X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
התשדיר ייחסה תמי 4 למי הברז המסוננים על-ידי המתקן, בין היתר, את התכונות "טבעיים ועשירים בכל המינרלים" כשמדובר במי ברז רגילים אך מסוננים
▪  ▪  ▪

חברת מי-עדן פנתה לפני מספר ימים, לרשות השנייה ולממונה על חוק הגנת הצרכן במשרד התעשיה והמסחר, בעניין הקבלה מטעה שעושה פרסומת תמי 4 בין מי הברז המסוננים ומים מינרליים טבעיים.
הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו קיבלה את פנייתה של מי עדן, החברה המובילה לייצור ולשיווק מים מינרליים טבעיים בישראל, והחליטה שלא לאשר לשידור את פרסומת "תמי 4" - עקב חשש להטעיית הציבור.
פנייתה של מי עדן באה לאחר פרסום תמי 4 לטיהור וסינון מי ברז. במסגרת מסע הפרסום המטעה שודרו בתחנות הרדיו האזורי תשדירים בהם ייחסה תמי 4 למי הברז המסוננים על-ידי המתקן, בין היתר, את התכונות "טבעיים ועשירים בכל המינרלים שבטבע...".
"מן ההקבלה אשר יצר התשדיר, כמתואר לעיל, בין מים מינרליים לבין המים המופקים על-ידי המתקן, מצטייר מצג שווא, על-פיו המים המופקים מן המתקן הינם אף הם מים מינרליים, שעה שבפועל לא אלה פני הדברים. המים המופקים מן המתקן הינם מי ברז מסוננים ומטוהרים. מי ברז מסוננים אינם זהים באיכותם למים מינרליים ואינם עומדים בקריטריונים למים מינרליים טבעיים כפי שנקבעו בתקנות בריאות העם (מים מינרליים ומי מעיין), התשמ"ז-1986" - אומר מייקל לזן, סמנכ"ל השיווק של מי עדן.
עוד מוסיף לזן: "מסע פרסום מטעה זה בא על-רקע ניסיונות חוזרים ונשנים של תמי 4 להשתמש בהקבלות מטעות לקטגוריית המים המינרליים, על-מנת לקדם את מכירת מוצריה. מדובר בניסיון נוסף של תמי 4 להטעות את הציבור באמצעות מקבץ פרסומים מפר העושה שימוש פסול ומטעה במוצרים המשתייכים לקטגוריית המים המינרליים. לכן, נאלצנו לפנות לרשות השנייה, על-מנת לגרום לתמי 4 לחדול מלהמשיך ולהטעות את קהל הצרכנים במוצריהם המבוססים על מי ברז ואינם ניתנים כלל וכלל להשוואה למים מינרליים טבעיים".
זוהי הפעם השלישית שהרשות השנייה מאלצת את תמי 4 "לחזור לחדר העריכה" ולשנות נוסח פרסומת שלה. בפעמים קודמות אילצה הרשות השנייה את תמי 4 להוסיף שהמדובר ב"מי ברז" שאינם טבעיים.

תאריך:  01/04/2004   |   עודכן:  01/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
הצעות לסיורים אל פריחות הדובדבן וטיולי סוסים
יפעת גדות
בכתבת מוסף של מעריב "הכי טובים שיש", מדרג העיתון את "הרופאים הכי טובים"; הדסה מתנגדת נחרצות לשיטת הדירוג, שלטענתה אינה מקצועית
נועם שרביט
בית הדין הארצי לעבודה, פסק לאחרונה כי על מבטחים להנהיג שיטת חישוב אחידה של "המשכורת הקובעת", ביחס לכל מבוטחיה; המנהל המיוחד של קרן הפנסיה: הפסיקה מוצדקת, אך אין אפשרות ליישמה; קרן הפנסיה מבקשת פסק דין הצהרתי שינחה אותה ביישום
נועם שרביט
ועדת הכספים של הרשות אישרה את התקציב, המבוסס על תקציב השנה שעברה בצירוף מקדם התייעלות; לרשות אין תקציב קבוע מאחר ותמה כהונת הוועד המנהל וטרם נבחרו לו חברים חדשים
יפעת גדות
מתנדבי הארגון עוסקים כעת בסיום הכנת "ערכות פסח" למשפחות נזקקות וחלוקתן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il