X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בנאומו בכנס ההיי-טק השנתי בתל אביב, אמר ראש הממשלה: לא נראה שבתקופה הקרובה תקום הנהגה פלשתינית רצינית, שתהא בעלת רצון ויכולת להילחם בטרור; על יוזמת ז'נבה אמר: היא "הרת אסון למדינת ישראל"
▪  ▪  ▪
קסאם אחד - ונגיב. מופז [צילום: בוצ'צ'ו]

נתניהו נואם בהולנד, בעת קבלת הפרס [צילום: AP]

"היו שיעצו לי פשוט לא לעשות כלום בקשר לפלשתינים, אפשרות קורצת מבחינה פוליטית, אך הציבור הישראלי לא בחר בי כדי לחמם את הכיסא לארבע שנים".
כך אמר ראש הממשלה, אריאל שרון, שנאם הערב בכנס ההיי-טק השנתי במלון דייויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.
בחלק העיקרי של נאומו, התייחס שרון לתוכנית ההינתקות: "הישארות במצב הקיים מסוכנת לישראל בצורה בלתי רגילה מבחינה ביטחונית, מדינית וכלכלית".
שרון הוסיף, כי דווקא צעד של נסיגה חד-צדדית מגוש קטיף עשוי לשלול מהפלשתינים את "התירוץ ההיסטורי", לפיו נוכחות ישראל מונעת מהם להילחם בטרור.
שרון אמר עוד, כי לא נראה שבתקופה הקרובה תקום הנהגה פלשתינית רצינית, שתהא בעלת רצון ויכולת להילחם בטרור.
ראש הממשלה התייחס בנאומו גם ליוזמת ז'נבה, שלדבריו הינה "הרת אסון למדינת ישראל". שרון מתח ביקורת מרומזת על הישראלים והאירופים התומכים ביוזמה. "ישנם אנשים בעולם, ולצערי גם בישראל, אשר אינם מבינים את האינטרסים הביטחוניים החיוניים לישראל. מבחינתם, הדרישה הישראלית למלחמה בטרור לפני הישיבה לשולחן המשא-ומתן אינה מקובלת, והם מפעילים על ישראל לחצים רבים".
נתניהו: טרם גיבשתי עמדה לגבי תוכנית ההינתקות
שר האוצר, בנימין נתניהו, שרבים מחברי מרכז הליכוד ממיתינים למוצא פיו בנושא, אמר הערב כי טרם גיבש את עמדתו לגבי תוכנית ההינתקות שהגה אריאל שרון.
נתניהו נמצא בביקור בן יומיים בהולנד, לשם הוזמן על-ידי אוניברסיטת ארסמוס היוקרתית שברוטרדאם, המבקשת להעניק לו את התואר "מנהיג עולמי" (World Leaser Cycle) [ראו ידיעה נפרדת].
"לפני 65 שנה הותקפו היהודים באירופה", אמר "המנהיג העולמי" החדש. "כעת, משיש לנו מדינה, אויבינו רוצים להשמיד אותנו".
"אני מחכה לראות כיצד תיראה התוכנית השלמה ואילו ערובות ביטחוניות היא תכלול, לפני שאחליט לגביה", אמר שר האוצר והוסיף: "כבר הזכרתי בעבר כמה תנאים שיאפשרו לנו לעזוב את רצועת עזה בלי לעודד את הטרור".
מופז: נתקוף בכל דרך אם יירו קסאמים על אשקלון
שר הביטחון, שאול מופז, שהיה אורח עיריית אשקלון הערב, אמר כי אם לאחר יישום תוכנית ההינתקות, ישגרו הפלשתינים רקטות קסאם לעבר העיר אשקלון - "צה"ל יתקוף באוויר, בים וביבשה", גם אם הדבר יצריך תקיפות בעומק השטח הפלשתיני.
מופז הוסיף, כי ניתן לראות כעת שארגוני הטרור חשים כנרדפים ומתנהגים בהתאם לכך.
יש לציין, כי גם לפני נסיגת כוחות צה"ל משטחי יהודה, שומרון ועזה, בעת ביצוע הסכם אוסלו, הבטיחו רבין ופרס כי אם יירה כדור אחד מהשטח הפלשתיני, יכבוש צה"ל מחדש את רצועת עזה. בינתיים, נזכיר, נורו כמה וכמה כדורים.

תאריך:  31/03/2004   |   עודכן:  01/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
שופטת ביהמ"ש העליון בדימוס: "אני מודאגת מהתופעה של אלה הסבורים, שאם למקצוע נכנסות נשים בצורה מאסיבית - הוא מאבד מיוקרתו"; פרופ' קנת מן: מצבן של הנשים בפירמות עורכי הדין בסקטור הפרטי - אינו טוב
אלונה קורן
בנק הפועלים, הגדול בענף, הציג את העלייה המרשימה ביותר ברווחיות ואת התשואה הגבוהה ביותר על ההון העצמי; דיסקונט עבר מרווחים להפסדים; לאומי הציג את יחס הלימות ההון הגבוה ביותר; הבינלאומי הציג את שיעור הירידה הגבוה ביותר בהפרשות לחובות מסופקים
נועם שרביט
כ-600 עורכי דין כבר נרשמו לכנס, שיתקיים באמצע חודש מאי; הכנס השנתי של לשכת עורכי הדין, יהווה השנה במה לדיונים חשובים בעלי השפעה על מדיניות הממשלה ועל מערכות אכיפת החוק
נועם שרביט
הוועדה להטלת עיצום כספי ברשות ניירות ערך הטילה הקנס בשל הפרה של הוראות צו איסור הלבנת הון, הנוגע לחובת זיהוי לקוחות; החברות לא הקפידו על רישום ואימות פרטי זיהוי הלקוחות; סיגמא גם לא הקפידה להחתים לקוחות ותיקים על הצהרת נהנים בחשבון
נועם שרביט
זאת, בתנאי שנוכל להצביע על היסטוריה אישית חיובית של עמידה בהתחייבויות ותשלום חובות; הדבר יתאפשר הודות לחוק שירות נתוני אשראי ולתקנות מכוחו, עליהן חתם שר המשפטים; בעלי רשיון שהוסמכו לכך, יאספו עלינו מידע חיובי ושלילי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il