X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
צה"ל עצר לפנות בוקר 12 מבוקשים פלשתינים שתכננו פיגועי התאבדות בחג; המבוקשים התבצרו בבית חולים לחולי נפש בבית לחם; חילופי אש נמשכו יותר משעה
▪  ▪  ▪

כוחות הביטחון נערכים בכוננות גבוהה לקראת חג הפסח. הסגר בשטחים והכתר ברצועת עזה ימשכו עד לאחר הפסח. כוחות משטרה רבים מוצבים במקומות הומי אדם.
יחידה מובחרת של צה"ל הפועלת בבית לחם, עצרה לפנות בוקר (יום ה', 1.4.04) 12 מבוקשים פלשתינים שהתבצרו בבית חולים לחולי נפש בעיר. המחבלים תיכננו להוציא פיגועים קשים בישראל, בהם פיגועי ירי והתאבדות בחג הפסח.
הכוח נערך מסביב לבית לחם משך כמה שעות, בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל, לפיו קבוצה גדולה של מבוקשים מתבצרת במבנה. במקום התפתחו חילופי אש שנמשכו יותר משעה. לא היו נפגעים. המבוקשים הועברו לחקירה.
מקורות פלשתינים טוענים הבוקר, כי שמונה מתוך שנים עשר המחבלים שלכד צה"ל, הם פעילים בגדודי חללי אל-אקצא של הפת"ח. ארבעה נוספים שלכד צה"ל, עובדים בבית החולים לחולי בבית לחם. עוד ארבעה מבוקשים נעצרו באזור בית לחם, חברון וטולכרם.
ניסיון נוסף לגייס נער פלשתיני לפיגוע התאבדות
הג'יהאד האיסלמי עשה ניסיון נוסף לגייס נער פלשתיני לפיגוע התאבדות. עם התנקשות ישראל בשייח' אחמד יאסין, פעילי הג'יהאד תפסו את הנער תאמר חווארה (15) משכם ואמרו לו, כי אם לא יבצע את הפיגוע יגיע לגיהנום.
הפעילים הפגישו את הנער עם שייח' פלשתיני בחדר אפל ואטום, ואמרו לו, כך נראה הגיהנום. אחר כך העבירו אותו לחדר מואר, ואמרו לו: כך נראה גן עדן, ותוכל לקבל גם את 72 הבתולות. במפגשם העניקו לו 200 ש"ח וקנו לו בגדים חדשים. כאשר שאל אותם, מה יהיה על בית הוריו שייהרס לאחר שייבצע את הפיגוע, הובטח לו כי יוענק לבני משפחתו 50 אלף דינרים לבניית בית חדש.
הסיפור פורסם בעיתונות הפלשתינית. הדבר נודע לבני משפחתו כאשר בזמן האחרון, חווארה, בכיתה ט', שהיה מצטיין בלימודיו, נהג להסתגר בביתו ונמנע ללכת לבית הספר. לאחר שחקרו אותו התברר להם הסיפור.
ההורים ביקשו להעמיד את פעילי הארגון לדין. אביו אמר בראיון: "מדובר באנשים מפוקפקים, שודדים וגנבים". מהרשות נמסר בתגובה, כי הם לא פועלים בשכם.
מאחז חזון דוד
כוחות משטרה וצבא ממשיכים לשמור גם הבוקר על אזור המאחז הבלתי חוקי 'חזון דוד', כדי למנוע ממתנחלים לבנותו מחדש. כ-80 מתנחלים התקהלו גם הלילה במאחז, לאחר שהתעמתו משך שעות ארוכות עם כוחות הביטחון.
במהלך העימותים אתמול נפצע נער באורח בינוני מאבן ושישה שוטרים נפצעו קל. המשטרה עצרה שלושה מתנחלים, ביניהם נערה, בחשד לעבירות של התקהלות אסורה ותקיפת שוטרים.

תאריך:  01/04/2004   |   עודכן:  01/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
ביאן באכר סולח: "כולנו יודעים שהיו יהודים בעירק והיה להם רכוש"; "על-פי החוקה החדשה שלנו, לכל עירקי שמורה הזכות לקבל את מה ששייך לו"
עומר כרמון
הצלם, פטריק ואן דיל, אשר חנך בסידני אוסטרליה תערוכת צילומי עירום: "החלטתי שהגימור המושלם של אצבעות כף רגלה של המורה שלי ליוגה, מתאים מאוד לנושא התערוכה"
נועם שרביט
הפרקליטה הבכירה לשעבר, המואשמת בהדלפת מסמך חיקור הדין בפרשת סיריל קרן, טוענת ל"הגנה מן הצדק"; מבקשת לזמן לעדות את אליקים רובינשטיין, עדנה ארבל וראש מח"ש לשעבר; הרקע לטיעון: ההדלפות החדשות מתוך הפרקליטות
יואב יצחק
הנשיאים (בדימ.) משה לנדוי ומאיר שמגר נמנים עם הממליצים על מינויה; פרופ' שלום לרנר הוסף כמועמד דתי
נועם שרביט
בנאומו בכנס ההיי-טק השנתי בתל אביב, אמר ראש הממשלה: לא נראה שבתקופה הקרובה תקום הנהגה פלשתינית רצינית, שתהא בעלת רצון ויכולת להילחם בטרור; על יוזמת ז'נבה אמר: היא "הרת אסון למדינת ישראל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il