X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רדיקה סיינט, אחת מפעילות תנועת הסולידריות הבינלאומית, בהרצאה בארה"ב: "יש ללחוץ על הממשל האמריקני לאלץ את ישראל לסיים את הכיבוש"; לפני כחודשיים הורה בית משפט ישראלי לעיתונאית ישראלית, לפצות את סיינט ב-105 אלף ש"ח
▪  ▪  ▪

פעילת תנועת הסולידריות הבינלאומית (ISM), רדיקה סיינט, קראה (יום ג', 5.4.04) לסטודנטים אמריקנים "להפעיל לחץ על הממשל האמריקני, כדי שייאלץ את ישראל לסיים את הכיבוש".
בהרצאה בפני סטודנטים באוניברסיטת מישיגן, ארה"ב, אמרה סיינט כי התקשורת האמריקנית מעוותת את המציאות בדיווחיה על המתרחש בישראל ואינה מראה כי "ההתנגדות הפלשתינית מתבטאת בעיקר בדרכים לא אלימות. ראשי כפרים פלשתינים רבים דיברו איתי על גאנדי", סיפרה סיינט. "נשים פלשתינים חוסמות בגופן דחפורים ישראלים וילדים פלשתינים כותבים סיסמאות על הקירות: 'תנו לנו ללמוד בשקט', 'הפסיקו להרוג ילדים'".
כזכור, לפני כחודשיים הורה בית משפט השלום בבית שאן לעיתונאית הירושלמית, ג'ודי לאש באלינט, לפצות את סיינט בסכום של 105 אלף ש"ח, בנוסף להוצאות משפט בסך 11,787 ש"ח. פסק הדין ניתן במעמד צד אחד, לאחר שבאלינט לא הגישה כתב הגנה.
במאמר שפורסם באתר האינטרנט של באלינט בחודש נובמבר 2003, האשימה באלינט את סיינט, אזרחית אמריקנית בת 23, ב"הפרעה לפעולת חיילי צה"ל כנגד הטרוריסטים הפלשתינים" וטענה כי תנועת הסולידריות הבינ"ל מנוהלת בידי פלשתינים.
סיינט נעצרה בידי חיילי צה"ל בחודש נובמבר 2002, במהלך הפגנה של פעילי תנועת הסולידריות הבינ"ל בכפר ג'יוס, שבאזור טול-כרם. לאחר מעצרה, הגישה סיינט תביעה כנגד מדינת ישראל בגין מעצר בלתי חוקי.
העיתונאית הירושלמית ג'ודי לאש באלינט, כתבה במאמרה כי "סיינט צריכה להודות על-כך שנעצרה ל-30 שעות בלבד". סיינט, אשר יוצגה בידי עו"ד שמאי ליבוביץ', המשמש אף כפרקליטו של מרואן ברגותי, הגישה תביעה נגד באלינט בשל מאמרה.
רדיקה סיינט, זכתה בחודשים האחרונים לפרסום רב בעיתונות הזרה, לאחר שטענה כי לאחר עדותה ב-7 לדצמבר 2003, במשפט המתנהל כנגד מדינת ישראל בגין טענתה למעצר בלתי חוקי, היא "נחטפה בידי שוטרי משטרת ההגירה".
סיינט טוענת, כי עדותה נדחתה בשל בקשת הפרקליטות ולא היה באפשרותה להאריך את תוקף אשרת השהייה שלה בישראל בשל השביתה במשרד הפנים. לאחר הדיון, כשהיתה בדרכה יחד עם חברים ישראלים לבית קפה ברחוב פינסקר בתל אביב, "ניגשו אליה שוטרים בלבוש אזרחי ועצרו אותה בשל שהייה בלתי חוקית". סיינט שוחררה לאחר 50 שעות למעצר-בית ועזבה את ישראל.

תאריך:  06/04/2004   |   עודכן:  06/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
אחד מראשי החמאס: "בכל מקרה של נסיגה ישראלית, אני רוצה שהעולם יידע שזה קרה בשל ההתנגדות הפלשתינית, ולא בשל הסכם שלום שנחתם בין ישראל לרשות הפלשתינית"
גל ברגר
בהודעה המתפרסמת מטעם ראש עיריית שכם וחברי מועצת העיר המתפטרים, "מוסמכות" לכאורה ידיהם של תושבי העיר לטפל בעניניה; "התפטרנו כיוון שקריאותנו לא נפלו על אזניים קשובות - אנו מפקידים עתה את הביטחון בידיכם"
גל ברגר
כוחות צה"ל ומשמר הגבול איתרו אמש את המנהרה המשתרעת על-פני כ-30 מ' בעומק של כ-8 מ' ובתוכה גלגלת, חוטים וכלי עבודה; המנהרה אותרה במהלך חיפושים שנערכו בעקבות מידע מודיעיני לא ממוקד על הימצאותה של מנהרה באזור
עומר כרמון
ויקטור צ'צ'לניטסקי ניסה להבריח לניו זילנד שלושה אזרחים אוקראינים, באמצעות דרכונים ישראלים שנגנבו מלשכת מינהל האוכלוסין של משרד הפנים
עומר כרמון
"חמושים עירקים לכדו סמוך לעיר פאלוג'ה ארבע משאיות שהגיעו מישראל דרך ירדן"; "בעבר אירעו מקרים בהם נהגי המשאיות הישראליות סירבו לעצור, ולכן נורו ונהרגו"; צבא ארה"ב פועל כעת בפאלוג'ה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il