X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המדריך הכללי החדש של האחים המוסלמים אומר היום כי המערב "נטע" את היהודים בין הערבים במזרח התיכון במטרה להיפטר מהם בהיותם מחוללי מלחמות אחים; לדבריו, "היהודים יודעים שהעולם הערבי מתנגד לנוכחותם ולא יתיר להם להישאר"
▪  ▪  ▪

המדריך הכללי החדש של האחים המוסלמים, מוחמד מהדי עאכף, אומר (ד', 14.4.04) כי המערב "נטע" את היהודים בין הערבים במזרח התיכון במטרה להיפטר מהם. הוא אמר את הדברים בראיון לעיתון "ניוזויק".
"המערב 'נטע' את האוייב הציוני במרכז האזור הערבי כדי להיפטר מהיהודים... בהיותם מחוללי 'מלחמות אחים'. בכך, 'נטע' המערב מלחמת אחים באזור הערבי והאיסלמי... היהודים יודעים שהעולם הערבי מתנגד לנוכחותם ולא יתיר להם להישאר".
עאכף מונה לתפקידו לפני שלושה חודשים, בעקבות מותו הפתאומי של המדריך הכללי הקודם של האחים המוסלמים, מא'מון אל-הדיבי [ראו קישור].
קודמו של עאכף לא היה מתון ממנו. לפני כחצי שנה קרא לפלשתינים לנטוש את אופציית ההידברות עם ישראל ולצאת לג'יהאד נגדה [ראו קישור]. "המשך ההידברות שווה ערך לחיסול הסוגייה הפלשתינית", אמר בשעתו.
לטענת המדריך הכללי החדש, ארה"ב אינה מעוניינת בדמוקרטיה אמיתית באזור, אלא חותרת לממש את משטר הדיקטטורה שלה במטרה לדכא את המתנגדים לשאיפותיה באזור.
מקור הסמכות: ההלכה האיסלמית
"האחים המוסלמים מאמינים בדמוקרטיה שמקור הסמכות שלה הינו ההלכה האיסלמית... מאז נוסדו האחים המוסלמים ב-1928 עמדתם בנושא ברורה - אנו בעד חיים פרלמנטריים אך רק כאשר מקור הסמכות הנו ההלכה האיסלמית", הדגיש.
בהקשר זה, תקף עאכף את המשטר במצרים, ואמר: "למעשה מאז שנת 1924 אין בחירות אמיתיות במצרים - אפילו הבחירות בשנת 2000 [אז נכנסו 17 אנשי האחים המוסלמים לפרלמנט המצרי-ג.ב.] היו מזוייפות מאי פעם, שכן אנשי הביטחון מנעו מהבוחרים מלהגיע לקלפיות".

תאריך:  14/04/2004   |   עודכן:  14/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
השוטרת "חטאה" כאשר רשמה דוח תנועה לענת בר-מוחה, בת 39 מירושלים; בר-מוחה קרעה את הדוח אל מול עיני השוטרת וכן עשתה לטופס זימון לחקירה, שמילאה לה בגין קריעת הדוח הראשון; היא נכנסה לרכבה ונסעה, אך נתפסה לאחר מכן והודתה במעשים
נועם שרביט
ביהמ"ש לענייני משפחה בקריות נענה לבקשת עו"ד גיא אופיר, שטען: "מן הראוי להורות על משמורת משותפת לשני ההורים ולשמוע את רצונם של הקטינים"; ביהמ"ש נמנע עד כה מלפסוק על משמורת משותפת, אלא אם הנושא הגיע אליו במסגרת הסכם גירושין ותוך הסכמה של שני בני הזוג
גל ברגר
איימן איבראהים א-סמכרי, אזרח סעודי, הגיע לפני ששה ימים למחנה הפליטים עין אל-חילווה הסמוך לעיר צידון במטרה ללמוד את תורת הג'יהאד מ"מקור ראשון"; אתמול הוא הוסגר לידי השלטונות בבירות
אלונה קורן
המדובר בקבוצת חברות אמריקניות העוסקות ברישוי, יבוא ושיווק מוצרים גנריים להגנת הצומח
אלונה קורן
זאת בעקבות תיקון המהווה צעד נוסף במדיניות הליברליזציה בענף הביטוח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il