X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מני מזוז הקים צוות פרקליטים בכיר אשר יסייע בידו לבחון את תיק החקירה, לקראת קבלת החלטות בנושא; בצוות חברים המשנה ליועמ"ש שופמן, מנהל המחלקה הכלכלית דולן, מנהלת תחום עיכוב הליכים ביינוול, סגן מנהל מח"ש למברגר, ועוזרו הראשי של מזוז, נזרי
▪  ▪  ▪

היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, הקים צוות פרקליטים בכיר אשר יסייע בידו לבחון את תיק החקירה בפרשת האי היווני וזאת לקראת קבלת החלטות בנושא. הצוות הוקם מתוך מטרה להרחיב את מעגל העוסקים בתיק החקירה בפרשה.
בצוות ישמשו המשנה ליועץ המשפטי לממשלה לענייני חקיקה, יהושע שופמן; מנהל המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה, שמעון דולן; מנהלת תחום עיכוב הליכים בפרקליטות המדינה, דפנה ביינוול; סגן מנהל המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש), שלמה למברגר ועוזרו הראשי של מזוז, רז נזרי.
תפקיד הצוות יהיה לבחון את תיק החקירה ולסייע בידי היועץ בליבון השאלות המורכבות שמעלה התיק, כפי שהשתקפו בסדרת הדיונים שקיים כבר היועץ המשפטי לממשלה וכפי שעולה מלימוד החומר בתיק עד כה.
בהודעה שפרסם דובר משרד המשפטים נאמר, כי "האמור הובא לידיעת פרקליטת המדינה, עדנה ארבל". משמע, מזוז לא התייעץ עם ארבל באשר למהלך, כשם שזו לא התייעצה עימו כשמיהרה להכין כתב אישום נגד ראש הממשלה.
בהמשך העבודה על התיק, יתקיימו דיונים משותפים גם עם פרקליטת המדינה וצוות הפרקליטים הבכיר שעסק בעניין וייתכן שאף עם חוקרי המשטרה שעסקו בנושא.
מעט רקע על חברי הצוות
עו"ד יהושע שופמן מכהן במשרד המשפטים מזה עשר שנים, מהן תשע בתפקידו הנוכחי כמשנה ליועץ המשפטי לממשלה לענייני חקיקה.
עו"ד שמעון דולן מכהן כפרקליט מזה 28 שנים, מהן שמונה בתפקידו הנוכחי כמנהל המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה. בין התיקים הגדולים אותם ניהל ובהם היה מעורב: תיק בנק צפון אמריקה, תיק קרטל חברות הביטוח, התיק בעניינו של גרגורי לרנר ותיק הפנסיה הגרמנית.
עו"ד דפנה ביינוול, מכהנת בפרקליטות מזה 21 שנים, מהן ארבע שנים בפרקליטות מחוז ירושלים כתובעת בבתי משפט השלום והמחוזי בעיר. ביינוול כיהנה 7 שנים בצוות שהוביל את משפט דמיאניוק, ו-10 שנים בפרקליטות המדינה תחילה כממונה על עניינים פליליים ואחר כך בתפקידה הנוכחי כמנהלת תחום עיכוב הליכים.
עו"ד שלמה למברגר משמש כפרקליט מזה 12 שנים, מהן 11 כתובע בפרקליטות מחוז ירושלים. בין התיקים הבולטים אותם ניהל ובהם היה מעורב: תיק החקירה נגד בנימין נתניהו בפרשת עמדי והמתנות, תיקי השוחד במשרד הפנים (בן-עטר ואלימלך), תיק הפטריארכיה היוונית, התיק בעניינו של סגן ראש עיריית ירושלים לשעבר עמוס מר-חיים, תיק הונאה רחב היקף כנגד עולים מחבר העמים וכן תיקים אזרחיים רבים. לפני כשנה מונה לתפקידו כסגן מנהל המחלקה לחקירות שוטרים.
עו"ד רז נזרי הינו עוזרו הבכיר של היועץ המשפטי לממשלה ומכהן בתפקידו מזה כשלוש שנים.

תאריך:  13/04/2004   |   עודכן:  13/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
מסקר שערך צנטרום עולה, כי 41.1% מתושבי אזור השרון עושים או עשו דיאטה; מחצית מהישראלים שעושים דיאטות, עושים זאת בעצמם
גל ברגר
במערכת הביטחון עומדים כעת בקשר עם גורמי הביטחון ההונגרים ובודקים את הדיווחים המגיעים מבודפשט; גורמי ביטחון ל-Nfc: לא היתה התרעה מוקדמת; בישראל לא הופתעו מהכוונות להתנקש בנשיא לאור "עודף המוטיבציה" בקרב ארגוני הטרור לאחר חיסול יאסין
גלית יצחק
הכנס ייערך ב-16.4.04 בבית האגודה למלחמה בסרטן בשעה 9:00; פרופ' גבי וימן, מהחוג לתקשורת באוניברסיטת חיפה יציג את המחקר "תקשורת וסרטן"
עומר כרמון
הטרוריסטים שייכים לארגון הטרור 'אבו-סייף' - הקשור לרשת הטרור של ארגון אל-קאעידה; ארה"ב מאשימה את ממשלת הפיליפינים, כי אינה פועלת די כנגד הטרוריסטים המוסלמים במדינה
מירב לוי
הסיבה: המשאל תוכנן ל-29 לחודש, בו מתקיימים בתל אביב שני משחקי חצי הגמר במסגרת הפיינל-פור האירופי בכדורסל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il