X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מחליפו המיועד של ערפאת: זה הישג הגדול יותר מהנסיגה הישראלית מלבנון, ישראל לא תקבל ערבויות ביטחוניות פלשתיניות, ארגוני הטרור ישולבו במוסדות השלטון
▪  ▪  ▪

פארוק קדומי- ראש המחלקה המדינית של אש"ף, ומי שנחשב מחליפו המיועד של ערפאת, מברך על תוכנית ההינתקות של ראש ממשלת ישראל אריאל שרון. כך מפרסם עיתון אלחיאת (17 באפריל 2004).
הישראלים יכולים, לדבריו, לסגת "מכל האדמות הערביות הכבושות". ואולם, עליהם לדעת כי "לא יקבלו כל ערבויות (ביטחוניות)". קדומי התרברב בכך שהנסיגה מרצועת עזה הינה בבחינת הישג גדול יותר מהנסיגה הישראלית מדרום לבנון, שכן במקרה זה ישראל לא קיבלה כל דבר בתמורה מהצד הפלשתיני.
בהקשר זה מבקש קדומי להדגיש, בראיון לעיתון אלחיאת: "וייטנאם הצפונית תהיה הבסיס לשחרור וייטנאם הדרומית". כלומר, רצועת עזה המשוחררת תהיה בסיס להמשך המאבק לשחרור הגדה המערבית. הוא הביע ביטחון, כי "הנסיגה מעזה תביא לנסיגה מכל האדמות הכבושות בגדה המערבית".
קדומי ביקש להרגיע את החוששים מאי-יציבות ברצועת עזה, לאחר הנסיגה הישראלית. את הוואקום שיותירו הישראלים ימלאו ארגוני "ההתנגדות" הפלשתינים. הכלל הוא - כל הארגונים שנטלו חלק במאבק נגד ישראל, ובראשם החמאס והג'יהאד האיסלאמי, יהיו חלק ממוסדות השלטון הפלשתינים. המגמה כעת הינה, לדבריו, לשלבם במסגרת אש"ף.

תאריך:  17/04/2004   |   עודכן:  17/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
החוטפים דורשים לשחרר את חבריהם הכלואים בידי כוחות ארה"ב בעירק; בעיר קופא נהרגו חמישה עירקים בקרב עם חיילי ארה"ב; שמונה עירקים נהרגו בחילופי אש במוסול, בצפון המדינה
יואב יצחק
המדובר במסמכים של כמה חברות הימורים הפועלות בחו"ל; אלתר משמש כיועץ מס לחברות אלה; המשטרה חושדת: מרטין שלף קשור לחברות אלה; בבקשה נטען, כי אין למסמכים אלה כל קשר לפרשת שרון
עומר כרמון
האם השתמשה סטודנטית בת 18, Teenkeira, במקלחת ובחדרה במעונות הסטודנטים, לשם צילומי אתר פורנוגרפי? Teenkeira: "הכסף ממש טוב. יותר טוב מכל העבודות שאפשר לקבל כסטודנטית"
עומר כרמון
עיתון בניו זילנד: שני אזרחים ישראלים נעצרו בניו זילנד בחודש שעבר; "ממשלת ישראל לחצה לפתור את הסוגיה מחוץ לכותלי בית המשפט - ניו זילנד סירבה"; רה"מ ניו זילנד: "העברנו מחאה חריפה לממשלת ישראל"
עומר כרמון
מקור פלשתיני בכיר: "המצב הפוליטי בשטחי הרשות הפלשתינית עומד להשתנות באורח דרמטי בחודש הבא"; "דוח פוליטי שהוכן לאחרונה בידי המועצה המחוקקת הפלשתינית והוגש לאבו עלא, מצא כי מצבה הפוליטי של הממשלה הפלשתינית בכי רע"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il