X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כ-600 עורכי דין כבר נרשמו לכנס, שיתקיים באמצע חודש מאי; הכנס השנתי של לשכת עורכי הדין, יהווה השנה במה לדיונים חשובים בעלי השפעה על מדיניות הממשלה ועל מערכות אכיפת החוק
▪  ▪  ▪

הכנס השנתי של לשכת עורכי הדין, אשר יתקיים בין ה-9 וה-13 במאי, יהווה, זו השנה הרביעית ברציפות, מוקד משיכה מקצועי, חברתי ותרבותי ראשון במעלה לעורכי דין ולצמרת המשפט בישראל.
הכנס צפוי להיות, דווקא השנה, במה לדיון בסוגיות משפטיות וחברתיות חשובות. הנושאים שיועלו השנה בכנס הינם בעלי השפעה ישירה על מדיניות הממשלה. המושבים המקצועיים בכנס השנתי יעסקו בנושאים אקטואליים שמעסיקים את ציבור עורכי הדין, ועומדים במרכז סדר היום הציבורי ובהם: "גבולות הציות לחוק", "חקירת משטרה - כל האמצעים כשרים?", "זכות השתיקה", "התכנית הכלכלית", "הפרת אמונים של איש ציבור" ו"חוקה עכשיו?".
בין המרצים המשתתפים במושבים הרבים שיתקיימו בכנס, ניתן למצוא את ראשי הממשל והמשק, בכירי האקדמיה ועורכי דין מכל התחומים, אשר יספקו, ללא ספק, תשובות לשאלות הבוערות על סדר היום, וישפיעו על מדיניות עתידית ועל הויכוח הציבורי בתחומים אלה.
בכנס השנה ישתתפו בכירי השרים, בהם שר הבטחון, שאול מופז, שופטת בית המשפט העליון לשעבר, דליה דורנר, והשופטת (בדימ.) טובה שטרסברג-כהן, נציבת תלונות הציבור על שופטים. כמו כן, אישרו השתתפות בכירי מערכת המשפט, בהם היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, יועצים משפטיים שונים ועורכי דין בולטים, בהם גד נשיץ ויהושע רזניק.
נוסף למושבים הרבים שיתקיימו במהלך הכנס, צפויות ארוחות חגיגיות במהלך הכנס בהשתתפותם של ראש הממשלה, אריאל שרון, שר האוצר, בנימין נתניהו, שר המשפטים, יוסף (טומי) לפיד, ושרי משפטים מחו"ל.
עו"ד פרופ' אהרון נמדר, יו"ר הכנס: "גם השנה, כמו בכל שנה, ידונו בכנס השנתי שאלות חברתיות חריפות ביותר. בכל שנה אנחנו מצליחים להוות במה מרכזית לדיון בנושאים הנוגעים לכלל החברה. המושב הפותח את הכנס השנה, יעסוק בגבולות הציות לחוק, אשר מהווה שאלה בוערת על סדר יומה של המדינה ועל-כך גאוותנו".
כ-600 עורכי דין נרשמו עד כה לכנס. בלשכה זוקפים את מספר הנרשמים הגדול להנחה המשמעותית בסך 12.5% בדמי ההרשמה, הניתנת למקדימים להירשם עד לסוף חודש מרס, לתוכנית הפעילות המגוונת, למושבים המרתקים, למרצים ידועי השם שאישרו השתתפותם ולמוניטין המצויין שנתבסס בשנים הקודמות.

תאריך:  31/03/2004   |   עודכן:  31/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
הוועדה להטלת עיצום כספי ברשות ניירות ערך הטילה הקנס בשל הפרה של הוראות צו איסור הלבנת הון, הנוגע לחובת זיהוי לקוחות; החברות לא הקפידו על רישום ואימות פרטי זיהוי הלקוחות; סיגמא גם לא הקפידה להחתים לקוחות ותיקים על הצהרת נהנים בחשבון
נועם שרביט
זאת, בתנאי שנוכל להצביע על היסטוריה אישית חיובית של עמידה בהתחייבויות ותשלום חובות; הדבר יתאפשר הודות לחוק שירות נתוני אשראי ולתקנות מכוחו, עליהן חתם שר המשפטים; בעלי רשיון שהוסמכו לכך, יאספו עלינו מידע חיובי ושלילי
עומר כרמון
הממונה על המו"מ עם ישראל ברשות, סאא'ב עריקאת: "רצועת עזה והגדה המערבית מהוות יחידה גיאוגרפית אחת"; "לא נסכים להכיר בחוקיותן של ההתנחלויות בגדה המערבית"
עומר כרמון
תנאי הסף: רפורמה כוללת באש"ף ובמוסדות הרשות וכן הבטחת ייצוג הולם לחמאס בגופים אלו; אמש נמסר, כי בכוונת ערפאת לאפשר שילובה של החמאס במעגל קבלת ההחלטות; המשמעות: כניסת החיזבאללה לחדר הדיונים של ערפאת באמצעות החמאס
גל ברגר
ירדן והמשלחת הפלשתינית לפסגה הערבית גיבשו הצעה משותפת, הקוראת להוצאת האזרחים הישראלים והפלשתינים ממעגל העימות; ההצעה הוצגה בכינוס שרי החוץ של מדינות ערב; אבו עלא קורא להימנע מפיגועי נקם בישראל, בתגובה על חיסול יאסין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il