X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עיתון בניו זילנד: שני אזרחים ישראלים נעצרו בניו זילנד בחודש שעבר; "ממשלת ישראל לחצה לפתור את הסוגיה מחוץ לכותלי בית המשפט - ניו זילנד סירבה"; רה"מ ניו זילנד: "העברנו מחאה חריפה לממשלת ישראל"
▪  ▪  ▪
אלי קרא, בעת שהובא לבית משפט באוקלנד

   עומר כרמון
ניו זילנד: אזרח ישראלי נידון ל-3.5 שנות מאסר

העיתון 'ניו זילנד הראלד' חושף (יום ו', 16.4.04), כי משטרת ניו זילנד עצרה בחודש שעבר שני אזרחים ישראלים. להערכת המשטרה, מדובר בסוכני 'מוסד' ישראלים. בירושלים עדיין בודקים את הדיווחים אך לפי שעה טוענים כי מדובר במעצר על-רקע פלילי.
העצורים: אריה זושה-קלמן (30) ואלי קרא (50). חשוד נוסף בשם: זאב ויליאם-ברקן (37) הצליח להימלט מהמדינה. לדברי העיתון, ממשלת ישראל לחצה על ניו זילנד לנסות ולפתור את הסוגיה בדיסקרטיות מחוץ לכותלי בית המשפט, אולם ממשלת ניו זילנד סירבה להיענות לבקשה הישראלית.
שני העצורים הובאו ביום ה' (15.4.04) בפני בית משפט באוקלנד, שם הואשמו בניסיון לרכוש דרכון בדרכי מירמה, באחזקת דרכון מזויף ובחברות בארגון פשע. שני הישראלים הכחישו את הטענות.
העיתון מסר, כי אלי קרא עובד במשרד נסיעות בעיר סידני, אוסטרליה. מאז אוקטובר 2000, נכנס קרא 24 פעמים לניו זילנד באמצעות דרכונו המזויף. אריה זושא-קלמן מחזיק באזרחות קנדית וישראלית.
פקיד במשרד הפנים בניו זילנד חשד בקרא והעביר את המידע למשטרה המקומית. משטרת ניו זילנד עקבה אחר הישראלים והצליחה לתעד את פעילותם. אחד מהישראלים ניסה להימלט בעת המעצר ולהסתיר את הטלפון הסלולרי שלו, אולם ללא הצלחה.
ראש ממשלת ניו זילנד, הלן קלארק, סירבה לאשר או להכחיש כי מדובר בסוכני 'מוסד', אולם אמרה שממשלתה העבירה מחאה חריפה לממשלת ישראל בנושא.

תאריך:  17/04/2004   |   עודכן:  18/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
מקור פלשתיני בכיר: "המצב הפוליטי בשטחי הרשות הפלשתינית עומד להשתנות באורח דרמטי בחודש הבא"; "דוח פוליטי שהוכן לאחרונה בידי המועצה המחוקקת הפלשתינית והוגש לאבו עלא, מצא כי מצבה הפוליטי של הממשלה הפלשתינית בכי רע"
עומר כרמון
הכור החדש באראק יהיה מסוגל להפיק כמות מספיקה של פלוטוניום לייצור פצצה גרעינית אחת בכל שנה ולספק אורניום מועשר לכור בבושאר; שר המדע והמחקר האירני: "המפעל החדש תוכנן ויופעל בידי מומחים מקומיים"
עומר כרמון
שני הבנים אשר נפצעו קשה מירי מסוקי צה"ל נראו לראשונה בציבור; אחד מידידיו הותיקים של השיח' יאסין מת היום מפצעיו; הפגנות במחנות הפליטים ברצועת עזה ובלבנון כנגד הצהרות נשיא ארה"ב
עומר כרמון
הודעה רשמית: "הנסיגה מעזה עשויה לתרום ל'מפת הדרכים'"; בריאן קוואן: "ישראל חייבת להתרכז בלעשות שלום עם אויביה, לא עם ידידיה"; כריס פאטן: "יש לסגת מכל ההתנחלויות"; נשיא צרפת: "הצהרותיו של בוש מצערות ומסוכנות"
עודד ויסמן, קריות באינטרנט
פסיקתו של שופט בית משפט השלום בקריית ביאליק מורה על משטרת ישראל לשנות את נוהלי שקילת הסמים, אשר משפיעים באופן משמעותי על עונשם של הנאשמים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il