום למחרת, אולם נדחתה מפאת חילוקי דעות בין מנהיגי ערב בנוגע למגמת הפסגה.
מדובר בהצעה ירדנית-פלשתינית משותפת בעלת נוסח כללי, הקוראת לישראל להפסיק את פעולותיה בשטחי הרשות הפלשתינית ובמקביל להפסקת הפיגועים נגד אזרחים ישראלים על-ידי ארגוני הטרור הפלשתיניים. לדברי דוברת הממשלה הירדנית, במהלך כינוס שרי החוץ הערביים הוחלפו דעות בנוגע להצעה.
הפסגה הערבית נדחתה, כאמור, אך ירדן מאשרת היום כי קרוב לוודאי שזו תתכנס בחודש מאי הקרוב. מצרים כבר הציעה לארח את הפסגה בשטחה וכעת מתנהלים מגעים עם מנהיגים ערביים בשארם א-שייח', במטרה לגשר על הפערים שהביאו לדחיית הפסגה מלכתחילה.
בתוך כך, ראש הממשלה הפלשתיני, אחמד קריע (אבו עלא), קרא היום לציבור הפלשתיני לשמור על "איפוק" בעקבות חיסולו של השייח' אחמד יאסין ולהימנע מפיגועי נקם [ראו קישור]. בכך, מצטרף אבו עלא לקריאה בכיוון זה שהשמיעו בכירים פלשתינים בשבוע שעבר.
בכיר בתנועת החמאס, סעיד סיאם, הכחיש היום כי הסיבה לדחיית הפסגה הערבית נעוצה בהצטרפות משלחת מטעם תנועת החמאס לדיוני הפסגה. המשלחת הפלשתינית לפסגה יועדה לכלול נציגים מטעם החמאס והג'יהאד האיסלמי, אמר סיאם.

תאריך:  31/03/2004   |   עודכן:  31/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
פרופ' רוברט פרידהופר הוא פרופ' קסם; סטיבן הוקינג: "אחרי שראיתי את בוב פרידהופר מבצע את קסמיו, הבנתי מדוע לא נעשיתי ניסיונאי, והעדפתי להסתפק בחיבור תיאוריות. פרידהופר פשוט עושה להטוטים שקשה להאמין שהם אפשריים"
גלית יצחק
ד"ר אילן גור: זהו צעד גדול מאוד במניעת נזק ריאתי לפג; במידה וישנה חריגה מנתוני ההנשמה, מפעיל המכשיר מיידית מערכת אזעקה המתריעה על השינוי בנשימת הפג
גלית יצחק
בימים אלה חתמה על הסכמים עם אתר המשחקים Gamer, אתר הספורט One ועל שיתוף פעולה עם MSN messenger; ממשיכה את שיתופי הפעולה עם "וואלה! Zone" ו"תפוז אנשים"
רנית נחום-הלוי
העו"ד וואליד לוטאפי אחמד חאסים שיגר מכתב בפקס לשגרירות ישראל במצרים בו הציע את שירותיו בתמורה ל-2,000 דולר על כל פיסת מידע שיעביר לישראל; הוא נעצר בחודש אפריל אשתקד
גלית יצחק
כך אישרו היום שר האוצר ושר התחבורה; הורדת המחירים נובעת מהורדת שיעור המע"מ ב-1%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il