X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הכנס עסק בשימוש מרוסן במשאבי טבע תוך שמירה על איכות הסביבה; סטף ורטהימר: "למדו את התלמידים להשתמש בחכות, אל תתנו להם דגים"
▪  ▪  ▪

כנס ארצי למורים ומדריכים נפתח אמש (יום ג', 13.4.04) תחת הכותרת "ממשאב למוצר". מטרת הכנס הינה העלאת המודעות למחיר שיש לשימוש בלתי מרוסן במשאבי הטבע.
בכנס השתתפו מורים למדע וטכנולוגיה, מפתחי תוכניות לימוד, מפקחים, ראשי תחומים במדע וטכנולוגיה, מורים מובילים לטכנולוגיה ומדע ונציגים של גופי "הירוקים".
הכנס התקיים בגן התעשיה תפן, ופתח אותו התעשיין סטף ורטהימר, שאמר ל-800 המשתתפים: "למדו את התלמידים להשתמש בחכות ואל תתנו להם את הדגים. החינוך איננו רק בחינות בגרות וציונים, יש לחנך ליצירה וחשיבה אינדיווידואלית. היצירה הינה המפתח להצלחה".
הכנס התמקד בתלות שיש לחברה המודרנית במשאבי הטבע, במחיר הסביבתי והתרבותי שיש לשימוש בלתי מרוסן במשאבים אלה ובחשיבות שיש ביישום עקרונות של פיתוח בר קיימא בדרך שעושים המשאבים הללו, בדרכם אל הצרכנים.
בין הפרויקטים שהוצגו בכנס: מלח הארץ, החול - משאב הולך ונעלם, תכנון שטחים פתוחים בישראל, שמורות טבע וגנים לאומיים בחוף הים, תעשיית המלט בישראל, משק החשמל בעידן של איכות סביבה, מחצבות-אדם וסביבה ועוד.
אחד הנושאים האקטואליים שהוצגו בכנס הוא פרויקט של החברה להגנת הטבע העוסק במאבק בכרישי הנדל"ן למען שימור טבע עירוני ושמירה על שטחים ציבוריים נקיים פתוחים ומתויירים על-מנת לשמור על איכות חיי התושבים. הפרויקט הוא של המרכז לחקר הציפורים בירושלים - החברה להגנת הטבע ומתפרס על-פני מספר ערים בארץ.
אמיר בלבן, מרכז הפרויקטים לשימור טבע עירוני בתחנה לחקר הציפורים הממוקמת בלב ירושלים, אשר השתתף בכנס, אמר כי הנדל"ן הינו המשאב המתקדם ביותר בארץ, וכי עיקר המאמץ והמטרה הינם לשכנע עיריות ורשויות, לפתח שכונות קיימות ולקדם איכות חיים של תושבים במקום להרוס ולבנות שכונות יוקרה ואזורי תעשיה".
לדבריו, האתגר הוא שמירה על שטחים פתוחים באזור המרכז, היכן שמלחמת הנדל"ן והפיתוי הכספי בשיאם.
אריה דהן, מנכ"ל גן התעשיה תפן, אמר כי ישנה חשיבות גדולה לקיום כנס בנושאים אלו, דווקא בגן תעשיה כמו תפן, שאיננו מאשר בתחומו תעשיות מזהמות, ומוביל את נושא שילוב של תעשיה, אמנות ואיכות הסביבה ודוגל ביצירה בכל תחומי החיים.

תאריך:  14/04/2004   |   עודכן:  14/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
מקורות פלשתינים: "הנסיגה הישראלית מרצועת עזה, תתבצע כבר בחודש מאי"; אבו עלא הקים ועדת שרים שתכין את מנגנוני הרשות לנסיגה הישראלית
עומר כרמון
ימים ספורים לפני רצח שלושת המאבטחים האמריקנים, הגיע ללשכתו של ערפאת אחד מבכירי הפת"ח ברצועת עזה וביקש את אישורו לפגיעה באינטרסים אמריקנים; ערפאת אישר
נועם שרביט
דניאל צאל, בן 18 מיפו, הצהיר בבקו"ם כי הוא מסרב להתגייס לצבא הכיבוש המדכא את העם הפלשתיני, ונידון ע"י בית דין צבאי ל-14 ימי מחבוש; השופט מצא לסרבנית לאורה מילוא: טיעוניה פוליטיים, היא אינה מוכנה לבצע את מדיניות הממשלה
יואב יצחק
נתניהו הודיע לשרון: אתמוך ביישום תוכנית ההינתקות, בתנאי שהנשיא בוש יכיר בגושי ההתיישבות ושלילת זכות השיבה; הליכוד יערוך עימות בין שרון לשר לנדאו
עומר כרמון
ירושלים זכתה בגביע השני בחשיבותו ביבשת, לאחר ניצחון סנסציוני על קבוצתה החזקה של ריאל מדריד, 83:72; קלי מקארתי נבחר לשחקן המצטיין; בשנה הבאה תשחק ירושלים ביורוליג; שרון דרוקר: "אנחנו אלופי אירופה - עשינו מסע מדהים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il