X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שעות ספורות לפני חיסולו של רנטיסי, ערך החמאס עצרות גדולות ברצועת עזה וביהודה ושומרון; חאלד משעל: "החמאס עומד יחד עם כל הפלגים הפלשתינים במלחמה המשותפת כנגד הציונים"; אסמעיל הניה: "הנקמה על מותו של השייח' יאסין עומדת בראש סולם העדיפויות של החמאס"
▪  ▪  ▪

שעות ספורות לפני חיסולו של מנהיג החמאס ברצועת עזה, עבד אל-עזיז רנטיסי [ראו קישורים], נאם באמצעות הטלפון מנהיג החמאס, חאלד משעל, בפני אלפי מפגינים ברמאללה. המפגינים התכנסו כדי לציין את יום השנה השני למעצרו של ראש הפת"ח בגדה המערבית, מרוואן ברגותי.
משעל אמר למפגינים:
"רק בעזרת ההתנגדות ניתן יהיה לסיים את הכיבוש הציוני, כל השיטות האחרות נכשלו. אני מצדיע ללוחם, מרוואן ברגותי, ולכל הלוחמים הפלשתינים. החמאס עומד יחד עם כל הפלגים הפלשתינים במלחמה המשותפת נגד הציונים. תמיכתו של נשיא ארה"ב בתוכניתו של ראש הממשלה, שרון (נשיא ארה"ב העניק מכתב התחייבויות לראש ממשלת ישראל, בתמורה לנסיגה ישראלית מרצועת עזה [ראו קישור]), הוכיחה כי אין ברירה אחרת מלבד ההתנגדות החמושה".
שעות ספורות לפני חיסולו של רנטיסי, קיים החמאס עצרת נוספת, במחנה הפליטים אל-שאטי, בעזה, בהשתתפות 20 אלף מתומכי התנועה. בעצרת (לזכרו של מנהיג החמאס, השייח' אחמד יאסין, אשר חוסל בידי ישראל לפני כשלושה שבועות), נאם אחד ממנהיגי החמאס ברצועת עזה, אסמעיל הניה: "הנקמה על מותו של השיח' יאסין עומדת בראש סולם העדיפויות של החמאס. שתי העדיפויות הבאות בתור: שמירה על ההתנגדות ושמירה על האחדות הלאומית", אמר הניה והוסיף: "השייח' יאסין יסד תנועה אשר הפיצה בהלה בקרב האויב הציוני והפיצה את הג'יהאד לא רק בפלשתין, אלא בעולם כולו".
הניה הכחיש את הדיווחים על מאבקי כוחות בקרב ראשי החמאס לאחר חיסולו של יאסין: "אין מאבקי כוחות בחמאס. מנהיגי החמאס לא נאבקו מעולם על מעמדם, אנו נאבקים רק בשדה המערכה של הג'יהאד", אמר.
שעות ספורות לפני חיסול רנטיסי, נערכה עצרת חמאס נוספת, במחנה הפליטים בלאטה שבעיר שכם. אלפי פלשתינים הפגינו שם נגד נשיא ארה"ב, ג'ורג' בוש.
בהפגנה הוצגה בובה בדמותו של אריאל שרון, כשהיא רוכבת על גבה של בובה בדמותו של בוש. ילדים השחיתו את הבובות, אשר הוצתו מאוחר יותר בידי רעולי פנים, לקול תשואות הקהל.
ביום ו' (16.4.04) ערכו הפלגים הפלשתינים הפגנות נוספות בשטחי הרשות הפלשתינית ובלבנון, כנגד נשיא ארה"ב, ג'ורג' בוש [ראו קישור].

תאריך:  18/04/2004   |   עודכן:  18/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
ראש ממשלת ניו זילנד: "אנו לוקחים את הפרשה מאוד מאוד ברצינות"; העצורים הישראלים סירבו לחשוף את פרטי שותפם המסתתר בניו זילנד; שירותי הביטחון האוסטרלים בודקים את החשד, כי תא ריגול ישראלי פועל במדינה
עומר כרמון
אורי אבנרי במאמר באתר אמריקני פרו-פלשתיני: "יוסי ביילין הציע לפלשתינים אדמות טרשים בנגב בתמורה לאדמות פוריות"; "תוכניתו הגדולה של שרון - הפיכת השטח שבין הים התיכון לנהר הירדן למדינה יהודית"; "בוש - הנשיא האנטי-ישראלי ביותר שהיה אי פעם"
רנית נחום-הלוי
מטחי פצצות מרגמה וטילי נ"ט נורו לעבר ישובי גוש קטיף, אחד פגע ישירות בבית בנווה דקלים; הפלשתינים השליכו מספר רימונים לעבר מוצב צה"ל בגבול ישראל-מצרים; תינוק בן שנתיים נפצע מיידוי אבנים בשומרון
רנית נחום-הלוי
כך הודיע הערב עו"ד גדעון סער; לדבריו, התוכנית כוללת גם הגבלות על הבנייה בשטחים מעבר לנסיגה; מחר ייפגש רה"מ עם השרים ויציג להם את עיקרי הישגיו בוושינגטון
יפעת גדות
ממחקר חדש עולה כי ויכוחים בין אמהות לבנותן בנות העשרה הם למעשה סימן למערכת יחסים בריאה; לבנים המתבגרים יש מוניטין של רגזנות והתנהגות תוקפנית, אך הם רבים עם הוריהם רק אחת לארבעה ימים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il